یکشنبه 18 خرداد 1393 - 23:28

مدیرکل سازمان بهزیستی: مشکلات زیادی برطرف شده/ اعتبارات کافی نیست

گروه اجتماعی – در نشستی که مدیرکل و معاون سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه داشتند، درمورد اهداف این سازمان و اقدامات انجام شده توسط مدیرکل و همکارانشان در سازمان و همچین از نقش رسانه ها در آگاهی بخشی و شناسایی مشکلات و آسیب ها در این استان صحبت شد.
به گزارش خبرنگار بویرنیوز، فضل الله اتابک مدیر کل سازمان بهزیستی استان، در این جلسه اظهار داشت:  سازمان بهزیستی از نگاه کسانی که با آن سرو کار دارند، سازمانی با سختی و کار زیاد است و به دلیل ارتباط داشتن با معلولین عزیز است که البته دارای مشکلات زیادی بوده و نیازمند حمایت و عزم جدی و جهادگونه می باشد.
ایشان تصریح کرد: اعتبارات استانی غالبا به صورت ابلاغی می باشد و این اعتبارات بیشتر مواقع پاسخگوی نیاز استان ما نیست و ما و همکاران ما تلاش کردیم تا از طریق رایزنی ها و ارتباطاتمان این کمبود اعتبار را جبران کنیم.

اتابک در ادامه  استفاده کردن این سازمان از نیروهای متخصص، سازمانی و کسانی که با مدیریت جهادی آشنایی دارند را یکی از دلایل موفقیت این سازمان دانست و افزود: از زمان حضور در این سازمان با تلاش و جدیت شروع به کار کردیم و با وجود کمبود اعتبارات، سعی کردیم از هر پتانسیلی برای افزایش اعتبارات این استان استفاده کنیم و آن را به جایگاه خوبی برسانیم. از جمله امکانات دریافتی ، دریافت خودروی مناسب برای معلولین و خودروی مناسب برای همکاران جهت مأموریتشان که استان ما به لحاظ جمعیتی امکان استفاده از این امتیاز را نداشت، ولی ما و همکارانمان تلاش خود را کردیم که این استان نیز از این امکان بهره مند گردند.
اتابک ادامه داد: نگاه ما یک نگاه استانی است و با وجود اینکه فاصله کمی با دیگر استانها داشتیم ولی گاهی برای پذیرش مهمانان و یا برگزاری کلاسهای آموزشی و برگزاری همایشها مشکل داشتیم و به دلیل کمبود امکانات، سازمان متحمل هزینه های زیادی می شد که با توکل به خدا تمام تلاش خود را انجام دادیم و الآن در شرایطی هستیم که علاوه بر رفع مشکلات مطرح شده، می توانیم اغلب همایشهای استان را در این سازمان انجام دهیم.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگلیویه و ویراحمد ابراز داشت: سرمایه گذاری در پروژه ها و برنامه های این سازمان می تواند به انجام طرح های موفق و ماندگاری منجر گردد و از حضور سرمایه گذاران در این عرصه استقبال به عمل می آید.

در این نشست مظلومی رئیس حراست سازمان بهزیستی طی سخنانی گفت: رسانه ها، سفیران و بازوان فرهنگی استان هستند و باید در جهت تعالی فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی قلم و قدم بردارند.
ایشان افزود: ما معتقد به این نیستیم که نقد نباشد، اتفاقا باید باشد، اما باید این نقد منصفانه، اصلاحگر وآگاهانه باشد، نه مغرضانه. اعمال و رفتار خوب باید انتشار پیدا کند و نقد نباید باعث تخریب کسی گردد، بلکه باید به گونه ای باشد که موجبات رشد و شکوفایی را فراهم کند. ایشان کار تخریب افراد را کاری ناپسند و دور از انسانیت دانست.

فاضلی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی این سازمان نیز در سخنانی بیان داشت: سازمان بهزیستی استان، متأثر از سازمان بهزیستی کشور دارای سه سطح کارکرد هستند: 1) پیشگیری سطح اول 2) پیشگیری سطح دوم 3) پیشگیری سطح سوم
در سطح اول آگاه سازی است که کم هزینه ترین و فراگیرترین روش و مهمترین روش است. اگر ما در مرحله اول آگاهی داشته باشیم، هزینه های کمتری را در سطح های بعدی پرداخت می کنیم. آقای فاضلی وظیفه سازمان بهزیستی را این دانست که خوراک آگاه سازی را در اختیار رسانه ها قرار دهد و همکاری و تعامل سایر دستگاهها را نیاز و باعث پیشرفت و کاهش آسیب ها در حوزهای مختلف می داند.
آقای فاضلی وظیفه این سازمان را پوشش همگانی برای خدمت رسانی به افراد، خصوصا برای افرادی که دارای مشکلات شدید می باشند، دانست و از ارائه مستمری به اینگونه افراد که در آینده ای نزدیک انجام می گیرد، خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کبگعلی گفت:

    نظریات این مسئولین ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید نصب العین قرار دهیم. مدیری با این همه دانش و بینش، حراستی که الفبای نقد را می داند و با نقد زندگی کرده و معاونی که سکه بهار آزدیش را نگه داشته اند، اینها مایه فخر و مباهات بهزیستی هستند. خدایا این مردم چه واجبی را به انجام رسانده اند که این بهترین ها را نصیبشان کرده ای؟ من که به سهم خودم سپاسگذارم. کاری هم به کسی ندارم که چه می گوید؟ اصلاً امشب نمی خوابم و به خاطر این کارمات فاضل و مسئولین به مثال سر سجده بر سجاده می سابم.

    • جانبازان گفت:

      به عمل کار براید به سخنرانی نیست باید از مدیر کل کار امد و توانمند سازمان بهزیستی و معاونین پر تلاشش تشکر کرد انصافا بهزیستی را متحول کردند

      • بهزیسیت یار گفت:

        مدیر کل و معاونین بهزیستی
        فقط در تلاش برای جذب اعتبار و خدمت به مردم شریف استانئ هستند کبگعلی ها میدانند که مردم تهمت ها و افتراهاشان را نپذیرفتند و تهمت زنندگان چه تاوانی را پس دادند بگذارید به مردم خدمت شود

    • انصاف گفت:

      البته همه مشکلات این سازمان رفع شده همه مددجویان به همت اتابک بازتوان شده اند !تماما در کارخانه های تولیدی این استان کار میکنند!حقوق و مزایای کارکنان به حدی رسیدهکه این عزیزان با فراقت بال و با انگیزه کامل کار میکنند وشب راحت سر بر بالین میگذارند!باورتان نمیشه از خود اتابک سوال کنید !یا نه از شاهدانش فاضلی و مظلومی سوال کنید!اصلا اقایاتابک باید جز تیم مذاکرات هسته ای باشد باور کنید پنج روزه همه مشکلات را حل میکند اخه به تمامی زبان دنیا مسلط است!چرا میخندی زشت است!

      • منصوری گفت:

        کسی نگفته تمام مشگلات حل شده ، خیلی از مشکلات حل شده خیلی ، بهزیستی بدون عیب نمی باشد هیچ سازمانی بدون اشکال نمی باشد ، اما بهزیستی اگر نخاله های مثل شما را غربال کند ، و سنگ اندازانی مثل شما رو نداشته باشد سریع تر ب اهدافش می رسد و می توانند خدمت کنند.

