سه شنبه 2 آبان 1396 - 23:00

رویداد مهم اقتصادی برای استان کهگیلویه و بویراحمد(+جزئیات و تصاویر)

گروه اقتصادی- همزمان با افتتاح رسمی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه؛ دفتر تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مکان افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، سراي بازرگانان ايران در آستراخان روسیه با حضور استاندار آستراخان، سفير جمهوري اسلامي ایران در روسیه، ريس اتاق مشترك ايران روسيه، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و سیزده نفر از رؤساي اتاقهاي جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقامات محلي آستراخان روسیه رسما افتتاح شد.

?  دفتر تجاری و غرفه ارائه محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم افتتاح شد و بازدید کنندگان از برخی محصولات تولیدی استان که توسط جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج معرفی می شد بازدید بعمل آوردند.

? در این نمایشگاه برخی از مهمترین محصولات تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار تولیدات 14 استان دیگر جمهوری اسلامی ایران در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

? با راه اندازی دفتر اختصاصی کهگیلویه و بویراحمد در سرای بازرگانان ایران در کشور روسیه که همزمان شده است با برنامه های روز ملی صادرات در هفته اخیر، به زودی شاهد خبرهای خوبی در حوزه صادرات استان خواهیم بود و تولید کنندگان استان می توانند محصولات با قابلیت صادراتی خود را از طریق دفتر و غرفه اختصاصی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستراخان روسیه به بازرگانان روسی معرفی و بفروش برسانند.

✳️ به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، این رویداد مهم گامی بلند خواهد بود در راستای توسعه صادرات غیر نفتی استان زرخیر کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما