چاپ این برگه

بهترین تعامل با بخش خصوصی در زمان کدام استاندار کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد/ اقدامات کم نظیر صندوق توسعه ملی برای استان(+تصاویر)

گروه سیاسی- نشست بخش خصوصی و مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این مراسم مدیر اتاق بازرگانی یاسوج اظهار داشت: دکتر خادمی بهترین تعامل با بخش خصوصی استان را داشته و همه دست اندرکاران بخش خصوصی استان آماده همکاری تمام قد با دولت هستند.

SONY DSC

جبار کیانی تصریح کرد: بعضی ها با نکاه منفی و غرض ورزانه به دولت تدبیر، برجام و دست آوردهای آن نگاه می کنند اما همه ما می دانیم دروازه های دنیا به روی ایران گشوده شده و شرایط رونق کسب و کار فراهم آمده است.

وی تصریح کرد:کاهش نرخ تورم، شرایط برون رفت از بحران های کنونی، تسهیل تجارت خارجی از سایر دستاوردای دولت تدبیر است.

کیانی افزود: در سفر هیئت دولت به استان، بخش خصوصی آماده همکاری و حتی پیشی گیری از دولت در این سفر خواهد بود.

مدیر اتاق بازرگانی یاسوج بیان داشت: مشکل عمده و دوای درد این کشور و به تبع آن یاسوج در بحث اقتصاد است و ما در این سفر همه نگاه ها و توجه دولت را به بخش اقتصادی متوجه خواهیم کرد.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن لزوم آمادگی همه جانبه برای سفر هیئت دولت به استان تصریح کرد: همه ما باید با حضور گرم هم میهمان نوازی خود را به منثه ظهور بگذاریم و هم اینکه نشان دهیم مطالبه داریم و باید به خواسته هایمان توجه شود.

موسی خادمی بیان کرد: نباید انتظار حل تمامی مشکلات از یک سفر را داشت چرا که این سفر محدود به ظرفیت های خاص خود است.

وی گفت: کمک به کشاورزی، اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال از مهم ترین دغدغه ها و خواست ما از رئیس جمهور و هیئت محترم دولت خواهد بود.

SONY DSC

استاندار استان با اشاره به اینکه ما بنا داریم همه دستگاه های مرتبط را اقتصاد را به چالش بکشیم و برای تحقق خواسته مردم بکوشیم، گفت: احداث بزرگترین مجتمع گردشگری از خواسته های ما است و به طور جد به دنبال آن خواهیم بود.

خادمی عنوان کرد: در زمینه گیاهان دارویی، آب استان که متاسفانه به مصرف شایر استان ها می رسد و مطالبه آب از سایر خواسته های ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه صندوق توسعه همکاری زیادی برای ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه ای به مناطق محروم و به ویژه کهگیلویه و بویراحمد داشت، خاطر نشان کرد: همه باید به دنبال حل مشکلات باشیم و در این سفر مطالبه گری منطقی وحمایت از هم را در دستور کار قرار دهیم و به روش منطقی به دنبال خواسته هایمان باشیم.

به گزارش بویرنیوز، در ادامه فعالان بخش خصوصی در حمایت از بخش دولتی برای تدارک سفری در خور شان استان تاکید و اعلام آمادگی کردند.

SONY DSC

SONY DSC