سه شنبه 6 اسفند 1392 - 21:08

افشاگری های بیسابقه یک عضو شورای شهر یاسوج علیه شهردار

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از تخلفات گسترده در شهرداری یاسوج در دوره مدیریت جدید پرده برداشت.

خبرگزاری فارس: نصب غیرقانونی معاون شهردار یاسوج/گوشی‌های میلیونی برای کارکنان/رابطه‌بازی در اخذ عوارض

به گزارش بویرنیوز، سرافراز اردشیری عصر امروز در جمع خبرنگاران و در جلسه‌ای که با عنوان شفاف‌سازی در امور شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد به برخی تخلفات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت شهرداری یاسوج اشاره کرد و از تلاش برای استیضاح شهردار خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه رسانه‌ها را به همین دلیل در شورای اسلامی شهر یاسوج و جلسات آن دعوت نمی‌کنند، ابراز داشت: آقایان می‌دانند که اگر پای رسانه‌ها به شورا و جلسات آن باز شد دیگر نمی‌توانند اقدامات خلاف گذشته را انجام دهند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری بر اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: در همین چند ماه از عمر مدیریت شهرداری یاسوج تخلفاتی صورت گرفته که بیان آن‌ها نیاز به وقت کافی و فرصت مقتضی دارد.

اردشیری ادامه داد: بکارگیری نیروهای خارج از بدنه شهرداری بدون مجوز شورا و ضوابطی که در کشور وجود دارد و عدم استفاده از نیروهای توانمند و کارکشته و مصاحبه‌های پی در پی در خصوص اخراج نیروهای خدماتی و کارگران زحمت‌کشی که ماه‌ها حقوق خود را دریافت نکرده‌اند از تعهداتی است که شهردار تاکنون به آن‌ها عمل نکرده است.

وی از رابطه‌بازی در خصوص به‌کارگیری نیروهای جدید گفت و افزود: پسر من هم دارای مدارک عالیه تحصیلی است که می‌توانستم سکوت کنم و او را هم به مانند سایر افرادی که غیر قانونی به کار گرفته شده‌اند در شهرداری به کار گیرم اما این کار را به خاطر تعهدی که به مردم دارم انجام ندادم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ابراز داشت: به شرکت‌های خدماتی فشار می‌آورند که فلان کارگری که مازاد است و ماه‌ها حقوق نگرفته را اخراج کنید و دوستان و رفیقان ما را به کار گیرید که این با مواضع آن‌ها مبنی بر لزوم اخراج نیروهای مازاد مطابقتی ندارد.

اردشیری تصریح کرد: ما در شورای اسلامی شهر یاسوج نگفته‌ایم که نان 600 نفر را با نام ساماندهی ببرید بلکه حرف از ساماندهی زده‌ایم که آقایان در فکر کارهای دیگری هستند.

وی به اقدامات ضعیف شهردار یاسوج در این مدت مدیریت اشاره کرد و متذکر شد: همه‌اش دنبال تغییرات بوده‌اند و تنها یک پارک غدیر را دنبال کرده‌اند و بهتر است که بگویم مدیریت یک پیرزن هم بهتر از مدیریت کنونی این عده است.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به مصوبه‌ای که در آن الزام کرده بود باید چاله و چوله‌های شهر یاسوج در آبان‌ماه ترمیم شود اشاره کرد و افزود: نبود قیر را بهانه قرار دادند و این کار را نکردند،

رئیس کمیسیون پیگیری مصوبات شورای شهر یاسوج از اقدامات خلافی که در اخذ عوارض صورت می‌گیرد گفت و با بیان اینکه بدنه اداری شهرداری یاسوج مریض است، تصریح کرد: این چه اخذ عوارضی است که مردم از چند و چون آن خبر ندارند و برخی حاضر نیستند از عوارض دو میلیون تومانی حتی 200 هزار تومان آن را بپردازند و اصرار بر پرداخت تنها 50 هزار تومان دارند.

اردشیری اضافه کرد: صدها بار به آقایان گفته‌ایم که یک بنر بزرگ در راهروی شهرداری نصب کنند و ضوابط پرداخت عوارض را بگویند تا مردم بدانند که هر متر ساخت و ساز چه مقدار عوارض دارد.

اردشیری مرکزگرا بودن را یکی از خصوصیات یک شهردار موفق دانست و گفت: شهرداری که بخواهد در یاسوج بنشیند و برای اداره پایتخت طبیعت ایران دل‌خوش به اخذ عوارض باشد نمی‌تواند چنین شهری را اداره کند.

