یکشنبه 25 بهمن 1394 - 18:06

حمله رئیس ستاد محمد بهرامی به زارعی، رسانه ها و اصلاح طلبان مخالف بهرامی!

رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی در یادداشتی از غلام محمد زارعی و اصلاح طلبانی که مخالفت خود را با انتخاب بهرامی اعلام کرده اند بشدت انتقاد کرده است و رسانه های منتقد را به دریافت پول و وعده های بی اساس متهم کرده است.

گروه سیاسی – رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی در یادداشتی از غلام محمد زارعی و اصلاح طلبانی که مخالفت خود را با انتخاب بهرامی اعلام کرده اند بشدت انتقاد کرده است و رسانه های منتقد را به دریافت پول و وعده های بی اساس متهم کرده است.

به گزارش «بویر نیوز»، متن کامل یادداشت دستان عزیزی که آنرا فصلی نو منتشر کرده است بدین شرح است:

dastan aziziدریایم و نیست باکم از طوفان

پس از آنکه مجمع اصلاح طلبان استان دکتر بهرامی را به عنوان کاندید جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا معرفی کرد، عده ای که نانشان در تفرقه در جریان یکپارچه اصلاحات در بویراحمد است، سعی کردند تا با فرافکنی و توسل به تخریب چهره راه روشن فردا را تاریک نمایند و تنها کاندید اصلاح طلب این حوزه را به کنار زنند شاید اویی که از نام اصلاحات تنها اصلاح را شنیده و املای اصلاحات را چهارسال در مجلس غلط نوشته است، اندکی اعتبار میان جریان واحد اصلاح طلبی پیدا کند. اینان فارغ از اینکه ما:
حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کآرام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه شب خوابش آشفته است

اجازه می خواهم که با یک سوال از نماینده بویراحمد و دنا این نوشته را آغاز نمایم:آقای نماینده در چهارسال نمایندگی شما اصلاحات چه جایگاهی داشت؟
ناگفته پیداست که آقای زارعی نه خط اصلاحات دارد و نه مشی این جریان را. تشکیل ستاد مستقل برای احمدی نژاد، حمایت از  علی اکبر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری و عدم حمایت از تنها کاندید اصلاحات در این انتخابات همه شواهدی است که نشان می دهد زارعی نه برای اصلاحات دل سوزانده و نه وقعی برای این جریان مهم قائل بوده است و حال که تنور داغ انتخابات داغ شد و سیدباقر بازهم از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد، نماینده آرام خفته در دشت شب بویراحمد و دنا حتی حاضر نشد که اگر سید محبوب اصلاحات در بویراحمد تایید شد، کنار بکشد.
آقای زارعی نام اصلاحات را از پسوند خودتان در تبلیغات حذف کنید و در مقابل مشی سیاسی تان علامت نقطه چین بگذارید تا مردم فهیم بویراحمد و دنا خود آن را پر کنند که باور این مساله که حتی ارزشی برای جریان اصلاحات قائل شده باشید سخت و دور از ذهن است.
این روزها که مجمع اصلاح طلبان استان و به صورت شورایی دکتر بهرامی را برای ادامه حیات جریان اصلاحات در عرصه سیاست نمایندگی بویراحمد و دنا برگزید، عده ای معلوم الحال با رسانه های قلم فروخته شان قصد انشقاق در جریان واحد اصلاح طلبی را دارند. البته وقت آن رسیده است که پس از سالها نمایندگی جریان های افراطی و دوره خنثی و طایفه ای نمایندگی زارعی حالا اصلاحات قدرت را به دست گیرد و مردم هم مطمئنا توان اصلاحات را در عمل می شناسند و خاطرات خوب خود از انتخاب اصلاخ طلبان را در ذهن دارند.
اردوگاه رقبای اصلاح طلبان نیز این موضوع را به خوبی درک کرده اند که اگر اصلاحات در این انتخابات رای بیاورد و قدرت عمل دکتر بهرامی، نماینده این جریان را مردم ببینند شاید سالها طول بکشد که دوباره رنگ صندلی سبز بهارستان را ببیند. به همین خاطر قصد دارند تا هر گونه که می شود آب جریان اصلاحات را خوب گل آلود کنند و ماهی خودشان از این آب صید نمایند اما زهی خیال باطل که مردم آگاهترند.