      • ارباب رجوع گفت:

        با سلام البته که بیشترین مشکلات سازمان بهزیستی به دست توانای اقای اتابک حل شده و در همه ادوار وقتی سازمان بهزیستی با مشکلات روبه رو می شد همه میدانند که با رجوع به دست توانای اتابک بود که این سازمان را از نابودی نجات داده است،و اینکه با تدبیر و امیدی که اتابک به جامعه هدف تزریق کرده باعث به وجود امدن نشات وشادابی در بین مددجویان شده است.و در مورد کارکنان در تمام دولت های گذشته ثابقه نداشته که این همه مزایا و حقوق به کارکنان و پرسنل داده شود که خود باعث به وجود امدن فضای پر امید در سازمان شده است(البته که افراد متخلف در هیچ سازمان و زمانی جای ندارند،و از اقای اتابک خواستار برخورد جدی با انها هستیم)،در اخر که اتابک با پشتوانه خدا و رهبری و رءیس جمهور و وزیر رفاه و مدیر بهزیستی کشور و نمایندگان مجلس در کشور و نمایندگان در استان و استاندار به کار خود در حوضه خدمت به مردم ادامه میدهد .با ارزوی موفقیت برای مدیر های شبیه اقای اتابک…

    • سرفاریاب گفت:

      چرا فقط کامنت های سرفاریاب را پخش می کنید

    • الهام گفت:

      اصلا همون اخلاق خوش اتابک به هر چیزی میارزه خداییش. دیدم که میگم

  2. معلول گفت:

    واقعا احسنت می گم به این مدیر توانا اقای اتابک ، ما که از اقای اتابک راضی هستیم ، خدمات که اقای اتابک طی تقریبا دو سال مدیریتشان برای ما انجام دادن کمال تشکر را داریم . اقای اتابک مدیری با تدبیر می باشد که امید را در دل های ما زنده کرده، ای کاش ما هم بتوانیم با دعاهایمان گوشه ای از زحمات این مدیر را جبران کنیم

  3. م.... گفت:

    مدیر شجاع و نترس و انقلابی اقای اتابک. بنازم به این مرد
    .

  4. کارمند گفت:

    اخر ما یک خبر از مدیرمون دیدیم اقای اتابک شما که بیشتر از تمام مدیران این استان تلاش می کنید و کار انجام می دید چرا رسانه ای نمی کنید ، اقای اتابک مدیر کل بهزیستی من مطمئنم اگر شما خدمات بیشمارتون را رسانه ای کنید مردم بیشتر شخصیت بزرگ شما را می شناسند

  5. مظلومی گفت:

    تدبیر +امید+اعتدال=اقای اتابک

  6. موسی گفت:

    اگر چند مدیر مثل مدیرکل بهزیستی داشتیم این استان یکی از بهترین استان های کشورمان می شد .

  7. قادر گفت:

    مدیرکل بهزیستی یک مدیرات توانا است و تیم بسیار قوی این مدیر را همراهی می کند

  8. زارعی بویراحمدی گفت:

    همیشه در تعجب بودن چرا تمام جناح های سیاسی از این مدیر استفاده می کنند و بعد از کمی تحقیق متوجه شدم اقای اتابک یک مدیر بسیار تواناست که مورد لطف بزرگان و مفاخر این استان بوده . خداوند پشت و پناهت باشد .

  9. حامد گفت:

    اتابک جان ما معلولین همیشه حامیانت بودیم و هستیم

    • حمید گفت:

      جان جان جان. ای جان حانان* باز جان جانان* بهتر زجانان* مدیر توانا* وابیه تنها* آخی سی حامدجان* هی داره جان جان* جان جان جان ……

  10. ملی گفت:

    مدیر کلی که تا دیروز اصولگرا بود امروز اصلاح طلب شد ای دنیای سیاست که ادمها برای ماندن پست دست به هر کاری میزنند معامله التماس پرداخت و……….

    • مشهدی محمد گفت:

      شما ببینید سیاست با شما چیکار کرده که تهمت میزنیذ ببینید پست نگرفتن شما ب جای شما را کشانده که اخرت خود را خراب می کنید، اقای اتابک فرا جناحی کار می کند، اقای اتابک و تیم مدیریتیشان و کارمند های بهزیستی از بهترین های استان می باشد.

