دوشنبه 7 مرداد 1392 - 13:30

چه كسي دنبال نابودي تيم شهرداري ياسوج است؟ +اسناد

بي شك تيم فوتبال شهرداري ياسوج جزو سرمايه هاي استان كهگيلويه و بويراحمد بوده و هست كه توانسته جايگاه و تراز استان كهگيلويه و بويراحمد را در مقياس كشوري بالا ببرد.

به گزارش بويرنيوز، تيم شهرداري ياسوج ظرفيتي مناسب براي معرفي توانمندي هاي گردشگري و جاذبه هاي سرمايه گذاري استان كهگيلويه و بويراحمد و همچنين زمينه اي مناسب براي رشد و گسترش ورزش و جذب استعدادهاي ورزش استان و معرفي آنها به عرصه كشوري و بين المللي بود.

در حالي كه مشكلات مالي در شهرداري ياسوج از چند سال پيش هم بوده و حدود دو سال قبل همزمان با تعويض شهردار توسط همين شوراي شهر كنوني ياسوج، ميزان بدهي شهرداري از مقدار كنوني آن حتي بيشتر بوده است، اما اعضاي شوراي شهر ياسوج تدبيري براي مشكلات مالي شهر ياسوج در نظر نگرفتند و امروز به بهانه اين مشكلات سخن از انحلال تيم شهرداري مي زنند.

ماجرا از اين قرار بوده كه شهردار ياسوج طي نامه اي از اعضاي شوراي شهر مي خواهد با توجه به مشكلات مالي شهرداري، توافق اوليه شهرداري با سازمان ورزش و جوانان براي تامين بخشي از هزينه هاي اين تيم را پيگيري نمايد، اما ظاهرا برداشت برخي اعضاي شوراي شهر ياسوج از نامه چيز ديگري بوده است.

برخي اعضاي شوراي شهر ياسوج با فرافكني درخواست شهردار و يا بدهي كارگران را بهانه كرده اند در حالي كه چنين موضوعي از اساس كذب بوده و بويرنيوز اسناد كاملي از مشكلات كارگران طي روزهاي آينده منتشر خواهد كرد.

اين نامه و درخواست شهردار ياسوج از اعضاي شوراي شهر بوده است.

2

اما جواب شوراي شهر ياسوج

3

و در نهايت پاسخ شهردار ياسوج به شوراي شهر

1

اميدواريم اعضاي محترم شوراي شهر ياسوج خدا را مد نظر داشته و صرفا بر مبناي منافع خود با سرمايه هاي استان بازي نكنند و صداقت را هر چه بهتر در گفتار و اعمال خود جاري سازند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    …. حیا کن .بازنشسته شدی زورت اومده

  2. اشنا گفت:

    درود بر مهندس نگین تاجی که به فکره مردم و جوانانه

  3. m.z گفت:

    بر اساس مکاتباتی که صورت گرفته حق با نگین تاجی هست و آقای عبدالی هم چون در انتخابات شورا شکست خورده چاره ای جزء مخالفت نداره که به جایی هم نمی رسه.
    * باور کنید مشکل اصلی استاندار هست که برنامه اصولی نداشته برای جابه جایی کارخونه ها تا این مشکلات به وجود اومد

  4. همسایه اگاه گفت:

    کسی که فقط منافع خودش رو در نظر میگیره اقای ….. که تو همه کارای شورا به سکوت معروف بود حالا از شانس ما اینم زبون در اورد جناب ….. چون دیگه دستش به هیچ جا بند نیست میخواد عقده کشایی کنه برادره من از بس عملکردت ضعیف بود مردم بهت رای ندادن گناه فوتبال چیه؟؟؟کاش یکی پیدا میشد اموال این بابا رو براورد کنه ببینه قبل شورا چی داشت حالا چی داره؟؟؟واقعا بیچاره مردم که سپر همه عقده گشایی های این شوراهای بیسواد که فقط خوب مدرک بدون سواد دارن…بویر نیوز واقعا سایتی هست که با این اخبار که درج میکنه ثابت کرد تنها سایتی که تو استان دلسوز مردمه واقعا به نوبه خود بسیار متشکرم

  5. یاسوجی گفت:

    مهندس نگین تاجی امید ما به شماست.تو رو خدا حواست به ما جوونا و ورزش دوستا باشه.دوست داریم مرده قانون و عمل

  6. واقعیت گفت:

    بخدا دور این تیم افتضاحه شما فقط رو تعصب حرف میزنید وگرنه باید ادمایی که دارن از این تیم میخورن رو بشناسید تیم رو منخل کنید یا این ادما رو جمع کنید

  7. علی گفت:

    ظرفیت لر بی نقطه کمه بروید از استانهای همسایتون درس بگیرید!

    • لر گفت:

      باسلام برادر علی لطفا از تمام لر ها عذر خواهی کن بخاطر این بی ادبی . لر تنها قوم اصیل ایرانیه ما به لر بودن خود افتخار میکنیم .از اقای شهر دار هم می خوام به تمام این حرف ها پایان بدن لطفا شفاف سازی کنید برا مردم که ما تیم امسال داریم یا نه تا این همه بهانه دست بیگانگان ندیم با تشکر از همه .

    • لر گفت:

      …..
      ما هیچمون از استان های دیگه کمتر نیست فقط دلمون سوخت بعضی ها رو زیادی بهشون فضا دادیم که حالا …

  8. من گفت:

    شجاعی خوی عزیز ببا جواب بده

  9. F.Z گفت:

    فقط باید به حال شهر یاسوج تاسف خورد با این مسئولینی که داره بابا از شهرستان گچساران یاد بگیرید که با تمام بازیکنان بومی و چند بازیکنی غیره بومی تیم رو بستند و با افتخار دارن راهی مسابقات می شن اما مسئولین شهر یاسوج فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستند و جناع بازی هایی که وجود داره
    سرتیپ طاهری چه منفعتی به یاسوج رسونده که هنوز دارند طرفداریش رو می کنن و مربی منشوری که محرم هست هنوز داره به شهردار خط میده سرتیپ طاهری امتحانشو پس داده ، چرا نوراله رحیمی که یکی از مربیان تحصیل کرده و داری مدرک آکادمیکی هست ازش استفاده نمیشه؟؟؟؟؟
    جناب آقای نگین تاجی جوانهای این شهر را دریابید .

  10. حقیقت گفت:

    لازم به ذکر است که تیم فوتبال یاسوج باید حفظ گردد؟؟؟چون برای معرفی استان چهار فصلمان نقش مفیدی ذارد.و همجنین شوراهای محترم شهر یاسوج و مسئولان تیم فوق

  11. ناشناس گفت:

    شاه محتار هرکی ایخو ایکاره کنه شاه مختار همش وگره .درود بر نگین تاجی و دهرابپور

  12. لر گفت:

    لر بودن باعث افتخاره ما از بقیه استانها یه سر گردن بالا تریم اونایی که میگن مرغ همسایه خروسه لطفا درمورد لر بودن یا استان ما نظر ندن ؟نظر شما چیه

دیدگاه شما