چاپ این برگه

چه كسي دنبال نابودي تيم شهرداري ياسوج است؟ +اسناد

بي شك تيم فوتبال شهرداري ياسوج جزو سرمايه هاي استان كهگيلويه و بويراحمد بوده و هست كه توانسته جايگاه و تراز استان كهگيلويه و بويراحمد را در مقياس كشوري بالا ببرد.

به گزارش بويرنيوز، تيم شهرداري ياسوج ظرفيتي مناسب براي معرفي توانمندي هاي گردشگري و جاذبه هاي سرمايه گذاري استان كهگيلويه و بويراحمد و همچنين زمينه اي مناسب براي رشد و گسترش ورزش و جذب استعدادهاي ورزش استان و معرفي آنها به عرصه كشوري و بين المللي بود.

در حالي كه مشكلات مالي در شهرداري ياسوج از چند سال پيش هم بوده و حدود دو سال قبل همزمان با تعويض شهردار توسط همين شوراي شهر كنوني ياسوج، ميزان بدهي شهرداري از مقدار كنوني آن حتي بيشتر بوده است، اما اعضاي شوراي شهر ياسوج تدبيري براي مشكلات مالي شهر ياسوج در نظر نگرفتند و امروز به بهانه اين مشكلات سخن از انحلال تيم شهرداري مي زنند.

ماجرا از اين قرار بوده كه شهردار ياسوج طي نامه اي از اعضاي شوراي شهر مي خواهد با توجه به مشكلات مالي شهرداري، توافق اوليه شهرداري با سازمان ورزش و جوانان براي تامين بخشي از هزينه هاي اين تيم را پيگيري نمايد، اما ظاهرا برداشت برخي اعضاي شوراي شهر ياسوج از نامه چيز ديگري بوده است.

برخي اعضاي شوراي شهر ياسوج با فرافكني درخواست شهردار و يا بدهي كارگران را بهانه كرده اند در حالي كه چنين موضوعي از اساس كذب بوده و بويرنيوز اسناد كاملي از مشكلات كارگران طي روزهاي آينده منتشر خواهد كرد.

اين نامه و درخواست شهردار ياسوج از اعضاي شوراي شهر بوده است.

2

اما جواب شوراي شهر ياسوج

3

و در نهايت پاسخ شهردار ياسوج به شوراي شهر

1

اميدواريم اعضاي محترم شوراي شهر ياسوج خدا را مد نظر داشته و صرفا بر مبناي منافع خود با سرمايه هاي استان بازي نكنند و صداقت را هر چه بهتر در گفتار و اعمال خود جاري سازند.