وی با انتقاد از اینکه در حال برخورد با مدیران پاکدست در مجموعه شهرداری هستند از اخراج مدیر تاکسیرانی خبر داد و تأکید کرد: تنها به دلیل اینکه فردی پاک و صادق بود با او برخورد جناحی کردند و فلان رفیق خود را جایگزین می‌کنند، همان‌گونه که یک نیروی قراردادی را معاون شهردار کرده‌اند و برای او بیمه رد می کنند و فردا باید استخدام شود و باز هم برای این بدنه بیمار تعهد ایجاد کنند.

وی در انتقادی دیگر به بدنه مدیریتی شهرداری یاسوج از برخی ریخت و پاش‌ها در این مجموعه خبر داد و گفت: دم از نداری می‌زنند و آن‌گاه گوشی تلفن یک میلیون و 600 هزار تومانی برای کارکنان خود می‌خرند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=92770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این.همان.اقای.اردشیری.بود.که.به.جرم.ارتباط.با……از.فرمانداری.بویراحمد.عزل.شد

    • خودم گفت:

      دوست عزیز نمی دونم نسبتی با اقای شهردار یا دوستان ایشون دارین.واقع بین باش . حقایقی که ما هم به عنوان یک شهروند داریم می بینیم.می خوایین اینو را کتمان کنی!!

      • جای بسی تاسف است برای این عضو... گفت:

        واقعا جای تاسف داره یک پیر سال خورده ای که براش رعایت ادب این قدر سخته آقای اردشیری شما که دم از قانون می زنین چرا به دلایلی که دوست نداری نام ببرم از فرمانداری عزل شدی وچون نتونستی بچه ات را در شهرداری مشغول کنی ونتونستی تو شورا هیچ مسولیتی بگیری یه کمی عقده داری وحالا خواستی مثلا بگی من هم هستم این اراجیف را به هم بافتی دوست دارم بدونم که اگر شما عضو تیم اکثریت شورا بودین باز هم افشاگری می کردین واقعا جای شرم داره که این قدر سطح دیدتون پایین که شرم ام میاد بخوام مگالبتون بخونم به امید روزی که افراد بی سواد وکم ظرفیت پا به عرصه ی شورا نزارند در ضمن شورا جای سیات بازی نیست پس به دنبال راهکار های معقولانه باش باتشکر محمد خلفی

        • از روستای توت نده گفت:

          جای بسی تاسف است که جنابعالی هم نتوانستی خودت را کنترل کنی و حداقل حرمت موی سپید جناب اردشیری را نگه دارید و در واقع عقده گشایی کردید. کلامت نشان داد تحمل کوچکترین انتقاد را نداری.این پیر سال خورده(به قول حضرتعالی) تجربه ای دارد که حضرتعالی و اربابان رانت خوار و قانون گریز و منفعت طلبت کوچکترین بهایی برای آن قائل نیستند. جنابعالی نیازی نیست فرافکنی فرمایید و بیخود ذهن ها را منحرف نمایید. جنابعالی درباره انتقادات مطرح شده پاسخ دهید.به همان دلایل هم ایشان دو بار منتخب مردم شدند. الان نیز ادب حکم می کند به منتخب مشروع و قانونی مردم احترام بگذارید و بیشتر از کوپنتان دهن باز نکنید.
          جالب است هرکسی انتقادی می کند سریع می گویید چون نتوانستی بچه ات را استخدام کنی داری انتقاد می کنی. دوست چشم و گوش بسته ی من، صحبت از استخدام پسر اردشیری فقط توجیه بی مورد و پاک کردن صورت مسئله است.
          در ضمن اون موقعی که جنابعالی در این دنیا نبودی اردشیری و امثال اردشیری در صحنه سیاست حضور داشتند و عرض اندام می کردند. و الان نیز در این سن نیازی ندارد که خودنمایی داشته باشد. این شمایی که با کامنت پرحرارتت خواستی خودنمایی کنی و نتوانستی خودت را کنترل کنی.
          جنابعالی به این خاطر مطالب جناب اردشیری را نمی خوانی چون تا مغز استخوانت میسوزد. و ممکن است با خواندنش کلمات بدتری بر زبان بیاوری.
          کلام آخر اینکه شورا بچه بازی نیست جناب خلفی!
          لطفا منتشر شود. تشکر

        • محمود گفت:

          خداييش اقاي اردشيري اخر معرفته

  2. شهروند گفت:

    ناشناس سلام – لطفا کامنت احساسی نگذارید به نظر شما باید ایشون شبنامه میزد!!!! ایشون به اصحاب رسانه برای مردم گزارش کرده آیا کار بدی است. اگر حرف دارید تهمت نزنید جواب روشن و باحوصله دهید

  3. شهرداری گفت:

    اقای اردشیری در دور اول شورا حضور داشت از پاکدسترین افراد شورای شهر است

  4. یاسوج گفت:

    این شهرذار باید بره اشتباه اومده

  5. شرف گفت:

    باسلام خدا قوت انشالله بقيه افرادي كه گفتنند :اگر ما عضو شورا شديم تمام ايرادها و مشكلات را رسانه اي ميكنيم تا مردم عزيز در جريان باشند به قول خود مثل اقاي اردشيري وفا نمايند درود بر شما اقاي اردشيري

  6. ناشناس گفت:

    من بارها با آقای اردشیری برخورد داشته ام و اصلا ایشون را از هر نظر قبول ندارم.
    همین آقای اردشیری که دم از مهربانی و فداکاری و وفادار به مردم حرف میزنه اگر میتونست به هیچ احدناسی رحم نمیکرد.
    اتفاقا من تا حالا شهرداری به این پرکاری و با صداقت ندیدم.

    • مهدی گفت:

      میگید شهرداری به این پرکاری ندیدین؟مردم که بیسواد نیستن.کور نیستن.تا حالا شهرداری از آغاز بکارش 1%پیشرفت فیزیکی نداشته.اگه داشته بگید ما هم بدونیمو
      فقط دروغ نگید

  7. ناشناس گفت:

    اگرواقعیت هاگفته شودبهتراست تامردم قضاوت کند

  8. شهروند گفت:

    سلام برادر عزیز .
    این حرفایی که حضرتعالی الان زدید اگه با مدرک باشه واقعا جای نگرانی دارد و باید برخورد بشه . اگه بدون مدرک و بر اساس حرف دیگران باشه واقعا مایه تاسف هست برای حضرتعالی و افراد دیگری که بدون مدرک در یک جامعه اسلامی قضاوت بد می کنید . پس باید برادر عزیز شهردار محترم شهر یاسوج هم حضور داشته باشد و حرفهای خودش را بزند و بعد نتیجه این حرف و حدیث ها را به سایت ها و خبرگزاریها زد .
    بگزارید یک فرد که توان بالای کاری را دارد به مردم و شهر خدمت کند . کمک کنید شهرمون آباد بشه . این حرفها و دنبال هم افتادن و خراب کردن هم باعث خراب کردن این دنیا و آخرت خواهد شد .
    از خداوند ترس داشته باشید . حق مردم را با این حرفها پایمال نکنید . به همدیگر بخصوص شهردار کمک کنید تا شهر بهتر و با کیفیت زیباتری در خدمت مردم قرار بگیرد .
    به خدا زشت هستش این حرکات و حرفها را در خبرگزاریها زدن .
    صبور باشید و منطقی قضاوت کنید.

  9. شهروند گفت:

    خداوکبلی شورایی که وسعت دیدش یه گوشی موبایله می تونه درباره یه شهر تصمیم بگیره تازه خیلی خوشحاله تونسته یه قول خودش یه نقطه ضعف پیدا کنه چه مدیری را سراغ دارید بدون این امکانات

  10. مرادی گفت:

    درود بر بهرامی حالا قدرشو بدونید

  11. حرف حق گفت:

    خدای اقای پاک و دلسوزی هست اقای اردشیری

  12. مهربان گفت:

    احسن تنها کسی که رسالت نمایندگی را در مقابل موکلین به انجام رساند اردشیری بود این تیپ روحیه ها باید تقویت شود یعنی چه که هر کسی را به رغم وجود اینهمه نیروی کار امد مردمدار بعنوان شهردار منصوب کنند تا اینهمه به چهره شهر شهرداری ضربه بزند ایا ……………

  13. اصولگرا گفت:

    من اقای اردشیری رااززمان دانش اموزی می شناسم واقعاانسانی پاک وخداترس است…ازهرجناحی باشدفردمثبتی است…اهل قیافه وکلاس نیست…خداایشان راحفظ وطول عمرعنایت فرماید.

