چهارشنبه 12 تیر 1392 - 1:24

انتقادات صریح یک دختر کهگیلویه و بویراحمدی از استاندار / استان را پادگان کرده ای

یکی از مخاطبین «پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز» با ارسال مطلبی ابراز داشته است : آقای استاندار : آیا با حمله و رفتارهای تند خویانه می توان مدافع جدی ارکان رکین انقلاب اسلامی و ولایت بود ؟ این رفتارها به ظرفیت و توانایی مدیران بومی استان ما ضربه زده و شاید در خیلی جلسات هم به خیلی ها بی حرمتی شده و قدرت نقد و نقد پذیری از آنان گرفته شده است .

به گزارش «بویر نیوز»، فریبا رحمانپور در ادامه نوشت:
به نام خدایی که انسان را آفرید و انسان را خردمند آفرید .
مردم دیارم امروز مطلبی را نوشتم که مدتهاست در ذهنم به عنوان یکی از جوانان این دیار مانده ، مطلبی که شاید دغدغه ذهن هزاران نفر از جوانان هم استانیم باشد بس آنچه از قلم حقیر جاری می شود حاصل صدها نشست و برخاست در اماکن و ادارات این استان می باشد . می خواهم مطالبی را خطاب به دکتر حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عرض کنم . قصد ورود به مضامین و مباحث گذشته را ندارم ، غرض از نگارش این چند سطر انتقاد از کسانی است که با سیاستها و موضع گیری های خود داد خیلی ها را در این استان بلند کرده اند .fari
ضمن تذکراتی به ایشان از ایشان می خواهم که اندیشه و تفکر مسئولین و مردم ما را بازیچه خود قرار ندهند و کمی مهربان تر و ملایم تر باشند .
شاید گفتنش آسان نباشد اما مدعی می شوم که سیاستهای استاندار محترم در این استان کاملاً پادگانی بوده و پادگانی عمل کرده اند !
آقای استاندار : آیا با حمله و رفتارهای تند خویانه می توان مدافع جدی ارکان رکین انقلاب اسلامی و ولایت بود ؟ این رفتارها به ظرفیت و توانایی مدیران بومی استان ما ضربه زده و شاید در خیلی جلسات هم به خیلی ها بی حرمتی شده و قدرت نقد و نقد پذیری از آنان گرفته شده است .
آقای استاندار : شما می خواستید در استان ما از خود یک قهرمان بسازید اما نتوانستید ! چون قهرمان واقعی کسی است که بتواند خدمت رسانی کند و قلب مردم را به دست بیاورد .
آقای دکتر : شما آزادی بیان را در استان ما نقض کردید و به کسی اجازه حرف زدن ندادید .
آقای دکتر : پند و اندرز در صورتى مؤثر مى¬افتد که خالى از هر گونه خشونت، استبداد، برترى¬جويى و تحقير طرف مقابل باشد . باید با ملّت و مردم خويش، با نرمى، ملايمت و مهربانى صحبت می کردید و فضاى باز سياسى را عملاً به گونه¬اى فراهم می کردید که مردم عادّى و عامّى کوچه و بازار، بدون دلهره و نگرانى، عقايد و نظرياتشان را ابراز نمايند و اگر شکايتى از مدیری داشته باشد، با خيال آسوده مطرح کرده و اطمينان داشته باشد که به آن رسيدگى خواهد شد.
آقای دکتر صابری : شعار می دادید می خواهم کیفیت شن و ماسه در استان بالا برود ! حال آنکه بالاترین نرخ و پایین ترین کیفیت شن و ماسه را الان داریم ، مشکل گرانی کم بیداد می کرد که شما این را هم اضافه کردید ؟
آقای صابری : چرا شما همه حرفها علیه خود را کذب اعلام می کنید جز حرف خودتان ؟ آن روزی که معاون سیاسی امنیتی شما در نماز جمعه گچساران به زنان و دختران این استان توهین کرد شما مستقیما از ایشان جانبداری کردید . شما خبرهای سایتهای محلی و صادق ما که با هزینه شخصی خود افراد اداره می شوند را در جلساتتان یه مشت اکاذیب می خوانید اما تملق و تعریف کردن از شما توسط رسانه ای که با بودجه دولت اداره می شوند را خوب و درست ارزیابی می کنید . شما می گویید من خبرهای سایتهای محلی را قبول ندارم پس چرا با ساپورت کردن یک رسانه دولتی تمام توانتان را به کار گرفته اید که فقط از شما تعریف کند و در اختیار شما باشد ؟