رسانه های وابسته به اردوگاه این گروه که پیش از این ادعای اصلاح طلبی می کردند حالا در مقابل پول و شاید وعده های بی اساس وا دادند و با مصاحبه به عده ای که هنوز سن شناسنامه هایشان به ۱۸ نرسیده و شناسنامه های مکانیزه و مدرنشان مهری به خود ندیده است سعی در ایجاد انشقاق در جریان واحد اصلاحات دارند. عده ای که هنوز نه مشق اصلاح طلبی که مشق سیاسی نیز نکرده اند و جلد شناسنامه هایشان نو نوار است، بزرگان اصلاحات را که “نامهایشان، جلد کهنه شناسنامه هایشان درد می کند” را تخریب می کنند و بر آنها می تازند فارغ از اینکه بزرگان اصلاحات این استان درس خود را در سیاست پس داده اند و سخنان عده ای وابسته به جناح های مخالف، خدشه ای در تخریب چهره کاندید واحد اصلاحات در بویراحمد و دنا ایجاد نمی کند.
انشقاق در جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا به نفع همه تمام می شود الا خود اصلاحات. فرصت آن رسیده است که اصلاحات در فرستان نماینده خود به مجلس تعجیل کند و قدرت عمل اصلاحات را در اصلاح نواقص و محرومیت ها به رخ سایرین بکشد و البته نباید در این مسیر _یعنی انتخاب کاندید اصلاحات_ اسیر سنگلاخ های راه از جمله تلاش رقبا برای انشقاق در جریان اصلاح طلبی شد. رقبا و سایت ها و رسانه های خریداری شده شان سرعت رشد کاندید اصلاحات را مشاهده می کنند و با نشر مصاحبه های مجعول منصوب به دکتر بهرامی و مصاحبه با شخصیت هایی که تازه پشت لبشان سبز شده است، با انشقاق در جریان اصلاح طلبی راه روشن فردای بویراحمد و دنا را ببندند. باید هوشیار بود که امتحان پس داده ها و مردودی های آزمون نمایندگی چند ساله مجلس رخت شادی ای که امروز بواسطه انتخاب نماینده واحد در بویراحمد و دنا بر تن هوداران اصلاحات پوشانده شده با دروغ پردازی و سیاه نمایی به رخت سیاه تبدیل ننمایند. اصلاحاتی ها باید مراقب باشند و آگاه که تنها کاندید اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا دکتر بهرامی است و لاغیر. پس “یا علی مدد” گویان به یاری اش بشتابیم. “یا علی مدد”

FASLi no

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=182008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنده خدا گفت:

    حالا حرف منو باور كنيد ،دستان عزيزى يك اصولگراى محضه و رييس دفتربهرامى

  2. مهدی گفت:

    اقای محترم اقای بحرامی اصلاح طلب نیست ایشان یک اصولگرای نرخ به روز خور .

  3. بویراحمد گفت:

    قران بهرامی من کیسه وش نیکنه

  4. مهدی گفت:

    احسنت بر این زبان گویا.  واقعا گل گفتی.  

  5. علی گفت:

    بهرامی اصلاح طلب نیست و سیدباقر و غریب پور و همه افراد شناسنامه دار اصلاحات قبولش ندارن

  6. اسماعیل گفت:

    جناب آقای عزیزی دکتر بهرامی شخصیتی دوست داشتنی است ولی خودتون بهتر میدونین با وجود بهرامی و زارعی فقط هدایتخواه راهی مجلس ميشه. یه نظر سنجی بزارین هر کدوم رای کمتری داشت کنار بکشه. ما دوس نداریم هدایتخواه بره

  7. حمید گفت:

    دل خودتو با این حرفا خوش کن.همه بویراحمد دیگه خوب ماهیت بهرامی رو میشناسن.اون شاگرد و راننده هدایت خواه است

  8. ناشناس گفت:

    بهرامی سودای استاندار شدن را در سر دارد اگر سید باقر بیاید این مسئله را مخفیانه به یکی از دوستانش گفته است برای همین مسئله انصراف راقبول کرده

  9. پريماه گفت:

    تنها مرد اصلاحات موسوى موسوى موسوى….
    ن اقاى بهرامى ك ى اصولكراى اصلاح طلب نما هستش.اصلاحاتى شدن ك ى شبه اتفاق نميفته 

  10. تیام گفت:

    بهرامی حیف ک روشنفکر سد راهت شده …
    روشنفکربردش حتمیه 

  11. اردکانی مقیم یاسوج گفت:

    چرت و پرت گفتی مشتی…

  12. امیر گفت:

    احسنت بر این تحلیل
    درود بر موسوی 
    سلام بر بهرامی

  13. سعید محمدی از طایفه آقا و از اصلاح طلبا ن و دانشجوی دانشگاه اصفهان گفت:

    دستان عزیز سلام 
    دستان دستت درد نکند از از اینکه برای کاندیدخود اینگونه تلاش میکنی و تنور انتخابات 
    را گرم میکنی  می خواستم بگم اونوقتی که زارع از وزرای دولت روحانی و نیروهای اصلاح طلب کشور دفاع می کرد کجا بودید اگه به ولایتی رای داد برای چه بود و ریس ستاد ولایتی آقای نهاوندیان  چه چایگاهی در دولت روحانی دارد مدیران کل استان را میشناسی و گرایش سیاسی آنها مطلعی ! اطلاع داری چند نفر از نیروهای سید باقر در استان مدیر کل هستند وبازارعی با سید باقر هماهنگ شده.ایا اطااع دارید که کسی  که تو حامی انی وریس ستاد آنی روزی حامی و مسول مالی نیروهای اصولگرایان بوده! در انتخاباتی که تو ریس ستاد آنی جایگاهی برای اصلاحطلبان نداشته وندارد وشاید هم مطالعه از وضعیت  و اوضاع سیاسی استان در گذشته و حال نداشته اید و ندارید.گرجه گرایش فکری تو بث دیگری دارد و هرکسی هم ریس ستاد بهرامی بود اینچنین مطالب و شانتاژ بازی ها را به معرض نمایش میگذاشت تا خود نیز حرفی برای ریاست داشته باشم  اما  ما اینگونه نیستیم 

  14. سید گفت:

    نه آقای بهرامی نه زارعی هیچکدام اصلاح طلب نیست

  15. اصلاحات گفت:

    درود بر حاج زارع درود بر این شخصیت مودب و دوس داشتنی. دستان عزیزی من به شما اخطار میدم بار اول و آخرت باشه که توهین میکنی شک نکن جواب بی حرمتی شما  به سید باقر و اصلاح طلبان اصیل رو خواهیم داد.

  16. بویراحمد گفت:

    فقط حاج زارع

  17. سید گفت:

    درود بر اصلاحات درود بر دکتر بهرامی

  18. ناشناس گفت:

    دشمن یک رنگ صد شرف دارد به دوست نمای هزار رنگ

  19. بویراحمد وطنم گفت:

    فقط حاج زارعی،درود بر سعید محمدی و بیان زیبایش.

  20. ناشناس گفت:

    بهرامی که اصلاح طلب نیست اما زارعی مشی اعتدالی واصلاحی دارد ضمنا بهرامی نفر چهارم میشه

  21. ناشناس گفت:

    وای بر کسانیکه بدون هیچ شناختی از جریان اصلاحات،خود را نماینده ان جریان میدانند.بهرامی نماینده تمام قد جریان اصوالگراي افراطی است چون این جریان در ادوار گذشته از تایید گرفتن برای ایشان تا مشاوره دادن به وی از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده پس بهتر است ایشان و اطرافیان وی بجای تخریب رقبای خود کارنامه ای از عملکرد خود ارائه دهند و از  تهمت بستن به دیگران به درگاه خداوند طلب مغفرت کنند. ومکرلله خیر الماکرين

  22. دشتروم گفت:

    خدایی چنان صحبتهای شما عامیانه و بی روح است که تعحب کردم از بهرامی با انتخاب رئیس ستادش اغا جون خودتو به هر در بزنی بهرامی اصلاح طلب نیست و آدم مجلس هم نیست کم به خودتون فشار بیارید بهرامی چه اصلاح طلب حمایتش کنه چه نکنه بیش از 25000رای نمیاره ختم کلام.

