یکشنبه 5 شهریور 1391 - 22:26

انتصاب در اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز:

: طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی، مهران مسعودی مسئول شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری فارس: مسعودی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرانجام پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در اداره روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و مشخص نبودن جایگاه ریاست این دایره طی حکمی از سوی قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی و رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی تکلیف این جایگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به همین منظور مهران مسعودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی بود که به دلیل ادغام دو دستگاه بزرگ راه و مسکن این دایره در بلاتکلیفی به سر می‌برد که با حکم مسئولان وزارت‌خانه همانند گذشته در خدمت ارباب رجوع و خبرنگاران خواهم بود.

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به اولویت‌های خود در این مسئولیت اشاره کرد و افزود: با روابط عمومی و کار پر مشغله و البته وظایف خطیر و حساس آن نا آشنا نیستم چرا که چندین سال در راه و ترابری استان توفیق خدمت در این واحد را داشته‌ام.

مسعودی ادامه داد: اما اکنون وظایف چندین و چند برابر شده و ما در حوزه‌های مختلف باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم که در هنگامه کنونی موضوع مسکن مهر یکی از اولویت‌های کاری ما برای اطلاع‌رسانی است.

این مسئول امور اطلاع‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان در زمینه راه نیز در طول چند سال اخیر به خصوص در دولت کار و عدالت کارهای بزرگی را به خود دیده است.

مسعودی در ادامه به ارتباط گسترده این اداره با خبرنگاران و اهالی مطبوعات اشاره کرد و افزود: یکی از دوایر روابط عمومی در کهگیلویه و بویراحمد که بیش از سایرین با مطبوعات تعامل داشته همین روابط عمومی راه و شهرسازی است که در آینده نیز این تعامل دو سویه برقرار خواهد بود.

این مسئول افزود: برای موفقیت در این مسیر دست همه اصحاب فن را به گرمی می‌فشاریم و از این پس نیز روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خانه دوم خبرنگاران و اهالی رسانه خواهد بود.

وی تلاش‌های صورت گرفته در این دو حوزه و خدمات مسئولان گذشته و کنونی را ستودنی دانست و گفت: این دستگاه جای کار و تلاش جهادی، انقلابی و صادقانه است و همه از مسئولان گرفته تا کارمندان و پیمانکاران تنها به یک موضوع می‌اندیشند که آن نیز کار و خدمت بی‌ریا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما