چاپ این برگه

چرا بویرنیوز از دسترس خارج شد؟ / رتبه کنونی بویرنیوز در میان سایت های ایران چگونه است؟ / هزینه های بویرنیوز را چه کسی می پردازد؟+سند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز – متاسفانه در چند روز اخیر سایت بویرنیوز از دسترس مخاطبان خود خارج شد که عوامل بویرنیوز بر خود لازم می دانند تا از مخاطبان ارزشمند و فرهیخته خود عذرخواهی کند.

در روزهای اخیر خیل عظیمی از مردم سراسر کشور با بویرنیوز تماس گرفته و به ما ابراز محبت کردند که لازم می دانیم از همین جا از همه این بزرگوارن تشکر کنیم.

اما این سوال برای خیلی از مخاطبان ایجاد شد که چرا بویرنیوز از دسترس خارج شد.

خوشبختانه در دو ماه اخیر میزان بازید و مخاطب بویرنیوز به طرز عجیبی افزایش یافت و متعاقب این میزان افزایش شرکت پشتیبانی کننده سایت اعلام کرد که با توجه به آمار بالای بازدید باید پول بیشتری پرداخت شود و از آنجا که بویرنیوز منبعی برای تامین هزینه های خود ندارد مرتبا با قطع سایت از طرف شرکت پشتیبانی کننده مواجه شد.

متاسفانه بارها و بارها افراد مختلفی بویرنیوز را با بی انصافی به معامله گری متهم می کردند حال آنکه مدیران بویرنیوز حتی توان پرداخت هزینه هاست سایت را هم نداشتند.

امروز مفتخریم که بویرنیوز را به جمع 500 سایت اول ایران رساندیم، امری که برای اولین بار در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد اتفاق می افتد و این افتخار را به مردم شریف استان و کشور تبریک می گوییم.

هزینه های بویرنیوز با کمک ناچیز برخی موسسات در قالب تبلیغات و از جیب شخصی کارکنان این مجموعه پرداخت می شود و خوشبختانه ما به هیچ جریان یا شخص  سیاسی وابسته و وامدار نیستسم.

دعا کنید تا بتوانیم باز هم با شما باشیم.

در زیر عکسی از صفحه معتبرترین سایت رتبه بندی سایت ها در جهان نمایش داده شده که جایگاه بویرنیوز را در ایران و جهان نشان می دهد.
Untitled