  14. ناشناس گفت:

    اردشیری توانمند است .کاری که امروز انجام داده خواسته شهروندان است.

  15. دنا گفت:

    مثل ایشان مستند اعتراض کردن مهم است ، ایشان قریب 8 ماه از عمر این شورا می گذرد به هر شکل به رای اکثریت تمکین کرد ، تعامل هم داشت ولی دیگر نمی تواند چشم روی هم بگذارد و اجازه دهد حقوق مردم مظلوم و اکثر مهاجر این شهر به فنا رود ، وکیل مردم شدن و سوگند خوردن به دفاع از حقوق شهر و شهروند که شوخی نیست ،اردشیری اگر اهل رانت و سوه استفاده از جایگاه شورای شهر بود مثل دیگر اعضای سابق و فعلی شورا ماشین لوکس و برج طبقاتی در یاسوج داشت .

  16. 12 گفت:

    چون پسرتو استخدام نمی کنند اینجوری سوختی. مرد حسابی شهردار تازه سکان را بدست گرفته. از خدا بترس.

    • همینجوری حرف نزن از خدا هم بترس!!! گفت:

      طبق قانون مصوب، استخدام و یا به کار گیری فرزندان اعضای شورای شهر در شهرداری و یا ارگان های وابسته به آن ،غیر قانونی است و اجازه همچین کاری داده نمی شود.
      من به عنوان کارمند شهرداری 90 درصد این حرف ها رو تایید میکنم چون وسط دعوا هستم و میدونم چه خبره.

  17. یکی از همه گفت:

    آقای اردشیری حرف دل مردم رو زده.

  18. کارمند شهرداری گفت:

    اقای محترم اندک اندک جمع گرددوانگهی دریاشود.پول همین گوشی حقوق دوماه یک کارگر شهرداری میباشد. این بیخیال قراردادیکی ازدست اندرکاران تیم فوتبال فقط برای چهارماه 70میلیون است فکرمیکنیدچراباسقوط تیم شهرداری هنوزعده ای نمیگذارنداین تیم ازتحت پوشش شهرداری خارج شود.شمابیایدخودبررسی کنیدببینیدچندنفرازنیروهای رسمی پیمانی شهرداری دارای مدرک کارشناسی وکارشناسی ارشددرراه روهای شهرداری ول میچرخند وچه تعدادنیروهای شرکتی که بیش ازچن ماه نیست قراردادی شده هنددرشهرداری پست حساس گرفته اند.اقای محترم مادرون رابنگریم حال را… نی برون رابنگریم قال را.

  19. عابد گفت:

    به هر صورت کار آقای اردشیری درست است.تو ذوقش نزنید.

  20. ازماست که بر ماست گفت:

    واقعا همین جور هست اقای جاوید به درد شهرداری یاسوج نمی خورد بهترین گزینه برای شهرداری مرکز پایتخت کسی جز اقا منوچهر حبیبی پیدا نمی کنید که انصافا در زمان معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری گچساران و همین طور در زمان معاونت عمرانی استان قزوین خیلی تلاش و فعالیت داشتند امیدواریم که یک تدبیر اندیشیده بشه و ایشون را باز در پست شهرداری این شهر ببینیم در ضمن من هیچ گونه وابستگی با اقای حبیبی ندارم و فقط فقط چون میدیدم که چقدر شبانه روز داره کار میکنه

  21. رهنما گفت:

    اقای اردشیری از پاکترین اعضا شورا است

  22. ویرانگر گفت:

    دمت گرم حاجی شهردارا فقط اینو میدونن که شهرداری شامل قانون محاسبات گشوری نمیشه و میچاپند ش حالا شما دست شهردارو رو میکنید فردا یه وصله به خودت میزنن مثل همان کسی که اول سطر نظرداده معلومه خود شهرداره @@@@@@@@@@@@@@@ولی اگر من شورا بودم چند تا غاز نر میخریدم شهردار یاسوج و گچساران و باشت میفرستادم دنبالشون

  23. فرهاد گفت:

    سیامک جان تو شهر میبینمت.میگی بهرامی خوب بود؟

  24. ناشناس گفت:

    واقعا آقای اردشیری پاک ترین اعضاء شورا می باشد . مثل بعضی اعضاء شورا یک شبه از کوخ به کاخ رسیدن

  25. سيسخت گفت:

    اين صداقت و دلسوز ي اقاي اردشيري رو ميرسونه كه به جاي تملق و چاپلوسي و دو جاگويي درست و عيني حرفشو ميزنه و از كسي نميترسه.تا كي بايد ازمون پس بديم و به نتيجه برسيم كه اقاي جاويد مديريت بلد نيست؟

  26. ناشناس گفت:

    اين تازه اولشه

  27. انصاف گفت:

    شهردار و نماينده فقط محمد بهرامي.بي سر صدا كارشو انجام ميداد

    • جواب گفت:

      در زمان بهرامی حونی اغا شهردارینه پر کرده بی.هر قسمتی ایرفتی تا سه تا اغا لیرضی نشسه.

  28. ب گفت:

    آقای اردشیری را چون در شهرداری کسی نمی شناسد و تحویل نمی گیرد و حرفش برای شهرداری و شورا خریداری ندارئ با این حرفا میخواد خودی نشان دهد که بگویند اردشیری از اعضای شورا هست

  29. ناشناس گفت:

    تبریک به اصلاح طلبا ن شورا

    .ذات اصلاح طلبی یعنی شفاف بودن یعنی با مردم بودن یعنی قانونمند بودن
    .یه مدت پیش هم مهندس پایدار تخلفات شورا را بیان کرد.اقای اردشیری هم گل کاشت .اقای علیپور هم اطلاع رسانی کرد.بنده به عنوان اصلاح طلب افتخار میکنم به این 5 نفر

  30. بویر احمدی گفت:

    زمانی که کمتر کسی تو این استان از سیاست چیزی نمیدونست اقای اردشیریتو دوره نمایندگی حاج محمودیان عزیز فرماندار مرکز استان بوده اند… سال 65 …. عضو شورای دور اول نیز بودن … الان هم که عضو شورا هستن … به خدا پاک دست هستن . وقتی این همه بی عدالتی رو دیدن تو شهرداری داره مسایل رو افشا میکنه … دلش به حال اون کارگری که یک ساله حقوق نگرفته میسوزه….آخه جرا ایقد بی مهری میکنید

  31. سی سختی مقیم شیراز گفت:

    درود بر اردشیری ایشان دلاور مرد هستنند

  32. RR گفت:

    جناب اردشیری عزیز نمی خوادنگران مردم باشی نگرانی شما از اینه که به خاسته های غیره قانونی خودتون توجه نمی شود .حالا داری حرف هایی می زنی که فاقد هرگونه سند ومدرک است.مگه خود شما در دوره اول چه کاری برای شهر وشهروندان کردی .قدری واقع بین باشیم وبیخود ایجاد تفرقه نکنیم .مردم همچون شماهایی را خوب می شناسند .معلوم است که حرفهایتان فقط از روی کینه ورزی است نه دلسوزی.

    • رسول گفت:

      کسی از اولین شورای اسلامی شهر یاسوج گله نداره.تو همون دوران بود که بیشتر استانها شهربازی نداشت ولی یاسوج درست کرد.بلوارها سازمان دهی شدن.کلند چند پارک زده شد.آبشار یاسوج ترمیم شد.پارک جنگلی افتتاح شد و … .
      نسبت به اولین دوره خوب بود.
      حالا شما بگید شهرداری کنونی تا حالا 0.05%این کارایی که در اولین دوره شورای شهر بوده رو انجام داده؟

  33. ماهان گفت:

    …. اردشیری اگه شورشو در اورد حادته شیرازشو میگیم

  34. ككا گفت:

    جناب اقاي اردشيري شما سوز اين را داري كة در كروه قبلي نتونستي رىىس شى و اون كروه را با سفسطه بازي بهم زدي همه مردم خوب اعضا شورا و شهردار را مي شناسن جناب عالي ار به خاطر استفاده از رانت و ديكر مسايل نبوديد جرا با اينكه يك معلم بازنشته بوديد و وضع مالي خوبي هم نداري اين همه خرج تبليغات كردي حتما تا نتونستي و دىدى دستت از بخور بخور كوتاهه و نمي توني بسرت و ديكر بستكانت را استخدام كني مثل دور اول………. همه جيز شايد به اين شهردار بجسبد الي راجنت و دزدي شما هم اكر راست مي كيد سقسطه بازي نكن رك و راست به موضوعات اشاره كن همين اقاي معاون قراردادي را در قبال اينكه رييس شورا بشى قرار بود بكذاري شهردار حالا تيرت به سنك خورده مي سوزي همه ميدونن كه تو با اين وضع مالي براي بر كردن جيبت تو شورا شركت كردي حالا نمي توني  افشاكري مي كني اون هم مغرضانه 

    • واقع بین گفت:

      چقد خرج کرد؟.انتخابات خرج داره ولی نه به این شکلی که شما .مثل باقی 600میلیون خرج نکرد که

  35. لیز گفت:

    درود بر ارذشیری بزرگ

  36. کارا گفت:

    درود بر دکتر جاوید عزیز.

  37. غضنفر گفت:

    اقای اردشیری اگر اقای بهگام سیرت یا …. شهردار می شدن باز هم افشاگری می کردی. چون بهش قول داده بودی شهردارش کنی تا بگن ادم خیلی با نفوذی هستی ولی دریغ از اینکه همکاران قبلی شما در شوراهای دوره اول دست شما را برای دیگران رو کردن و حالا که نمی تونی کاری کنی و مقل دوره قبل اقای پردل شدی شروع به غرولند کردی اجازه بده اگر شهردار دزد باشه خود مردم سریعتر از شما که فقط به فکر مقاصد خود هستید نه دغدغه مردم را دارید مفهمند

  38. ص1 گفت:

    آقای اردشیری همه میدونن تخریب آقای جاوید برای چیه! این مسخره بازیها نمی تونه جاوید را خراب کنه اتفاقا باعث میشه مردم بیشتر به او ایمان بیاورند. 600 نیروی اضافی در شهرداری از کجا،برای چی و از سوی چه کسی اومدن شهرداری؟ کمیسیون ارفاق چی بود؟ منافع کی بخطر افتاده؟ از موی سپیدت بترس. جواب خدار ا چی میدی اردشیری خان.

  39. غیرت گفت:

    آدم باید اصلاح طلب باشه تا بتونه با توجه به وجدانش شفاف باشه.
    دمت گرم آقای اردشیری

  40. همشهری گفت:

    اردشیری فقط هیکلش بزرگه .اما به لحاظ اجتماعی بزرگ نیست .حیف اون رای که بهش دادم .همه می دونن که اردشیری برای پرکردن جیبش وارد شورا شده .اما حالا که تیرش به سنگ خورده داره دست وپا می زنه بلکه بتونه امتیازی بگیره .اما کورخوند ی این شهردار باج به کسی نمی ده .این دوره با دروه های دیگه فرق داره.اگه برای پرکردن جیبت اومدی همین حالا استعفا بده که چیزی عایدت نمی شه.

  41. خوشكل گفت:

    اردشيري بالي بختت تو هم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تو خوت كه و همه بتري.

  42. خاله ملوس گفت:

    تو جيب مارو نزن دزديهاي تو شهرداري پيشكش

  43. ناشناس گفت:

    نه قرمز نه ابی هدایت انقلابی………………..هدایت اکبری رو می گم

  44. ناشناس گفت:

    دوستان بی انصاف نباشیم. آقای اردشیری بنده خدا ادم خوبیه. من که نشنیدم بگن تو شورا بوده و سواستفاده کرده. اما بالاخره هر جناحی سر کار میاد آدمای خودشو میاره این طبیعیه. شایسته سالاری کیلو چنده. به نظر من جای گلایه نیست. سوال اینه که ایا اگر گروه شما به قدرت می رسید و شهردار رو انتخاب می کرد. همچین کارایی نمی کرد؟؟ من کاری با شخص شهردار ندارم و ازش دفاع نمی کنم جون نمیشناسمش. ولی دوست دارم حقیقت رو ببینیم. این شهردار رو اعضایی از شورا انتخاب کردم که هر کدوم یه سری دغدغه و انتظار دارن.حالا خوب یا بد

  45. سعید گفت:

    مرد بزرگ و ÷ک دست فقط دکتر جاوید ب کوری چشم اردو

  46. هی روزگار گفت:

    آقای اردشیری نترس ،درود بر جسارت درود بر غیرت مردمی درود برتو مو سپید مرد

  47. تبا گفت:

    بویر نیوز لطفا نظرات ما رو هم در سایتت قرار بده نه هر چی که به سود شهردار باشه رو بزار و بقیه رو حذف کن حقایق رو بپذیر خواهشآ.

  48. دلسوز گفت:

    مردم قضاوت می کنند شورای قدیم بهتر بود اینان فقط به دنبال منافع خودشان هستند

  49. دلسوز گفت:

    فقط این را می دانم افرادی همچون متخصصان قدیم شورا با مردم روراست تر بودند و بهتر کار می کردند.

  50. مشی ایمور گفت:

    خدا وکیلی چند نفرتون به طرفداری و یا به ضد ایشون صرفا بخاطر مسائل طایفه گری حرف نزدید؟؟؟……………شرط میبنددم همتون…. همتون بچه اید.

  51. شهروند گفت:

    وااقعا حرف دل مردم را زدی  اردشیری عزیز

  52. ناشناس گفت:

    تا کور شود هر آنکس که نتواند دید آقای ارو

  53. حقیقت گفت:

    حقیقت

  54. ك گفت:

    من از نزديك اردشيري را مي شاسم و به او راي دادم ايشان صداقت ندارند وبه ما خيانت كرد ايشان براي گفتههاي خود بايد مدرك داشته باشد

  55. د گفت:

    اردشيري دروغ ميگويد

  56. جوان یاسوج گفت:

    جناب آقای اردشیری دراینکه شما درگروه اقلیت قرار گرفتید و ناراحتیید شک نداریم اما آیا مگه رای خود شما برای شهردار بودن کی بود مگه شما البته به تبعیت از گروهتون رای به به ابقای همون شهردار قبلی ندادید دلیلتون چی بود که به ایشون رای دادید به مردم بگو خواهشا.چرا اونموقع فکر مردم نیفتادید. شهردار قبلی و مجموعه اش واقعا شهرو ویران کردن شاید تا چندین سال هم به حالت قبلش برنگرده حتی یه کار مثبت هم نکردن. که البته ما از شهردار و شورای جوان توقع داریم که بیشتر از اینا فعالیت کنن و به فکر درآمدزایی و زیباسازی شهر باشند ما مردم همه چی رو میبنیم شهرما نیاز به یه حرکت همه گرایی دارد اعم از اعضائ محترم شورا شهردارمحترم استاندارمحترم و نمایندگان محترم مجلس مسئولین استانی و مردم. شهرما نیاز به فکر اساسی دارد خیابونا عمران زیرساختا… واینکه کلا در ساختو ساز و بقیه برنامه های شهری باید شهر خودمون رو با آینده نگری بسازیم و فقط فکر حال نباشیم مثلا یه خیابون که افتتاح میشه فقط فکر امسالشو میکنیم و پنجاه سال دیگه شهر روبرشد را نمیبینیم که کلیه مسوولین اگه واقعا واسه مردم میخان کاری کنن باید از مرکز به فکر جمع آوری اعتبار باشند و ارائه راهکارهای لازم به شهردار و شورای عزیز رو فراموش نکنن اگه شهر ما رشد نکند دوستان عزیز فقط شورا و شهردار مقصر نیستند ازدیگر عیب شهر ما اینه که حومه شهر یاسوج که اتفاقا اکثر ساخت وسازا هم در همین مناطقه بنابدلایل نامعلوم جز شهر نیستند که این بزرگترین معضله از زندادن مرکزی یاسوج تا سرآبتاوه باید به شهر ملحق شوند چون ازهردو طرف ورودی شهر ما میباشند و چهره نامطلوبی به شهر داده اند شهردار و شورای محترم فعلا اول راهن نیاز به فرصت دارن اما ان شا… با یه برنامه ریزی مطلوب شهری زیبا بسازیم تا همه خوشحال بشیم. و یادمون باشه انتقاد که میکنیم منصفانه باشد و راهکار لازمو هم بدیم. با آرزوی توفیق برای همه شهروندان و مسئولین عزیز استان

  57. برار گفت:

    درود بر آزادی وعدالت وشجاعت
    انصافا  آقای جاوید شهردار بدی نیست
    ولی بعضی ازاقدامات ایشان از جمله تبعیض در قضیه برخورد دوگانه با نیروهایی که خارج از ضوابط در شهرداری کار می کنند یک ایراد بزرگ است که بر ایشان وارد است 
    آقای جاوید بعضی از این نیروها را به مناصب بالا رسانده ولی بعضی دیگر را که منصبهای بالا داشتند بکلی اخراج کردند  واین عین بی عدالتی است  دلیل منطقی این اقدام چیست؟  این اقدام از یک چهره راست گرا وعدالت دوست بعید وبه دور از انتظار است

دیدگاه شما