نه آقای دکتر صابری سایتهای محلی ما چون صداقت دارند و دیده ها را می نویسند و حقایق را می گویند و متملق نیستند از نظر شما ها اکاذیب را می نویسند . چون گفتن حقیقت برای بعضی ها تلخ است ، شما می خواستید رسانه های استان ما ابزار دست شماها باشند. چرا اگر رسانه ای خلاف نظر شما مطلبی بزند باید فوراً با او برخورد شود ؟!
چرا آقای استاندار روزی که با اصحاب رسانه نشست داشتید طبق قانون شما به عنوان مسئول ارشد استان باید به همه سوالات ما پاسخ می دادید اما شما مقتدرانه می گفتید من هر سوال را دوست داشته باشم پاسخ می دهم ! چرا از پاسخ دادن به بعضی از سوالات خبرنگاران ما طرفه می رفتید ؟ چون مطابق میلتان نبود ! مگر شما آمدید در استان ما که فقط طبق میل خودتان کار کنید ؟
آقای استاندار : می خواهید شما را به دل روستاهایی ببرم که مهر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امسال در شناسنامه هایشان نیست ؟!
تعجب می کنم که هر کاری دلتان می خواهد در این استان انجام می دهید آنوقت اظهار دارید قضاوت را به مردم می سپارم ! حال که سپردید نظر سنجی کنید ببینید چند درصد مردم این استان از شما رضایت دارند ؟
من یاد دارم زمانی که دانش آموز بودم کسی به نام اسماعیل دوستی استاندار این استان بود طوری بود که در تاکسی که می نشستیم حتی پیرمردی که سواد خواندن نداشت طوری از دوستی سخن می راند که هنوز هم که هنوزه در ذهنمان مانده است .
چرا شما کاری نکردید که به خوبی از شما یاد شود و در یادها ماندگار شوید ؟ چرا فقط با سیاستهای خشن پیش رفتید و عمل کردید و اجازه اظهار نظر و دخالت به هیچ کس از فرزندان این استان را ندادید ؟
چرا آقای استاندار ؟! استان ما که کلانتری نبود که شما نقش یک رئیس کلانتری را در این مدت بازی کردید ! آقای دکتر صابری اینگونه پادگانی برخورد کردن حق مردم ما نبود و نیست و اگر تا الان کسی مقابل شما نایستاده به حرمت مهمان نوازی دیرینه مردم این استان و موی سپیدتان بوده است .
آقای استاندار : قرار بود جمع شدن کارخانه های شن و ماسه به نفع مردم باشد چی شد که الان با تورم افسار گسیخته دست و پا می زند ؟ شما غیر کارشناسانه عمل کردید و اصلا در حیطه تخصصتان فکر نمی کنم بوده ، چون این بحث با چالش های فراوانی در استان روبروست .
آقای دکتر : تند اسب سواری کردید ! آشفته کردن بازار شن و ماسه در این استان واقعاً بیداد می کند ! شما می خواستید مثال زدنی باشید و تحول آفرینی کنید اما نتوانستید .
فقط می گویم پایان بزرگراه هستید با احتیاط برانید ، شما اگر کارهای مثبتی انجام دادید با رفتارهای خشنتان ضایع کردید .
بگذاریم و بگذریم و انشاالله از این به بعد شاهد جلسات و نشست های صمیمی و آزاد اندیش و گفتگوهای نقادانه در جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در این استان باشیم .
و اگر برای کج گفتن به کلاه مقام ارشد استان و دفاع از حق هم استانیهایم باید با حقیر برخورد شود به عنوان یکی از بانوان این استان با صراحت کامل اعلام می کنم آماده هر گونه برخوردهای استاندار محترم حتی از نوع گاز انبری می باشم . حال من هم مثل استاندار محترم قضاوت را به مردم شریف این استانمان می سپارم .

با احترام

مطلبی که می‌خوانید از سری یادداشت های بینندگان ما است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا 
بخشی از آن نیست. 
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54361
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غیرت گفت:

    مخالف انتقاد سازنده نیستم ولی وقتی میفرمایید آقا آخر بزرگراه هستند این حرف ها خریدار دارد؟

  2. رضا گفت:

    شهامت شما خوب و ستودنی است ، ولی اگه اهل رسانه ای چه ابتدایی و فاجعه بار است متنتان .بهتر از این و بصورت نقادانه نه توهین آمیز میتوانستی بنویسی .

    • عبدالله گفت:

      قبول دارم. و البته نفهمیدم چرا به شن و ماسه گیر داده. فک کنم منفعتی توش داره

  3. اشنا گفت:

    آفرین
    کاش در مورد تخلیه ماسه وشن پل بشار در ورودی شهریاسوج نیز اشاره ای می شد که اینشن وماسه که از رودخانه خارج می شود کجا می رود ودر جیب کدام پیمان کار مفت ومجانی جا می گیرد.

  4. حسنی از یاسوج گفت:

    این خانم رحمانی قبلأ در اداره کل آموزش و پرورش استان بود یک اتاق خودش داشت و یک اتاق نوزادش حالا کسی قول رجعت او را نواخته تا او به استاندار با عنوان یک زن مستقل تاخته ……ولی بدان مدیران استان با مردم یکی نیستند و دوم این که اگر این مدیران هنری داشتند و یا قابل بودند خود جواب استاندار را می دادند و سوم این که استاندار حقیقتأ مجرب و کارکشته است و مسلط بر نقاط ضعف آنان و آنان خود واقف و معترف در دل بر ضعف های خود و الی اگر حقانیتی در خود می دیدند به پاسخ کوتاهی نمی فرمودند .

  5. مويد گفت:

    خلايق هر چه لايق

  6. هم استانی گفت:

    باسلام خدمت مردم غیور استان من خودم یکی ازکسانی هستم که بااستاندارکنونی بارها درجلسات مختلف نشسته ام .اولا ازبویرنیوز تقاضادارم هرمطلبی از هرکسی راکه ارزش خواندن ندارد درمعرض دید خواننده گان قرار ندهد وذهن مردم رامشغول واهیات نکند .دوم اینکه سرکار خانم شماکی باشیدواگر راست می گویی چراخیلی جلوتر این چرندیات رابرای بویرنفرستادی میدانیم که شماهم ازاین طریق می خواهی خودت رامعرفی کنی شناختیم بابا خواهشا ادامه ندهیدحرف آخر اینکه اگر استاندار ازمسئولین عملکرد واقعی وکار درست بخواهد کجای آن بداخلاقی است ؟

    • سعید گفت:

      فکر می کنم از چاپلوسان استاندار باشید هم استانی عزیز

    • چاپلوس بین گفت:

      هم استانی این خانم هرچند کامل نبود ولی حرف دل مردم را زده شما هم قطعا از ان کسانی هستید که از استاندار بهتون رسیده هم استانی براتون متاسفم که برای چاپلوسی هم استانیتو کوچیک میکنی چاپلوسی موقوف

  7. بویراحمد گفت:

    احسنت بر توای بانوی بویراحمدی بحق که حق گفتی کاش مدیران به میز چسبیده وترسو نصف شما عرضه دفاع ازمردم استان وخودشان را می داشتند همان مدیرانی که وقتی صا بری در جلسات حرف می زند جرات نفس کشیدن ندارند احسنت ای شیر دختر بویراحمدی

  8. کورش گفت:

    افرین برشما حرف دل مردم استان را زدید که یا حوصله گفتن انها نبود و یا شاید خدای نکرده جرات گفتن انها به راستی که همه حقایق را نوشتی مگر غیر از این است که جناب استاندار خود را عقل کل و دیگران را نادان فرض کرده است دیگر ادمی چقدر طاقت و توان داشته باشد تا هرگونه خفت و خواری را پذیرا باشد و دم نزند دیگر احترام و مهمان نوازی تا چقدر تا به چه قیمتی استانداری که سوای از اینکه از حل کردن کوچکترین مشکل استان عاجز است و به غیر از شعار و منم منم کردن کاری از دستش بر نمی اید و به خودش این اجازه را می دهد تا در هر مکان و هرزمانی که دلش خواست به ما توهین کند به چه در د این استان می خورد این قدر ما ذلیل شده ایم این واقعا مایه تاسف است.

  9. همکار گفت:

    با سلام و تشکر خدمت جنابعالی عرض کنم خانم رحمانپور فرهنگی و مدیر سایت خبری آوای زاگرس می باشند و خانمی شجاع و خوش بیان هستند .

  10. ناشناس گفت:

    سرکار خانم محترم
    این راه بزرگ شدن نیست

  11. تنگ پيرزال - كلايه گفت:

    اي درود بر شما خانم رحمانپور

  12. فریبا گفت:

    چراقبلاً این حرفها رانمی زدی دیگه حرفات خریداری ندارند.یک روز بااصولگرا هستی یک روز اصلاح طلب چراحزب باد هستی

    • باوی گفت:

      جهت اطلاع شما عرض کنم تا جایی که می شناسیم این خانم از ابتدا و سابقه پدری اش هم می خواهی ثابت کن ایشان و پدرش اصلاح طلب محض بوده اند و هستند پدر ایشان از دوستان سید باقر موسوی و مهندس غریب پور هستند .با قاطعیت هم اعلام کردند ایشان تنها زنی بود که در ستاد دکتر عارف اعلام همکاری کرد و همکاری ایشان با ستاد دکتر روحانی حتی در مرکز را همه دیدیم .اگر اصول گرا بود چرا مقابل اصوگرا ها ایستاد چرا ظرف 9 ماه 9 ابلاغ براش صادر کردند .دفاع جانه اش را هم از غلام تاجگردون اصلاح طلب دیدیم

  13. باران گفت:

    برو خانم تو خونه بشین بچه داریتو کن اسم دوستی رو میاری چرا از خیانتهاش نمیگی؟؟!1!!!
    دکتر صابری شجاعترین استاندار این استان از اول انقلاب تا الآنه…
    تا حالا کجا بودی که الآن به فکر انتقاد افتادی اونم خیلی مغرضانه و نه دلسوزانه!!!!!

    • حمید گفت:

      باران عزیز نمیدونم چند سال داری صابری رو شجاع ترین استاندار میدونی، اگه با بی ادبی صحبت کردن دلیل شجاعته حرف شما درست
      البته این رو هم بگم که عملکرد آقای سیدمسعود حسینی کرد باعث شد که سالهای سال باید حسرت داشتن یک استاندار بومی و شجاع رو به دل بکشیم و امروز باید یکی مثل صابری وقتی از استان قبلی که استاندار بود به اینجا امد مردم از شدت خوشحالی شتر قربانی کردند
      برا ما تعیین تکلیف کنه.
      وقتی سنگ رو برداری و جای اون گل (شل) بذاری همینه دیگه

  14. رضائى گفت:

    سلام درود بر شما خيلي عالي بوى

    • ستار گفت:

      خانم دیگر حنایت رنگی ندارد تو که دم از اصول گرایی زدی تا قرار دادی شدی وخانه سازمانی از آموزش پرورش گرفتی همه این را می دانند مردم که کور نیستند

      • جواب گفت:

        اینشو هم بگو که چطور زد تو گوش شما افراطیون سیاست زده . خود شما کم خوردین می خواستین ته دیگش هم به کسی نرسه ؟ عمرتون به سرآمد خوشحالم که یه زن لرزه بر اندامتون انداخته !

  15. بویراحمدی گفت:

    دولت 8ساله احمدی نژاد کلا دولت پادگانی بوده و می خواستند پادگانی تر … با قالیباف انرا ادامه دهند که خوشبختانه مردم نگذاشتند.

  16. همراه گفت:

    کجا کاری آبجی وضع خیلی بدتراز اینه

  17. دانشجو گفت:

    چیشده این اخر سری همه شیر شدن!!!! بعنوان دانشجوی سیاسی استان بارها خیلی موارد رو به استاندار تذکر دادم ولی قضیه به این شوری که فرمودین نیست حاج خانم

  18. ؟؟؟ گفت:

    این خانمم اخرای دولته خواست خودی نشون بده چیکارش دارین بذارین اینم بگه هستم

  19. بویر احمدی گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان باید به عرض این خانم محترم برسانم من کاری به شما و اقای استاندار ندارم ولی نباید از حق هم گذشت اقای صابری با تعطیل کردن کارخانه های شن وماسه که در حاشیه رود خانه های استان بخصوص رود خانه بشار لطف بزرگی در حق این استان کرده خانم محترم لطفا اگر از جاده ساحلی بشار گذشتی نگاهی به فرسایش زمین های کشاورزی مقابل میتواند دلیل محکمی بر تعطیلی این کار خانه ها باشد لطفا نگاهی به میزان فرسایش بینداز واقعا شایسته هست . در اینجا لازم میدانم از اقای صابری و تمام کسانی که نسبت به این موضوع احساس خطر کرده و کار خانه جات پاین دست را تعطیل کردن کمال تشکر و قدر دانی را بعمل بیاورم با تشکر

  20. ناشناس گفت:

    آخی سی بتی ………

  21. اصنافی گفت:

    واقعا احسنت باهرادبیاتی لازم بود این مطالب گفته شود بدون ازتوجه به هرگرایش سیاسی این خواهر هم استانی باغیرت خوب نوشت گرچه همه راننوشت مبادا حسادت باعث شودکامنتهای تحقیر کننده بنویسیم تشکرازاین خواهرگرامی ومدیرسایت

  22. استاد دانشگاه گفت:

    سخنانت خیلی رکیک بود میتونستی با زبان نرم انتقاد کنی

  23. فرهنگی گفت:

    نقد نباید از کینه باشه محترمه. یکم یواشتر

  24. همشهري گفت:

    حالا شما بكين مشكلي جز شن وماسه اين اقا برامون إيجاد نكرد؟جرا فقط اين قصيه رو مطرح كردين سركار خاتم؟؟؟

  25. دانشجو گفت:

    قصد توهین ندارم انصافا ولی اینجور مطالب سطح سایتو میاره پایین. سرکار خانم ای کاش یکم به نوشتتون فک میکردین! اخه این چیه ؟شکایت نامست !انتقاد! دعواست! بیانیست! یکم با هدفتر

  26. گمنام گفت:

    بنده به شخصه عملکرد استاندار را قبول نداشته و از ایشان انتقاد دارم ولی بسیار خنده دار و مایه تاسف است که در روزهای پایانی خدمت استاندار عده ای به ظاهر قهرمان بازی در می آورند و از ایشان انتقاد می کنند که این کار نه شجاعت است و نه عدالت چرا که اگر حرفی برای گفتن و شهامتی برای انتقاد داشتید خیلی زودتر از اینها می گفتید
    حالا که میدونید همه چی تموم شده نطقتون باز شده و ادعای قدرت بیان میکنید ، مثلا همین سرکار خانم تا حالا کجا بودند که این روزهای پایانی ظهور می کنند
    بنده با انتقاد و شجاعت در بیان خیلی مواففم و خوشم میاد ولی نه انتقاد حقیرانه مثل اینها که مثل این میمونه که به آدمی که اونور آبه و میدونی دستش بهت نمیرسه فحش و بدوبیراه بگی
    فقط باید بگم واقعا مسخره است و جای تاسف داره
    یاعلی

  27. هخامنش گفت:

    افرین به شماخان رحمان‍ور

  28. علیرضا گفت:

    خانم رحمانپور دمت گرم خیلی عالی بود ترکوندی واقعا .

  29. شهروند گفت:

    بسیار متین و جالب بیان شد در هیچ زمینه ای حتی دین احادیث زیادی نقل شده که نباید افراط و تفریط باشد من هم به نوبه خودم از اقای استاندار تقا ضا دارم که رفتاری در شان مردم ما داشته باشد و الا هر مقامی که ایشان داشته باشند بالاخره زیر پای نفرت مردم له خواهند شد . خود دانی

  30. مهمان گفت:

    خانم راستشو بگو کیا و کجا و چه وعده وعیدهایی بهت دادن که اینهمه بی منطق حرف میزنی؟!؟!؟!

  31. ناصرخان گفت:

    مشکل این خانم شن وماسه است.تازه داره خانه درست میکنه.

    • جواب ناصر بی عقل گفت:

      خانم داره 5 طبقه میسازه مشکلی هم نداره تو یه وقت نمیری از حسودیش

      • گمنام گفت:

        یرداشت شن و ماسه به چه قیمتی اخه / خدایی از مردم خجالت بکشید / من خودم از کسانی بودم که پیگیر تعطیلی این کارخانه ها بودم و از ادارات مر بوطه که ارامش را به بشار بر گر د اندندتشکر وقدر دانی میکنم /

  32. هوری گفت:

    جناب آقای استاندار ازاین خانم سوال کن بگو پست حال حاضر شما چیست؟….ممنون

    • جواب گفت:

      پستش هری چی می خواد باشه مهم نیست مهم جسارتشه که شمارا تکون داده حسابی

      • دانشجو گفت:

        دوست عزیز چرا احساسی داری حرف میزنی ؟ نقد و جسارت باید از روی درد و متعادل باشه نه خدای ناکرده مث این نوشته طوری باشه که انگار از رو کینه و تند و به قصد خودنمایی باشه

  33. دوست گفت:

    با عرضه تر از همه اینهایی هستی که نظر میذارن من نمی دانم اینا چرا اینقدر می سوزن

  34. شهروند گفت:

    خانم رحمان پور دست مريزاد كاش در دخالت در شوراي ترافيك و شوراي محيط زيست و شوراي كارگروه اشتغال و ……. 5 متن ونقداز اصحاب رسانه وساير ذي نفوذها و صاحبان منصب اوايل خدمت اين اقاي دكتر زده مي شد تا اين فشارها و تورم را متمحمل نمي شديم

دیدگاه شما