یکشنبه 1 اسفند 1395 - 0:07

افتتاح سومین پارک مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین پارک مالیاتی استان با مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر در شهر دهدشت از توابع شهرستان کهگیلویه احداث شد.

به گزارش بویرنیوز، محمد‌علی غفاری عصر امروز در آئین افتتاح این پارک اظهار داشت: این طرح با اعتباری ده میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 6 هزار و 800 مترمربع ساخته شده است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این پارک علاوه بر نصب امکانات رفاهی و ورزشی لازم 150 اصله درختچه زینتی نیز کاشته شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت به موقع مالیات یکی از ضروریات امروز جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: پرداخت به موقع مالیات درشتاب بخشی به روند اجرای طرح‌های عمرانی و رفاهی در استان نقش مهمی دارد.

غفاری عنوان کرد: اگر مردم با اقدامات و خدمات اجرا شده از منابع درآمدهای مالیاتی بیشتر آشنا شوند به طور قطع همکاری و مشارکت بیشتری در پرداخت به موقع مالیات دارند.

وی با اشاره به اینکه دو پارک در شهر لیکک با مساحت یک هکتار و در سوق با مساحت 5 هزار و 500 متر مربع از محل منابع ناشی از عوارض پرداختی مالیات بر ارزش افزوده احداث شد، بیان کرد: نقش مالیات در توسعه اقتصادی کشور بی‌بدیل است و ایجاد پارک در مناطق محروم استان برنامه‌ای در راستای توسعه عدالت اجتماعی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218036
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما