پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 18:56

مدودف: روسیه دندان هایش را نشان خواهد داد

دمیتری مدودف نخست وزیر اعلام کرد که روسیه می‌تواند پیامد های تحریم اقتصاد روسیه را به حد اقل برساند.

مدودف: روسیه دندان هایش را نشان خواهد داد
گروه بین الملل – دیمیتری مدودف، در گزارش سالانه خود به نمایندگان دوما – پارلمان این کشور در باره اعمال روسیه در مقابل توسعه احتمالی تحریمات غرب می گوید که آمریکا به دنبال سخت تر کردن تحریم ها علیه روسیه است و می خواهد به رشته‌های بانکی، انرژتیک و دفاعی آن ضربه وارد شود.
Д.Медведев представил отчет правительства в Госдуме РФ

به گزارش بویرنیوز به نقل ازافکار:وی با تاکید بر این که «رشته‌های دفاع و امنیت کشور آسیبی نخواهند دید» افزود: «روسیه در حال حاضر هم در بسیاری انواع فراورده های نظامی به واردات وابسته نیست. هیچ‌کس در این امر تردیدی ندارد که ما می‌توانیم اسلحه با کیفیت عالی را بسازیم. روسیه از لحاظ حجم صادرات نظامی جایگاه دوم را در جهان دارد و ما قصد داریم مواضع خود را در بازار جهانی تسلیحات مستحکم تر کنیم.»

مدودف در گزارش خود ضمن صحبت در باره آینده صنایع روسیه تاکید کرد: اکنون بسیاری از شرکت های روسی با واحد های غربی تعامل می‌کنند و برای روسیه مهم است که ریسک های ممکن را به حد اقل برساند.

مدودف وعده داد که شرکت هایی که در صورت بسته شدن بازار های فروش و در نتیجه تضعیف تعاون با شرکای غربی شان بر اثر تحریمات آسیب خواهند دید در مسایل خود تنها نخواهند ماند.

او گفت: «صنایع میهنی که برخی رشته‌های آن به تحویلات از دیگر کشور ها بستگی دارند از کمک‌های لازم برایشان برخوردار خواهند شد. البته ما از همکاری با واحد های خارجی منصرف نمی‌شویم اما برای اقدام های غیر دوستانه آنها آماده خواهیم بود. در ضمن در سال‌های اخیر مشخص شده که ما با نیروی خودمان هم استعداد داریم صنایع روسیه را بهینه سازی کرده و واحد های دارای فناوری مدرن در هم رشته‌های پیشرفته و در بخش‌های جدید را نیز ایجاد کنیم.»

دیمیتری مدودف اعلام کرد که دولت آماده است در شرایط جدید عمل کند و برای اینکه اقتصاد و اتباع روسی آسیبی نبینند تمام هم خود را به کار خواهد برد و در جواب به تحریمات «دندان»های خود را نشان خواهد داد/

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101663
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید کلباسی گفت:

    دندون مصنوعی که بخار نداره . رفیق مدوداف!

دیدگاه شما