سه شنبه 7 شهریور 1391 - 10:56

قتل شوهر با بند ساک

بويرنيوز:حکم قصاص زن جوان که شوهر خود را با بند ساک خفه کرده بود از سوي قضات ديوان عالي کشور تائيد شد.

به گزارش مهر، نيمه شب 21 بهمن سال 88 زن جواني با مراجعه به کلانتري مارليک کرج مدعي شد همسرش اقدام به خودکشي کرده است.

با حضور ماموران در خانه اين فرد، با جسد مرد جواني به نام حسين روبه رو شدند که به دلايل نامعلومي به قتل رسيده بود. با شکايت مادر مقتول از عروس خود، همسر وي به اتهام قتل بازداشت شد.

شهناز، در اولين اظهارات خود مدعي بود که براي تهيه غذا از خانه خارج شده و زماني که برگشته با جسم بي جان شوهرش روبه رو شده است. اما با گسترده شدن تحقيقات، شهناز لب به اعتراف گشود و با قبول اتهام قتل گفت: همسرم به علت اعتياد و بيکاري از وي مي خواسته به کارهاي خلاف دست بزند که به همين دليل او را با «بند ساک» به قتل رسانده است.

شهناز گفت: هر دو معتاد بوديم و موادمخدر مصرف مي کرديم. حسين درآمد نداشت و مادرش هر ماه به او پول مي داد. او مرا مجبور به انجام کارهاي غيراخلاقي مي کرد. شب حادثه به من پيشنهاد خودکشي داد. اول قرار شد او خودکشي کند. بند ساک را دور گردنش انداخت و من هم کشيدم تا کشته شد. وي ادامه داد: اما بعد از آن، من ترسيدم خودکشي کنم و به پليس خبر دادم.

با اعترافات متهم، قرار مجرميت متهم از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد .

در جلسه دادگاه اولياي دم که دختر 9 ساله مقتول و مادر وي بودند، خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند. در ادامه جلسه شهناز در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينکه هيچ يک از اعترافات قبلي و اتهام قتل را قبول ندارد گفت: لحظه اي که شوهرم خودکشي کرد من اصلا در خانه نبودم.

وي ادامه داد: وقتي به خانه آمدم متوجه شدم با بند ساک خودش را از دستگيره در اتاق خواب آويزان کرده است، بند را از دور گردن باز کردم ولي دير شده بود.

قضات دادگاه پس از آخرين دفاعيات متهم او را قصاص و 99 ضربه شلاق محکوم کردند که پرونده براي رسيدگي نهايي به ديوان عالي کشور فرستاده شد و قضات ديوان عالي کشور حکم مجازات او را تائيد کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما