دوشنبه 24 اسفند 1394 - 23:00
شهردار یاسوج؛

پرداخت عوارض از ابتدای 95 اجباری می شود/ وجود بیش از 1600 نیرو در شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرهای ویژه از حوزه عمران و مبلمان شهری برای 95 در راه است که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار یاسوج در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خبرهای ویژه از حوزه عمران و مبلمان شهری برای 95 در راه است که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

جاوید با بیان اینکه اولویت اول ما ساختار مندی و پرداخت بدهی های معوق بوده، عنوان کرد: تا شهریور سال 95 به بخش زیادی از چشم انداز شهری و برنامه ریزی شهری میرسیم.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون پسماند هزینه جمع آوری و حمل زباله با تولید کننده است.

جاوید گفت: برای اولین بار و کاملا مطابق قانون, عوارض در 94 اجرایی و ابلاغ شد و همه همشهریان و سازمانها ملزم به پرداخت عوارض مصوب از ابتدای 95 هستند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند شهری تشکیل شده است و جزو اولین شهرها بعد از کلان شهرهای ایران هستیم که این سازمان را تشکیل دادیم.

جاوید گفت: قریب به 25 درصد درآمد شهرداری صرف جمع آوری و حمل زباله میشود در حالیکه سایر سازمان ها باید پرداخت می کردند.

شهردار مرکز استان تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری هم مجوزهای لازم گرفته شده است و تاسیسات, دستگاه ها و مواردی از این دست را تحت نظر خود دارد, که خودگردان و به نوعی پیمانکار شهرداری یاسوج محسوب می شود.

جاوید بیان کرد: تلاش شهرداری, سامان دادن به سازمان هایش و برون سپاری وظایف برای نظارت بیشتر, افزایش کیفیت, کاهش هزینه بودجه و نیروی انسانی و مواردی از این دست بوده.

وی همچنین به ساماندهی تاکسی ها و باربری ها اشاره کرد و عنوان داشت: سازمان تاکسی و اتوبوس رانی ادغام و مدیریتی تحت عنوان سازمان پایانه و باربری, خدمات رسانی مطلوبی را ارائه خواهند کرد.

شهرداری با تایید وجود 1620 نیرو در این سازمان هم گفت: به هر حال در حال حاضر چگونگی ورود این نیروها مشکلی را دوا نمی کند و ما سعی داریم این افراد را بخشی را با برون سپاری و بخشی را خودمان در جهت خدمات رسانی بیش از پیش به همشهریان عزیز مدیریت میکنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویری گفت:

    جناب شهردار فکری هم به وضعیت نامناسب آسفالت خیابانهای شهر کنید.فقط وصله پینه می کنید. خیابانهای شهر بیشتر شبیه جاده خاکی است بااین تفاوت که خاک کمتری دارد.

  2. اهالی فرعی 9بنسنجان گفت:

    شهرداراول کارت انجام بده بعدبحث ازعوارض بزنه فرعی ۹بن سنجان ازابتدای ورودی اولا جدول کشی نیست دوما سمت چپ کوچه دوم خیابون نداره ورودیش اصلا پل نداره اسفالتم نیست داخل کوچه خاکبرداری کردن جاده روخراب کردند ارتفاعش زیاده ماشین پرت شدپایبن کسی جوابگونیست زیرسازی شدولی متاسفانه به علت عدم احساس مسیولیت اسفالت نشدانوقت شهردارچطورروش میشه بگه عوارض ممنونم

دیدگاه شما