شنبه 4 شهریور 1391 - 14:14

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفتنی شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: مهندس اکبر نیکزاد برادر وزیر راه و شهرسازی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد که یک سال پیش بر مسند استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست و یکی از استاندارن پرحاشیه در مدت تصدی بود، بعد از یکسال کهگیلویه و بویراحمد را یه سمت اردبیل ترک می کند.

به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد قطعی است و ایشان با استاندار اردبیل جابجا می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شكرالهي شكر گفت:

    حسين

  2. افشار گفت:

    این عزل و نصب ها دردی از آلام مردم این خطه دوا نخواهد شد، برای مدتی ادارات وسازمانها در استان ایام پرجنب وجوشی را شاهد خواهد بود و عده ای می آیند و عده ی دیگری میروند، هیچ دستاوردی نخواهد داشت..!!

  3. هم استانی گفت:

    خدا کنه یه بهتر بیارن

  4. ایرانی گفت:

    استاندار فعال وخوبی است به جهت حمایت برادرش در حوزه راه خیلی خوب و فعال است کاش دو سه سال می ماند و کارها را به نتیجه می رساند.آنهایی که خوشحال از رفتن آن هستندخیلی دلشان به حال استان نمی سوزد فقط منافعشان تامین نشده است که ان شاا…مدیر قوی تری بیاید وآنها هیچ گاه به منافع واهداف منفعت طلبانه شان نرسد.

  5. گشمرد گفت:

    سیش کویت وابیه، هر کی من ای استان زه ودر عاقبت وخیر ویبو

  6. توسعه گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    از انجایی که جناب اقای نیکزاد یکی از بهترین استانداران این استان تا کنون بوده است، امیدوارم که ایشان را جابجا ننمایند تا بتواند کارهای عمرانی مورد نظرشان را به سرانجام برسانند.

  7. توسعه گفت:

    دوستان محترم سلام.
    بنده به عنوان یک متخصص اقتصاد از نمایندگان محترم استان و بویژه آیت اله ملک حسینی می خواهم که جلوی جایجایی و انتقال استاندار محترم استان به استان اردبیل را بگیرند. زیرا آیندگان قضاوت خواهند نمود که ایشان بهترین استاندار استان بوده اند.

  8. برادر داغدار گفت:

    رفت که رفت .

  9. شهروند گفت:

    ازقدیم گفته اند جلوی ضرر را هرجا بگیری منفعت است . این استاندار هرچه زودتر برود به نفع استان است خسارتی که ایشان وارد کرده و هزینه های نابجایی که صرف کرده تا سالهل قابل جبران نیست به این نگاه نکنید که در معرض عموم چندتا لودر و کامیون روی جاده ها کار میکنند خوب پول عمرانی استان باید صرف این کارها شود انتظار دارید کجا هزینه شود اگر ایشان علاوه براعتبار تخصیصی دولت اعتبار زیادتری گرفته بود بله وگرنه هزینه اعتبارت عمرانی استان که وظیفه است دوم استاندار پاسخ دهد در حوزه اقتصادی واشتغال که مشکل اساسی مردم وجوانان است چه کار کرده چند جلسه با وزرای اقتصادی دولت داشته چند سرمایه گذار به استان آورده این بابا فکر میکنه با سرمایه گذار هم باید مثل مدیران دولتی توپ و تشر زد اصلا” فکر میکنه وظیفه بخش خصوصیه که بیاد کارکنه و اشتغال ایجاد کنه در حوزه فرهنگ که قربونش برم و هزاران درد دیگر

  10. سعید گفت:

    استاندار بهتر ازدوستی برای استان نخواخد آمد و این استاندار هم دردی برای استان دوا نکرد :از نیروهای بومی استان استفاد ه شود

  11. محمد گفت:

    استاندار خودسري بود و از نظرات كارشناسي استفاده نمي كرد ان شاءالله كه نيرويي كارامد كه از نيروهاي متخصص استفاده كند به استان بفرستند

  12. فرهنك گفت:

    تغيير نانم استان بهترين كار نيكزاد بود

  13. محسن گفت:

    افسوس که باهاش نساختیم و رفت . ضمنا در شرایطی که کمتر از یک سال از عمر دولت مانده این استاندار جدید(سرمربی جدید دقیقه 90 )چه کار میخواهد بکند.قطعا وقت تلف کردن برای تیمی که عقب است مفید نیست .دلسوزان واقعی استان اگر میتوانند مانع رفتن استاندار (نیکزاد)شوند.

  14. ناشناس گفت:

    .دلسوزان واقعی استان اگر میتوانند مانع رفتن استاندار (نیکزاد)شوند.
    من با این حرف موافقم…

  15. مدیرکل گفت:

    یه روز توی شورای اداری از نیکزاد سوال کرده جناب مهندس داری این تپه را خاکبرداری میکنی میخوای چکارش کنی عصبانی شد بابا میخام بکنمش قبرستون . زلزله شناسی گفته یاسوج میخاد زلزله 8 ریشتر بیاد حداقل 90000 هزار نفر کشته میدیم میخام قبرستون دو دست مردم باشه هم کنار رودخونه مرده ها را بشورن همینجا بکنن زیر خاک که همه زدند زیر خنده جالبش اینه که لرها بیشتر از همه خندیدند چون نفهمیدند که چی گفت !!!!!!

  16. مهندس لایقی فوق لیسانس سازه گفت:

    یه روز توی شورای اداری از نیکزاد سوال کرده جناب مهندس داری این تپه را خاکبرداری میکنی میخوای چکارش کنی عصبانی شد بابا میخام بکنمش قبرستون . زلزله شناسی گفته یاسوج میخاد زلزله ۸ ریشتر بیاد حداقل ۹۰۰۰۰ هزار نفر کشته میدیم میخام قبرستون دو دست مردم باشه هم کنار رودخونه مرده ها را بشورن همینجا بکنن زیر خاک که همه زدند زیر خنده جالبش اینه که لرها بیشتر از همه خندیدند چون نفهمیدند که چی گفت !!!!!!

دیدگاه شما