    • ولایتی گفت:

      اقای اتابک سیاسی است،نه سیاست زده…
      مدیر بهزستی از مدیران پیرو راه رهبری و فقط و فقط به فکر خدمت است و این باعث شده که در همه دولت ها از خدمات ان استفاده میشود
      نه راست است نه چپ:ولایتی است
      پیشرو در اجرای اقتصاد مقاومتی و رهرو راه امام راحل…
      پرچم اتابک همیشه بالاست

  11. ناشناس گفت:

    منشا مشكلات خود شماها هستيدواين مصاحبها دراين شرايط صرفا سياسي وشانتازتبليغاتي است وكلاه سر خلق االاهاست

    • نورزعلی گفت:

      گفتن حقایق و اطلاع دادن مردم از خدمات این مدیر شانتاژ می باشد ؟ از امروز همه باید سکوت کنند که شاید تبلیغی نشود ، اقای محترم شما از کجا امده ای ؟ جامعه مدرن امروزی این مسئله را می پزیرد ، مردم باید بدانند اقای اتابک چکار کرده و از فعالیت های ایشان خبر داشته باشند .
      ما به مدیری با این همه توانایی افتخار می کنیم

    • منصف گفت:

      تهمت زدن به مرد خدا را چی اسمش را می گذاری ؟ اتابک را همه می شناسند و می دانند که اصلا اهل خود نمایی نیست و با سیاسی بازی مخالفه ، چی شده پستی گیرت نیومده .

    • اشنا گفت:

      سلام
      در تمام دنیا و در تمام کشور ها و در تمام شرکت ها،همیشه هر چند ماه مدیر یک سازمان عملکرد و کارهای خود را چه در حوضه کارمندان خود و جامعه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار میکنند و کارهای خود را گزارش میدهد.که این کار مدیر کل بهزیستی استان نشانه یک مدیر کشوری و حتی جهانی است،که این گونه مدیر ها همیشه باعث پیشرفت بشریت نه تنها در کشور خودمان بلکه در جهان میشود…
      مدیری که از جنس مردم باشد خوب می داند نیاز های مردم کدامند و انها را برطرف می کند که آقای اتابک یک مدیر مردمی است….

  12. معلول گفت:

    با سلام و خسته نباشی به اقای اتابک مدیر کل محترم و اقای جمشیدی معاونت محترم واقعا دست مریزاد . فقط یه خواهش دارم جهت رضایت صد در صدی از این اداره لطفا با رییس شهرستان………. برخورد شود که این نیرو از مسخره ترین نیروهای این سازمالن میباشد.که سواد و تجربه این کار رو هم ندارد.

    • آدم سالم گفت:

      این معلول درست میگه. آخه سوات آغی مدیرررر داره از سرو گوشش میریزه بیرون کسی هم نیسی که کنشو من کاسه تا خراب وانبون.

  13. ساورز سبز گفت:

    درودبر بزرگ مرد خدا مدیر کل بهزستی اتابک.

  14. مددجوی تحصیل کرده گفت:

    ما که تا به حال از اتابک چیز ی ندیده ایم ضعیف ترین مدیر کل بهزیستی هستند رفتنش از نان شب هم واجب تر است

    • مددجو واقعی گفت:

      شما تشخیص می دهی که چه کسی برود یا نرود ؟ به حق چیز های ندیده و نشنیده ، مدیرکل بهزیستی این همه بهزیستی را را متحول کرده ، خدمات ارزنده ای داده شما چجوری ندیده ای ؟! یا نمی خوای ببینی

    • خسرو نورافشان گفت:

      نگران نباشید درخت پر بار زیاد سنگ میخوره

  15. رضا گفت:

    درود بر مدير خوش اخلاق جناب آقاي اتابك

    • جانبازی از بهمئی گفت:

      مدیران استان جسارت شجاعت و توانمندی را از اتابک یاد بگیرند مجالی به بد کاران نداد و سازمان را اصلاح کرد

      • میر حسینی گفت:

        مقاله نویسان بروند و پرونده های خود را در محاکم قضایی جمع کنند لازم نیست برای کشور نسخه بپیچند یا برای بهزیستی دلسوزی کنند انصافا اتابک کارش درسته واقعا در مردانگی لنگه نداره

        • ناشناس گفت:

          شما هم اگه می تونید برید مقاله بنویسید چه چه و به به یا انگ به کارهای دیگران که نشد کار/

  16. دکتر گفت:

    اقای اتابک نه اصولگراست و نه اصلاح طلب و هیچ وقت هم جای نگفته که من از فلان جناح حمایت می کنم ، اقای اتابک یکسال است در سکوت خبری به سر می برد حالا که از ایشان یک خبر منتشر شد شما می گید برای ماندگاریست ؟ واقعا که چقد قدر نشناسید ….

  17. محمدی تبار گفت:

    به پاس خدمات شما به کارمندان و مددجویان کمال تشکر را داریم و ارزوی موفقیت روز افزون برای اقای اتابک داریم.

  18. مجیدی گفت:

    احسن ودرود بر بویر نیوز. واقعا خدا ميداند لياقتش بيشتر از اين چيزاست اقاي اتابک انسان مستعد فعال وتوانمند كارامدي هست و براي اداره بهزیستی خيلي زحمت كشيد وتواين تقریبا دوسال به اندازه 10سال كار كردخدا خيرش بده .

  19. کاووسی گفت:

    خداییش اتابک آدم توانمندولایق وپرکاریست فقط به کار می اندیشد ودنبال کارهست وکارهای بزرگی هم کرد

  20. امید گفت:

    اتابک مومن با تقوا ، مدیر ، شاداب اغا شما چقدر خوبی بنازمت فضل الله

  21. غفار گفت:

    هنوز هم خوشتیپ هستی اتا جون

  22. کارمند گفت:

    سلام مدیرکل بهزیستی انقدری که شما صبر داری ما نداریم اقا من بعنوان کارمند بهزیستی کلی تلاش می کنم و تلاش های بچه های ستاد را می بینم بعد یه عده ادم میاد تمام زحمات ما را به باد می ده این همه تخریب تو سازمان کم بوده که توسط دو نفر صورت می گیره و خوده شما ان دو نفر را میشناسید و حالا تو محیط مجازی شروع کردن خداییش اقای اتابک با این اقایان برخورد کنید.

  23. ناشناس گفت:

    ککا کم درو کنیت په ایشان چه کردین ؟ تعریف ول

  24. مدیر کل گفت:

    اکثر خدماتی که اقای اتابک بدون مناقصه و روال قانونی به ان اشاره نموده در دوره های قبل تامین اعتبار و تقریبا در مراح ابتدایی کار بودهند و ایشان صرفا وارث شرایط موجود شدهاند اخه مهمانسرا برای تهرانیها درست کرده باید منتش و سر مردم ومددجویان محروم بهزیستی بذاره وای بر ما

    • مطلع گفت:

      بی اطلاع شما همین است اول اقای اتابک منتی سر کسی نمی گذارد و خدمت می کند ،دوما قبل از امدن اتابک ۱میلیارد و دویست میلون تومن بازگشت داده شد به تهران ، چرا اخه پولی که به استان و برای بهزیستی می اید بازگشت داده شود ؟!!! اتابک خوابگاه ها رو تجهیز کرد برای راحتی کارمند ها و مددجو های که از استان های دیگر برای تفریح به استان ما سفر می کنند و یا برای کار های اداری به استان ما می ایند و این بودجه رو جداگانه از تهران جذب کرده ، پس اتابک با یک اداره بی پول روبرو بود ولی با ارتباط خوب در ستاد کشوری تامین اعتبار کرد.

  25. تنهای تنها گفت:

    سلام جناب آقای اتابک مهمان سراهای قشنگت سالنهای با کلاست تجهیزات مدرنت رفتار مودبانه ات و تدبیر عالمانه ات را در اصلاح فضای مسموم قدیمی به دیده احترام تکریم می گذاریم

  26. آرمان گفت:

    ایول مدیرکل بهزیستی با این همه ایتم خوبی که دارد ، تبریک می گم اقای اتابک مثل اینکه رئیس سازمان تون ابقا شده ، رئیس سازمانی که توسط وزیر ابقا بشه خودش و مدیرانش لایق هستند.

  27. خسرو نورافشان گفت:

    برادر خسته نباشی تشکر

  28. ارباب رجوع ها گفت:

    یا حسین
    خدا خیرتان بدهد و هر چی می خواهد به شما و خانواده محترم شما بدهد من از طرف تمامی ارباب رجوع ها سازمان بهزستی برای شما آروزی موفقیت داریم…

  29. امیر گفت:

    با تشکر از زحمات جناب اتابک

  30. پرستار گفت:

    اتابک یک وزنه استانی است و باعث افتخار استان ما است.

  31. معلولین گفت:

    من موندم چرا صحبت های معاون توانبخشی را بویرنیوز نزدن ؟ اقای جمشیدی معاونت توانبخشی بسیار فعال و توانمند می باشد ای کاش همه مثل جمشیدی بودن.
    افرین بر مدیرکل بر این حسن انتخابش.

  32. بینام گفت:

    چند ویژگی مهم مدیران مدرن و امروزی

    مدیران از جمله اقشار تاثیرگذار و بسیار مهم فضای کسب و کار هستند که اگر می خواهند از قافله تغییرات جا نمانند بایدخود را با تغییرات روز منطق کنند دوره گذار مدیران از روش های سنتی و شیوه های مدرن فرا رسیده است و مدیری می تواند عنوان مدرن را برای خود به دست آورد که دارای ۵ ویژگی زیر باشد.

    هدایت کارمندان در مسیر پیشرفت

    مدل های مدیریتی آینده همگی به دنبال از میان برداشتن موانع از سر راه کارمندان و کمک به پیشرفت آنان است. افراد در ذیل مدیریت به سمت و سوی قدرتمند ساختن و درگیر کردن کارمند در فضاهای گوناگون سوق داه می شوند
    مدل های سنتی مدیریت زمانی بر اساس ترس، دستور و کنترل بنا نهاده شد. در روش سنتی کارمندان کار می کردند تا مدیران پیشرفت کنند. اما دیگر این دوران به سر آمده و این روزها مدیران همه تلـاش خود را می کنند تا مطمعن شوند، زمینه پیشرفت کارمندشان را فراهم کنندکارمندان بزرگترین سرمایه هر نهاد یا سازمانی هستند. در گذشته مدیر دستور پرش میداد و کارمند فقط می پرسید: چقدر؟! اما امروز مدیران به همراه کارمندان خود از روی موانع می پرند.

    درک درست از فناوری

    درک درست از فناوری به معنای حرفه ای بودن در ریزترین و جزئی ترین مهارت های تکنولوژی یا حتی خبر داشتن از همه اخبار با تمام جزئیات نیست، بلکه بدین معناست که مدیر ارشد نیاز به درک فضا و چشم انداز فناوری دارد و باید بداند فناوری و پیشرفت های آن چه اثراتی می تواند در مسیر کار اداره اش داشته باشد. این بدان معناست که مدیر باید اطلـاعات کافی راجع به آنچه در فضای وب برای جامعه هدف اتفاق می افتد را بدست آورد و نسبت به اینکه چه فضاهای اجتماعی و مشارکتی در بهبود شرایط کاری خود و نهاد متبوعش تاثیرگذار است، درک درستی پیدا کند.

    همپای کارمندان بودن

    یک زمانی بود که مدیران همینکه به کارمند میگفتند ما تو راحمایت مالی می کنیم، تو این پروژه را به سرانجام برسان، کارمند باید کلـاهش را از خوشحالی به هوا می انداخت. اما حالـا مدیران باید فراتر از تامین مالی و بودجه رسانی فکر کنند و خود نیز درگیر کار شوند آنها نیاز دارند که خود شخصا وارد گود شوند و از همان ابزاری استفاده کنند که وسیله دست کارمندان است. تغییر و تکامل در مسیر یک کار بوجود نمی آید مگر زمانیکه مدیران همپای کارمندان خود حرکت کنند.

    اعتقاد به مشورت

    مدیریت سنتی میگوید: مدیر باید در بالـاترین جایگاه یک نهاد بنشیند، تمام اطلـاعات را از همه جا بگیرد، خودش تصمیم را اتخاد کرده و به کارمندانش برای اجرا ابلـاغ کند امروز اما اوضاع فرق دارد. مدیران دیگر حق خودمحوری ندارند و تصمیمات را جمعی می گیرند. مدیران امروز باید اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان می توانند با هم در ارتباط باشند و به اطلـاعات لـازم دست یابند تا کار خود را هر چه که باشد، در هر شرایطی باشد و با هر وسیله ای که باشد، درست انجام دهند
    مدیران امروزه به جای جدا کردن کارمندان از پروژه ها با تکیه بر نظرات آنها، تصمیم های نهایی را می گیرند.

    • حامد ات.. گفت:

      سفسطه یکی از عادات مرسوم بسیاری از ما در بحث کلامی ست.
      این روش مباحثه را گویی ناخواسته در درون جامعه ایرانی آموخته ایم و از بلندپایه ترین مسئول تا خرده‌پاترین فرد جامعه خواسته یا ناخواسته از آن بهره می برند.
      اما سفسطه چیست ؟
      سوفسطائیان گروهی از سخنوران یونان باستان بوده که به مهارت در جدل و بحث مشهور بوده اند. آنقدر که ادعا میکرده اند میتوان در بحث و جدل در هر صورت پیروز شد بدون آنکه لزوما حق با آنها باشند. حتی مشهور است که این هنر مجادله را به دیگران نیز آموخته و از این راه کسب درآمد میکرده اند.
      حالا که خوب منظورمو فهمیدی با سفسطه به جای نمی رسی.

  33. قاسمیان گفت:

    کارهای فرهنگی بهزیستی را اقای اتابک با امدنش خیلی بیشتر کرده و این در طولانی مدت نتایج بسیار خوب و مفیدی دارد که شاید الان به چشم نمی اید.

  34. خان سالار گفت:

    اتابک دوست داریم و همیشه مثل کوه پشتت هستیم ، مدیر فقط اتابک.

  35. تقوی گفت:

    اتابک عزیز موفقیت روز افزون تورو از خدواند می خواهیم

  36. ناشناس گفت:

    به روباه گفتند شاهدت كيه گفت دم زيباييم

  37. ناشناس گفت:

    از سایت بویر نیور نیوز انتظار نمی رود که فقط کامنت های به نفع اقای اتابک را رونمایی کنه/در هر حال که نقد باید سازنده و مودبانه باشه حمایت های یک جانبه از ایشون به نفع هیچ کس نیست

    • بویر نیوز گفت:

      نقد عملکرد ایشان را بفرستید تا بدون کم و کاست منتشر شود؛ از انتشار کامنت های بی محتوا و توهین امیز و اتهام زدن های اثبات نشده معذوریم.
      با تشکر از توجه شما

      • ناشناس گفت:

        شما بفرما که کدام یک از کامنت های حامیان اقای اتابک که رونمایی کردی سازنده وبا محتواو موءدبانه و اثبات شده می باشد که بی کم وکاست همه را تابلو کردی؟

