دوشنبه 15 آذر 1395 - 11:24

زمزمه تغییر یک مدیرکل در کهگیلویه و بویراحمد/ یک مدیر غیربومی دیگر می آید!؟

در حالی که پیش از این سه گزینه بومی و توانمند برای این سمت پیشنهاد شده بود اما بی تدبیری مسئولان استان باعث شد تا کماکان ظرفیت نیروهای بومی نادیده گرفته شود و عملکرد منفعلانه مدیران غیربومی در این سازمان ادامه یابد.

گروه سیاسی – شنیده می شود مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بزودی تغییر خواهد کرد.

یک منبع آگاه به «بویر نیوز»، گفت: سید مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بزودی جای خود را به سید منصور زارع خواهد داد.

وی هم اکنون معاون تعاون و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس است.

زارع که پیش از این مدت چندماه مدیرکلی استان هرمزگان را تجربه کرده است، نتوانست انتظارات را برآورده کند تا از آن سمت عزل شد.

بر اساس این گزارش؛ هم اکنون این گزینه با مخالفت هایی روبرو شده است و منتقدان بر این باورند که استان نیروی توانمند بومی برای هدایت سکان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختیار دارد و نیاز به نیروی غیربومی نیست.

مخالفان عملکرد مهدی مدیرکل فعلی و امیری مدیر پیشین را که هر دو غیربومی بودند، خوب ارزیابی نمی کنند و معتقدند که نیروهای غیربومی آزمون خود را پس داده اند و در استان کهگیلویه و بویراحمد قحط الرجال نیست که بازهم این رویه ادامه پیدا کند.

البته باید این را اضافه کرد که دلیل مخالفت ها، نارضایتی جامعه ایثارگران از هر دو مدیر فعلی و پیشین است.

در حالی که پیش از این سه گزینه بومی و توانمند برای این سمت پیشنهاد شده بود و موافقت رئیس بنیاد شهید کشور را هم جلب کرده بودند اما بی تدبیری مسئولان استان باعث شد تا کماکان ظرفیت نیروهای بومی نادیده گرفته شود و عملکرد منفعلانه مدیران غیربومی در این سازمان ادامه یابد.

گفتنی است؛  در سفر هیئت دولت نیز قرار بر تغییر مهدی بود که ناگهان این تصمیم لغو شد.

شایان ذکر است؛ سید مصطفی مهدی بازنشسته خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تاته ترامپ گفت:

    ان شاالله به همین زودی شاهد زمزمه برکناری مدیر کل جهاد کشاورزی هم باشیم ، خسته شدیم از این همه نژاد پرستی و تخلفات غیر قانونی، استخدام های فامیلی 

  2. تاته ترامپ گفت:

    چرا این همه کامنت بنده میزارم یکی شو نمیزنی ؟ خواهشا این یکی رو حتما بزن 

  3. یاسوج گفت:

    همان غیر بومی بهتره چون حداقل طایفه . فامیل و پسر خاله اش اینجا نیست که بخواه بکار بگیره . یا به یه خانواده 50 میلیون بلا عوض بده به یکی هیچ . چون چند سال پیش در همین بنیاد شهید استان سر و صداش عرش رسید .

  4. زاگرس گفت:

    بهترین گزینه حاج بهرامی معاون بنیاد است

  5. من گفت:

    بدنه اقتصادی استان وتقعا ضعیف است- خصوصا صنعت معدن تجارت

  6. س گفت:

    تاریخی ترین مدیر کل بنیاد شهید سردار اسدی بودند و انصافا خدمات ماندگاری را به جامعه ایثارگری ارائه دادند.
    لازم به ذکر است ایشان هم اکنون معاون وزیر دفاع و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع هستند و آنجا هم منشا خیرات و برکات ماندگاری بوده اند

دیدگاه شما