پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 12:45

چرا بویرنیوز از دسترس خارج شد؟ / رتبه کنونی بویرنیوز در میان سایت های ایران چگونه است؟ / هزینه های بویرنیوز را چه کسی می پردازد؟+سند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز – متاسفانه در چند روز اخیر سایت بویرنیوز از دسترس مخاطبان خود خارج شد که عوامل بویرنیوز بر خود لازم می دانند تا از مخاطبان ارزشمند و فرهیخته خود عذرخواهی کند.

در روزهای اخیر خیل عظیمی از مردم سراسر کشور با بویرنیوز تماس گرفته و به ما ابراز محبت کردند که لازم می دانیم از همین جا از همه این بزرگوارن تشکر کنیم.

اما این سوال برای خیلی از مخاطبان ایجاد شد که چرا بویرنیوز از دسترس خارج شد.

خوشبختانه در دو ماه اخیر میزان بازید و مخاطب بویرنیوز به طرز عجیبی افزایش یافت و متعاقب این میزان افزایش شرکت پشتیبانی کننده سایت اعلام کرد که با توجه به آمار بالای بازدید باید پول بیشتری پرداخت شود و از آنجا که بویرنیوز منبعی برای تامین هزینه های خود ندارد مرتبا با قطع سایت از طرف شرکت پشتیبانی کننده مواجه شد.

متاسفانه بارها و بارها افراد مختلفی بویرنیوز را با بی انصافی به معامله گری متهم می کردند حال آنکه مدیران بویرنیوز حتی توان پرداخت هزینه هاست سایت را هم نداشتند.

امروز مفتخریم که بویرنیوز را به جمع 500 سایت اول ایران رساندیم، امری که برای اولین بار در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد اتفاق می افتد و این افتخار را به مردم شریف استان و کشور تبریک می گوییم.

هزینه های بویرنیوز با کمک ناچیز برخی موسسات در قالب تبلیغات و از جیب شخصی کارکنان این مجموعه پرداخت می شود و خوشبختانه ما به هیچ جریان یا شخص  سیاسی وابسته و وامدار نیستسم.

دعا کنید تا بتوانیم باز هم با شما باشیم.

در زیر عکسی از صفحه معتبرترین سایت رتبه بندی سایت ها در جهان نمایش داده شده که جایگاه بویرنیوز را در ایران و جهان نشان می دهد.
Untitled

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31836
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی رضایی گفت:

    تبریک بویر جان

  2. اصلاحات گفت:

    بویر نیوز روندی که این اواخر در پیش گرفتین دقیقا مث ………… لطفا قدر سایتتون بدونید و اگاهانه تخریب نکنید نقد کنید اما تخریب کار شایسته ای نیست این تفاوت شما با …… بود که متاسفانه شمل هم ……………..

  3. someone گفت:

    “متاسفانه بارها و بارها افراد مختلفی بویرنیوز را با بی انصافی به معامله گری متهم می کردند حال آنکه مدیران بویرنیوز حتی توان پرداخت هزینه هاست سایت را هم نداشتند.”

    این چرندیات چیه؟ این عوام فریبی که پیش گرفتید واقعا مسخره هست.
    هاست شما که روی میهن وب هاست هست (پینگ دامین نشون می ده). به سایتش که مراجعه کنید گرونترین پلانش سالی 80 تومن هست ! سالی !! یعنی شما سالی 80 تومن ندارید بدید که ماهی 10 گیگ ترنسفر داشته باشید تا بسته نشید و ضایع نشید؟

    نگید که پلان 3 گیگ رو خریدید که مشخصه کم کاری کردید.

    از ایرادات کاری خودتون (یعنی عدم تهیه فضای مناسب اونم با این قیمت کم) برای عوام فریبی استفاده می کنید و فکر می کنید ملت نمی فهمن؟

    می دونم که اینقدر مرد نیستید که این کامنت رو تایید کنید. فقط خواستم بگم خودتی !

    • بویر نیوز گفت:

      با تشکر از شما مخاطب گرامی-
      اولا سایت تا اواخر سال 91 روی میهن وب هاست بود و به دلیل آنکه این هاست اشتراکی بود و قادر به ساپورت سایت های پربازدید نبود و هاست سایت به سرور پارس منتقل شد و با توجه به بازدید ما ابتدا پلن ماهی 85 هزار تومان را ارائه دادند و مجددا چون بیان کردند که سایت از بازدید بالایی برخوردار است و باید سرور اختصاصی خریداری شود که هزینه ماهیانه آن بالای 300 هزار تومان بود. لطفا با اطلاع اظهار نظر بفرمایید

    • گوباز گفت:

      بویر نیوز هم یه ولا راس ایگو تو هم بگه نه!
      په مه دلش درد ایکنه سایتش بخوسه تا یکی مث خم و خت گیر وش بیه؟

    • امیر گشمرد گفت:

      په مه ایشه یه خدا….؟ بویر جان عزیزت منتشرش کن

دیدگاه شما