      • رسالت گفت:

        بویر نیوز کارت درسته

    • ساورز سبز گفت:

      خدای بویر نیوز کارش درسته اگر به نظرات چند مخالف اتابک نگاه کنید همون چندتا فقط دارند تهمت می زنند ولی باز گوشه از این نظرات را بویر نیوز پخش کرد که امانت دار خوبی باشد و اهداف شوم و تخریب کنندگی شما را رونمایی کند اما بیشتر از این هم جایز نیست که به این چنین ادم های مخرب و تهمت زن میدان داد ، خدا خیرتون بده تیم بویرنیوز که اجازه نمیدید هر کسی از این سایت برای رسیدن به اهدافش استفاده کند

  38. انسان گفت:

    حیف از مدیریت که نسب هر کسی می شود؟

  39. ..... گفت:

    ……………..

  40. کارمند گفت:

    سلام به همه نظر دهندگان ،چیزی که شما عزیزان به اون توجهی نکردین این بود که خبر مذکور با حضور مدیر کل و معاونین بوده ولی حتی اسم یک نفر از معاونین تخصصی هم در این گزارش خبری نبود و سوالاتی مطرح است 1-آیا آقای اتابک معاون ندارد؟ 2-آیا معاونین از سواد و توان کافی برخوردار نیستند؟ و آیا آن معاونین در این مباحث خبری حق حضور یا اظهار نظر را ندارند؟ واگر اینطور نبوده این خبر ارزش رسانه ای برای اهداف سازمان نداشته………… وآنچه شما می پندارید!!!!!!!!!

  41. مرادی بویراحمدی گفت:

    ب نظر من دلیل موفقیت اقای اتابک تیم مدیریتی خوب ایشان می باشد

  42. خالدی گفت:

    اتابک افزود : همان‌طور که در گذشته این سازمان در استان میدان تاخت و تاز بود دیگر نیست و وارد مباحث سیاسی و انتخابات نخواهد شد.
    شجاعت می خواهد گفتن این حرفا ، احسنت بر اتابک

  43. علی عباس گفت:

    بینی وبین الله عدالتی دروجوداتابک نیست

  44. کارمند با عرضه گفت:

    دوست گرامی در این نشست خبری تمام معاونین اقای اتابک صحبت کردند در همین خبر رئیس حراست و معاون پشتیبانی صحبت کردند و معاون توانبخشی در همین لینکی که درون سایت گذاشته به صورت تخصصی صحبت کرده ، حرف های شما این را نشان می دهد که حتی متن خبر را تا اخر نخوانده و فقط هدف شما تخریب است برادر من یکم باهوش تر باش.
    اقای اتابک و تیم مدیریتی ایشان همه متخصص هستند .

  45. چنگیز گفت:

    من به شخصه به اتابک اعتقاد دارم و حاضرم رو زندگیم شرط ببندم که بهتر از ایشون برای بهزیستی گیر نمیاد

  46. کاکانی گفت:

    هماهنگی خوبی این مدیر با سازمان های دیگر دارد و خوش برخورد است.

  47. عدالت گفت:

    من شیفته اخلاق اقای اتابک هستم با مددجو خوش برخورد با سیاسیون جدی و با همکاران دوست ، اتابک زنده باشی

  48. علمی گفت:

    اتابک الحق که هوای کارمندان و پرسنل را خوب دارد.

  49. هدایتی گفت:

    سلام
    مدیریت برازنده شماست اقای اتابک.

  50. کارمند گفت:

    من تا آخر متن را خواندم حراست و معاون پشتیبانی معاون تخصصی نیستند و در اصل ایراد همین بود که من از جملات شما خواستم برسونم که سازمان تنها این سه نفر نیستند. متشکرم از همکاری خوبتان.البته اغلب کامنت ها و افراد شناخته شده هستند.

دیدگاه شما