  23. مرادیان گفت:

    جناب عزیزی عزیز بسیار آشفته میرانی ترست از چیست. جناب آقای زارعی هیچ وقت خود را اصلاح طلب یا اثول گرای محض معرفی نکرده که الان شما جبهه گرفته این بیهوده متازین. ایست! 2 فقط و فقط اندکی چشمتان را باز کنید در سهم مدیران استانی سهرستانی و مشاوران و حامیان بالغ بر 70 درصد و کما بیشتر دوستان اصلاحوطلب هست و از طرفی در بحث حمایت اصلاحات از آقای محمد ستار عدایت بهرامی که بر هم عیان شد عیار انتخاب و عیار محمد ستار. دوستان که دم از اصلاحات میرنند وجودشون و بودنشون زیر سایه جبهه پایداری بود از رانندگی جبهه پایداری به اینجا رسیدند الان شدناثلاحات واقعا مضحکه هست. من الله توفبق مرادیان

  24. اصلاح طلب 7 گفت:

    جناب اقای عزیزی ضمن احترامی که برای حضرتعالی  دارم اقایان شورا قبل ازروشن شدن وضعیت سید  ایشلن رامصادره قومی کردید خوب بود میثاق نامه محرمانه میماند زخم سید بخاطر بی مهری وکارشکنیهای طیف مخالف کم نبود که حاضرنشدند یک رقابت سالم ومردانه درحوزه بویراحمد ودنا باشد دوستان هم نمک روش پاشیدند وخیلی رک عرض کنم هم زارعی وهم بهرامی اصولگرا بودند یکی یار شفیق …..ودیگری رئیس مالی کاندید اول اصولگرایان جناب وکیل الدوله  پس رو این مسئله زیاد مانود ندهیم منتظر نظرنهایی سید باشیم ….اصلاحات پیروز وپایدار…

  25. اصلاح طلب گفت:

    شعار ما اینه اصلاح طلب هدایتی نمیخوایم نمیخوایم

  26. اصلاح طلب گفت:

    واقعا متاسفم برای این ادبیات مصاحبه دکتر بهرامی نشان داد که ماهیتش چیست من میخواستم به بهرامی رای بدهم ولی وقتی ادبیات شما .وتوهین به جمعی از دوستان اصلاحاتی که نسبت به این. انتخاب اعتراض داشتند را خواندم تحت هیچ شرایطی به بهرامی رای نخواهم داد و این قطره ای بود از دریایی که شما آنها را به باد توهین گرفته ای مطمن باش رای چهارم برامی است

  27. همشری گفت:

    آقای دستان عزیزی شما که یک اصول گرایی ازشما بعید چنین حرفایی ودر زمانی که در مخابرات مشغول بودی چه بلایی بر سر اصلاحات آوردی و نزدیک به 415 را اخراج کردید در زمان آقای هدایتخواه

  28. اصلاحات دنا گفت:

    تو چقد از بهرامی گرفتی اصول گرای محض؟

  29. ناشناس گفت:

    تا مردم در میدانند حذب گرو معنی ندارد یا مهدی 

  30. طاها گفت:

    کسی که برای رفتن به مجلس هروز رنگ عوض می کنه وحیله به کار می بره قطعا دراینده نیز بامردم صادق نیست موضع خودتو مشخص کن برا منافع خودت یه روز اصول گرای دواتشه وبرای فریب مردم اصلاح طلب محض.اقای بهرامی صادق باش بیشتر محبوبی.

  31. علیرضا حسین زاده خلف آباد گفت:

    باسلام خدمت جناب عزیزی
    از اینکه مجبور شدم در جواب شما مطلبی عرض کنم معذرت میخواهم
    قصد و غرض دفاع از زارعی نیست اما مطلبی عرض کردید که بر آن شدم در جواب شما بگویم که اگر آقای زارعی الفبای اصلاحات رو بلد نیست شما هم دست کمی از ایشان ندارید. شما از کدام اصلاحات حرف میزنید؟ اصلاحاتی که هنوز شورای محترم نگهبان نظر نهایی رو اعلام نکرده و شما عجولانه و ترس از تایید سید اصلاحات بر آن شدید که با یک جلسه برنامه ریزی شده اسم آقای بهرامی را زیر نقاب اصلاحات پنهان کنید و بخیال خودتان بازی برد برد راه بیندازید. چون اگه سید تایید شود آقای بهرامی چون شانسی ندارد کنار بکشد که ردای استانداری را از دست سید بگیرد و درصورتی که تایید نشود زیر نقاب اصلاحات آرای سید را تصاحب کند. 
    برادر عزیز این رویایی بیش نیست و شما نمیتوانید که با هزینه کردن اصلاحات در حمایت از فردی که هیچ شاخصه اصلاح طلبی را ندارد به  شعور مردم بویراحمد و دنا توهین کنید!
    این را هم بدانید که آقای زارعی اگه الفبای اصلاحات را بلد نیست اما قدری صداقت و شهامت دارد که بگوید من مستقل هستم. درود بر شرف اصولگرایان که حاضر نیستند مانند عده ای که فقط از اصلاحطلبی املای آن را بلد هستند برسر تفکر و عقیدهشون با کسی معامله نکنند.

  32. امیر گفت:

    دوستان بخدا اگه به اقای بهرامی رای ندیم مطمئن باشید شاهد مرگ اصلاحات در یاسوج خواهیم بود دیگه خود دانید

  33. ق ا گفت:

    تمام این حرفا ی شما تکراری وابیه درود بر روشنفکر

  34. هوا دار موسوی عزیز گفت:

    جناب عزیزی یه کم یواشتر با وجدان خودت خلوت کن هم شما که از مریدان هدایتخواه بودی وهم کسانی که خود را اصلاح طلب مینامند وطرفدار بهرامی هستند 1.خداوکیلی بهرامی به درد مجلس میخوره عزیزی جان بهرامی نمیتونه یک جمله درست صحبت کند 2 ایابهرامی راننده هدایتخواه بود یا نه 3 ایا شماهایی که الان بخاطر جذب 10 دونه رای میخواهید وجدانتان را زیر پا بگدارید بهرامی میتواند جا پای سید باقر بگذارد 4ایا حاضرید مردانه بفرمایید که چقدر داده اید به رضا رضا ها که اصلاحات را نابود کند تا دوباره مراد بهرامی که هدایتخواه عزیزه سکان بویراحمد را بدست بگیرد تا دوباره شاهد خفقان 8سال قبل ایشان باشیم 5 ایا اقای زارع حتی دور قبل گفته که من اصلاح طلب محضم نه عزیزم ایشان گفت بود مستقل و اصولگرای اصلاح طلبم ودر 8سال حکومت مراد جناب بهرامی که هدایتخواه رامیگم چه خفقانی بوجود امده بود که اصلاح طلبان حق نفس کشیدن را نداشتند ولی جناب زارعی دراین 4سال به اصلاح طلبان شرف /حیثیت/میدان /جسارت /قدرت/ بها/مدیرتهای کلان /ووووووووووووووووووووووووووووداد قضاوت با شما جناب دستان عزیزی ورضا توفیقی ورضا عسکری ومردم شریف وبزرگوار بویراحمد ودنا

  35. شهروند گفت:

    جناب آقای مهندس عزیزی تا جایی که من اطلاع دارم جنابعالی طرفداری حاج حسینی در انتخابات قبل بوده ای .ممکن است اصلاح طلبی خود را ثابت کنی.

