چهارشنبه 30 تیر 1395 - 20:06

بهترین تعامل با بخش خصوصی در زمان کدام استاندار کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد/ اقدامات کم نظیر صندوق توسعه ملی برای استان(+تصاویر)

دکتر خادمی بهترین تعامل با بخش خصوصی استان را داشته و همه دست اندرکاران بخش خصوصی استان آماده همکاری تمام قد با دولت هستند.

گروه سیاسی- نشست بخش خصوصی و مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این مراسم مدیر اتاق بازرگانی یاسوج اظهار داشت: دکتر خادمی بهترین تعامل با بخش خصوصی استان را داشته و همه دست اندرکاران بخش خصوصی استان آماده همکاری تمام قد با دولت هستند.

SONY DSC

جبار کیانی تصریح کرد: بعضی ها با نکاه منفی و غرض ورزانه به دولت تدبیر، برجام و دست آوردهای آن نگاه می کنند اما همه ما می دانیم دروازه های دنیا به روی ایران گشوده شده و شرایط رونق کسب و کار فراهم آمده است.

وی تصریح کرد:کاهش نرخ تورم، شرایط برون رفت از بحران های کنونی، تسهیل تجارت خارجی از سایر دستاوردای دولت تدبیر است.

کیانی افزود: در سفر هیئت دولت به استان، بخش خصوصی آماده همکاری و حتی پیشی گیری از دولت در این سفر خواهد بود.

مدیر اتاق بازرگانی یاسوج بیان داشت: مشکل عمده و دوای درد این کشور و به تبع آن یاسوج در بحث اقتصاد است و ما در این سفر همه نگاه ها و توجه دولت را به بخش اقتصادی متوجه خواهیم کرد.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن لزوم آمادگی همه جانبه برای سفر هیئت دولت به استان تصریح کرد: همه ما باید با حضور گرم هم میهمان نوازی خود را به منثه ظهور بگذاریم و هم اینکه نشان دهیم مطالبه داریم و باید به خواسته هایمان توجه شود.

موسی خادمی بیان کرد: نباید انتظار حل تمامی مشکلات از یک سفر را داشت چرا که این سفر محدود به ظرفیت های خاص خود است.

وی گفت: کمک به کشاورزی، اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال از مهم ترین دغدغه ها و خواست ما از رئیس جمهور و هیئت محترم دولت خواهد بود.

SONY DSC

استاندار استان با اشاره به اینکه ما بنا داریم همه دستگاه های مرتبط را اقتصاد را به چالش بکشیم و برای تحقق خواسته مردم بکوشیم، گفت: احداث بزرگترین مجتمع گردشگری از خواسته های ما است و به طور جد به دنبال آن خواهیم بود.

خادمی عنوان کرد: در زمینه گیاهان دارویی، آب استان که متاسفانه به مصرف شایر استان ها می رسد و مطالبه آب از سایر خواسته های ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه صندوق توسعه همکاری زیادی برای ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه ای به مناطق محروم و به ویژه کهگیلویه و بویراحمد داشت، خاطر نشان کرد: همه باید به دنبال حل مشکلات باشیم و در این سفر مطالبه گری منطقی وحمایت از هم را در دستور کار قرار دهیم و به روش منطقی به دنبال خواسته هایمان باشیم.

به گزارش بویرنیوز، در ادامه فعالان بخش خصوصی در حمایت از بخش دولتی برای تدارک سفری در خور شان استان تاکید و اعلام آمادگی کردند.

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=197938
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جوانان طرف دار دولت تدبیر وامید استان ک وب گفت:

    لطفا جناب آقای روحانی شخصیت برجسته وپاک وسالم جناب آقای سید صفدرحسینی بچه این آب وخاک ونماینده ملییون ها نفر قوم لور دربیش از7استان کشور فقط در هیات دولت جنابعالی بوده چون واقعا ایشان بیگناه بوده ومدیری دلسوز برای نظام وریشه ای قوی برای دولت تدبیر وامید بوده انتظار بوده دراین فضا با استعفای وی موافقت نمینمودی یا عزل آبرومندانه خاهشن از شخصیت ایشان ک نماد هزاران هزار نفر قوم لر هست عذرخواهی وزمان تشریف فرمایی هیات محترم دولت ایشان باید همراه حضرتعالی و هیات وزرا ونمایندگانت باشد چون تنها شخصیتی ک برای مناطق محروم دل سوز بوده شخص صفدر حسینی بوده به امید دیدار ایشان بهمراه هیات محترم دولت دراستان کهگلویه وبویراحمد

دیدگاه شما