  36. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت دوستان ديشب در جلسه اى بوديم ويكى از دوستان تماسى با سيد باقر گرفتند ودر مورد بهرامى پرسيدند وموسوى فرمود ايشان هم خط وهمفكر ما نيستن تازه نارحت شدهم 

  37. ناشناس گفت:

    اقای عزیزی یادت رفته زمان مخابرات .میگفتی هرکه رای به خاتمی داده ..  .واقعا یادت رفته ..حالا شعار اصلاح طلبی میدی ..تف به روزگار …..

  38. پیوستن به حامیان حاج زارع گفت:

    اگر میدونستم تو رئیس ستاد  بهرامی  عمرا اگر از بهرامی  حمایت می کردم  و برای خودم  عذاب آوره  که کلیه دوستان را تشویق به رای به بهرامی  می کردم و از این به بعد فقط یازهرا و حاج زارع

  39. احسان گفت:

    به به آقای عزیزی اصلاح طلب، آره راست میگه آقای عزیزی چون خود ایشان در طول 32 سال دوره خدمتیش یه پاش خونه آقای اصول گرای دهدشت بود یه پاش خونه آقای موسوی

  40. علی گفت:

    فقط بهرامی و بس 

  41. زی زی گفت:

    ازکی تاحالار راننده هدایتخواه شده نماینده اصلاحات….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  42. مهدی گفت:

    اقای عزیزی تمام مدیرانی که حاج زارع انتخاب کرده اند اصلاح طلب هستند پس معلومه شما در جریان امورات استان وشهر خود نیستید وقتی بهرامی مسوول ستاد هدایتخواه بوده چطور خود را مرید سیدباقرمیخواندضمنا سیدباقر از بهرامی اعلام انزجار کرده

  43. دلسوز بویراحمد ودنا گفت:

    جناب اقای دستان عزیزی بااحترام / بنده خواهر زاده طایفه بزرگوار اغا هستم در این دوره تصمییم داشتم به اقای بهرامی به خاطر فامیل بودن رای بدهم خدا گواه وناظر قرار میدهم که در بین این عزیزان کاندید اصلح تر از هر نظر فقط حاج زارعی را میبینم و حمله تند وخارج از انصاف شما علیه زارعی را خواندم وچون یک اصلاحطلب هستم خودم را سرزنش کردم که چرا به بهرامی رای بدهم با این افرادی که دور بهرامی هستند وفقط دنبال منافع خودشان هستند نه دلسوز برای بهرامی دایی جان ما پیرو امام حسین ع هستیم ایشان میفرمایند اگر دین ندارید ولی ازاد مرد باشید تخریب نماینده پیگیر و دلسوز بویراحمد نشان از شجاعت شما نیست این ضعف شماست جناب توفیقی وعسکری را بهتر از من میشناسید عزیزی جان شما از مریدان مسعود حسینی وهدایتخواه بودید/ واینها رضاها /کا رچاق کن ودلالان اصلاح طلب چقداز بهرامی گرفته اند که دارن از ایشان حمایت میکنند خدا داند وخودشان پس دایی جان به قول روحانی عزیز بگذارید دلسوزان به مردم خدمت کنند وووووووووووو عزیزم رضا توفیقی ورضا عسکری دلسوز بویراحمد نیستند بهرامی عزیز این دور خودش را هم بکشد شاید نفر چهارم بشود پس نزاکت ومتانت به خرج دهید وبگدارید مردم اگاهانه واز روی عقلانیت تصمیم بگیرند نه فرمان کسانی که چوب حراج به بدنه اصلاحات زده اند اگر واقعا بهرامی طرفدار اصلاحات است ودلسوز اصلاحات وطرفدار عارف بوده وشما اطرافیان هم دلسوز بویراحمد ودنا هستید وطرفدار اصلاحات توصیه میکنم که جناب بهرامی عارف گونه به نفع جناب زارعی کنار برود تا هم عارف بودنش را به همه نشان دهد وهم جریان اعتدال را حمایت کرده باشد وهم اینکه موج شادی در اردوگاه رقیب یعنی جبهه پایداری را به عزا تبدیل کرده باشد ووووووووووو خدایا چنان کن سر انجام کار /توخشنود باشی وما رستگار

  44. میثم گفت:

    دورود بر مهندس عزیزی 

  45. احمدی گفت:

    به خاطر چهره منفورو چند چهره بازیهات توی مخابرات که چند سال با هم کار میکردیم نه تنها من بلکه کمتری همکاری هست که بخواد به بهرامیت رای بده.درود بر یکرویی ومرگ بر ذورویی

  46. ن -ر گفت:

    برای اثبات اصلاح طلبی جناب عزیزی کافیست یه سری به شرکت مخابرات( محل کار این بزرگوار) که البته فکر کنم به افتخار بازنشستگی نائل شده اند” بزنید اگر یک نفر از همکاران ادعای ایشان را تأیید کرد قول مردانه میدم که من هم به نفع کاندید اقای عزیزی کنار بروم .  

  47. هموطن گفت:

    بنازم اصلاحطلبان را که همین آقایان میگفتند اصلاحات مرده است یا دارد نفسهای آخر خود را میکشد اما الان به خاطر رایهای سرگردانی که اگر سید رد صلاحیت قطعی شود دارند میگویند ما گرایش اصلاحطلبی داریم .متاسفم برای همه این آقایان که واقعا نباید بهشون اعتماد کرد . پس در اصولگرایی خودتان مردم باید شک کنند . درود بر همان اصلاحاتی که شماها میگفتید مرده است 

  48. ناشناس گفت:

    شما مخابراتو نابود کردید و500 نفر را از نون خوردن انداختید دوباره نوبت بهرامیه باود کن من طرفدارش بودم وقتی فهمیدم رییس ستادش کیه از رای دادن بهش منصرف شدم

  49. جواددهدشت گفت:

    ایشون دریک مصاحبه شدیدا به موسوی هاشمی وخاتمی توهین کردند مردم یاسوج گول ایشون رو نخورید صدرحمت به هدایتخواه وبزرگواری ایشون ذاتا یه اصولگراس.اصلاحات فقط لاهوتی موسوی رستاد

  50. امیری گفت:

    اقای بهرامی راننده هدایت خواه بوده خودش و هدایتخواه دنبال رد صلاحیت موسوی بودن.وگر نه چطور مطمئن بود موسوی 27رد میشه و میثاقنامه را امضا کرد

  51. اصلاحات گفت:

    میخوام یکم از اصولگرایان تعریف کنم . و ب اصلاحاتی ها این تذکرو بدم ک هویت اصلاحاتی نباید با هیچ بهایی دچار خدشه شود . اصول گرایان همیشه اتاق فکری با سمت و سوی تخریب گونه بسیار فعالتر و قوی تر از صلاحات  داشته و دارند و از این جهت نسبت ب اصلاحات بسیار قوز تر عمل کرده اند .ولی دوس دارم ب اصلاحات این تذکر رو بدم ب عنوان عضو کوچکی از خانه اصلاحات که اصول گرایان چندین سال است ک بدنبال هدایت سبد رای اصلاحات ب نفع خود  درمیان اصلاجات رخنه  و اساس اصلاحات  را ضعیف کنند  فقط خواستم یادتور شوم ک اصلاحاتی شدن اصولگرای  قسم خورده در دوسال ب قول خودشان  فقط خبر تز یک برنامه ریزی منسجم  و کارامد میدهد  پس لطفا اصلاح طلبانه عمل کنین 

  52. مهندس گفت:

    خداوکیلی همشون یک خط ومشی هستند. قوی ترین رو انتخاب کنید. بی انصافانه نظر ندید که زارعی فلانه یا هدایت بهمانه. همشون تقریبا یک خط و رای دارن فقط برای انتخاب مدیران اختلاف نظر دارند پس بیایید قوی ترین رو انتخاب کنیم و بهش رای بدیم. فقط برای آباد شدن و محرومیت زدایی نه بخاطر تعصبات بیجا.

  53. سعید ازدشتروم گفت:

    باسلام به همه همشهری های اصلاح طلب:اصلاحات فقط فقط سید باقر موسوی هر کس خاطر وعقیده سید راقبول داره به این حرفا اهمیت نده ما حامیان سید باقر منتظر سید تا6اسفند می مانیم اگه بازم نشد تا 4سال دیگه باز هم منتظر سید میمانیم بخدا قسم هیچ کدام از این اقایون که دم از اصلاحات میزنند فقط برای جمع کردن رای میباشند اقایون را کسی به اصلاح طلبی قبول ندارند شدند مجمع اصلاحات.شما ها همتون به اصلاخات وسید خیانت کردید جمع کنید بساط معامله باعقیده واحساس مردم را .خجالت بکشید سید توتهران شب وروز نداره که شاید بخاطرعقیده وفکر اصلاحات بتونه تایید صلاحیت بگیره شما ها تو یاسوج دارین فکرواعتقاد اصلاح طلبی را به اصول گرایی میفروشید وای برشما وای برشما.شماها برای خودتون نمیتونید تصمیم بگیرید میخواهید برای اصلاحات تصمیم بگیرید شما ها با انتخاب حداکثریتون فقط تا 8اسفند اصلاح طلب هستید.لااقل مرد باشید گرایشنونو مردونه انتخاب کنید وای بربویراحمد که بخواد همچنین نماینده ای به مجلس بفرستد(با احترام به مرد بزرگ ودوست داشتنی وبزرگ اصلاحات حاج سید باقر موسوی جهان اباد)

  54. اصلاح طلب گفت:

    دوستان نظر آقای بهرامیه مثلاً اصلاحاتی رو در مورد فتنه 88بخونید

  55. بویراحمدی اصلاح طلب گفت:

    دستان عزیزی به خودت وعده نده مردم خواب نیستن تووهم ازخواب زمستانی ات بیدارشو !فک کردی مردم چشم وگوش ندارن ؟خربزه ای که توخوردی پوستش توجیب همین مردمه کجای کاری؟بهرامی رو لولو خورد!!

  56. قاطع گفت:

    اقا دستان خداییی جمع کن خودتو

  57. .... گفت:

    مگه میشه
    مگه داریم
    مگه ممکن بهرامی مجلس رو ببینه
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  58. .... گفت:

    دستان اگه بهرامی قرار بود بره با بودن تو دیگه عمرا نمیره
    همه تو ور خوب میشناسن

  59. ناشناس گفت:

    فقط بهرامی

  60. ناشناس گفت:

    بادبادک بازی باد میخواهد و بادبادک 
    پس لذت ببر از بادبادک بازی

  61. دشتروم گفت:

    درود بر سید باقر ودرود بر حاج زارعیییییییییییییی

  62. بويراحمد گفت:

    فقط وفقط بکمحمد

  63. واقع بین گفت:

    ما در نبود سید باقر همگام و همراه با بزرگان اصلاح طلب مثل سید رضا عسکری، رضا توفیقی ، عرفانی زاده و ….در جهت تعالی و روشن نگه داشتن چراغ اصلاحات تمام تلاش خود را برای موفقیت دکترمحمد بهرامی در انتخابات پیش رو به کار می گیریم

  64. داریوش گفت:

    درود بر دوستان در صورت امکان به جای مخالفت با کاندید معرفی شده اصلاحات نظر تونو در مورد اینکه چه کسی لایق این عنوانه بدید .انچه که به نظر میرسه همه ما فقط دوست داریم مخالفت کنیم .اما انگار هیچ کس نمیخاد یا نمیدونه یا نمیتونه بیان کنه چه کسی باید به عنوان کاندید اصلاحات معرفی بشه .انچه که بیشتر به چشم میاد فقط مخالفت با بهرامیه تا معرفی کاندید اصلح برای اصلاحات .

  65. ناشناس گفت:

    با تشکر از عرايض متين و به جاى جناب عزيزى

دیدگاه شما