چاپ این برگه

حمله رئیس ستاد محمد بهرامی به زارعی، رسانه ها و اصلاح طلبان مخالف بهرامی!

گروه سیاسی – رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی در یادداشتی از غلام محمد زارعی و اصلاح طلبانی که مخالفت خود را با انتخاب بهرامی اعلام کرده اند بشدت انتقاد کرده است و رسانه های منتقد را به دریافت پول و وعده های بی اساس متهم کرده است.

به گزارش «بویر نیوز»، متن کامل یادداشت دستان عزیزی که آنرا فصلی نو منتشر کرده است بدین شرح است:

dastan aziziدریایم و نیست باکم از طوفان

پس از آنکه مجمع اصلاح طلبان استان دکتر بهرامی را به عنوان کاندید جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا معرفی کرد، عده ای که نانشان در تفرقه در جریان یکپارچه اصلاحات در بویراحمد است، سعی کردند تا با فرافکنی و توسل به تخریب چهره راه روشن فردا را تاریک نمایند و تنها کاندید اصلاح طلب این حوزه را به کنار زنند شاید اویی که از نام اصلاحات تنها اصلاح را شنیده و املای اصلاحات را چهارسال در مجلس غلط نوشته است، اندکی اعتبار میان جریان واحد اصلاح طلبی پیدا کند. اینان فارغ از اینکه ما:
حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کآرام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه شب خوابش آشفته است

اجازه می خواهم که با یک سوال از نماینده بویراحمد و دنا این نوشته را آغاز نمایم:آقای نماینده در چهارسال نمایندگی شما اصلاحات چه جایگاهی داشت؟
ناگفته پیداست که آقای زارعی نه خط اصلاحات دارد و نه مشی این جریان را. تشکیل ستاد مستقل برای احمدی نژاد، حمایت از  علی اکبر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری و عدم حمایت از تنها کاندید اصلاحات در این انتخابات همه شواهدی است که نشان می دهد زارعی نه برای اصلاحات دل سوزانده و نه وقعی برای این جریان مهم قائل بوده است و حال که تنور داغ انتخابات داغ شد و سیدباقر بازهم از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد، نماینده آرام خفته در دشت شب بویراحمد و دنا حتی حاضر نشد که اگر سید محبوب اصلاحات در بویراحمد تایید شد، کنار بکشد.
آقای زارعی نام اصلاحات را از پسوند خودتان در تبلیغات حذف کنید و در مقابل مشی سیاسی تان علامت نقطه چین بگذارید تا مردم فهیم بویراحمد و دنا خود آن را پر کنند که باور این مساله که حتی ارزشی برای جریان اصلاحات قائل شده باشید سخت و دور از ذهن است.
این روزها که مجمع اصلاح طلبان استان و به صورت شورایی دکتر بهرامی را برای ادامه حیات جریان اصلاحات در عرصه سیاست نمایندگی بویراحمد و دنا برگزید، عده ای معلوم الحال با رسانه های قلم فروخته شان قصد انشقاق در جریان واحد اصلاح طلبی را دارند. البته وقت آن رسیده است که پس از سالها نمایندگی جریان های افراطی و دوره خنثی و طایفه ای نمایندگی زارعی حالا اصلاحات قدرت را به دست گیرد و مردم هم مطمئنا توان اصلاحات را در عمل می شناسند و خاطرات خوب خود از انتخاب اصلاخ طلبان را در ذهن دارند.
اردوگاه رقبای اصلاح طلبان نیز این موضوع را به خوبی درک کرده اند که اگر اصلاحات در این انتخابات رای بیاورد و قدرت عمل دکتر بهرامی، نماینده این جریان را مردم ببینند شاید سالها طول بکشد که دوباره رنگ صندلی سبز بهارستان را ببیند. به همین خاطر قصد دارند تا هر گونه که می شود آب جریان اصلاحات را خوب گل آلود کنند و ماهی خودشان از این آب صید نمایند اما زهی خیال باطل که مردم آگاهترند.

رسانه های وابسته به اردوگاه این گروه که پیش از این ادعای اصلاح طلبی می کردند حالا در مقابل پول و شاید وعده های بی اساس وا دادند و با مصاحبه به عده ای که هنوز سن شناسنامه هایشان به ۱۸ نرسیده و شناسنامه های مکانیزه و مدرنشان مهری به خود ندیده است سعی در ایجاد انشقاق در جریان واحد اصلاحات دارند. عده ای که هنوز نه مشق اصلاح طلبی که مشق سیاسی نیز نکرده اند و جلد شناسنامه هایشان نو نوار است، بزرگان اصلاحات را که “نامهایشان، جلد کهنه شناسنامه هایشان درد می کند” را تخریب می کنند و بر آنها می تازند فارغ از اینکه بزرگان اصلاحات این استان درس خود را در سیاست پس داده اند و سخنان عده ای وابسته به جناح های مخالف، خدشه ای در تخریب چهره کاندید واحد اصلاحات در بویراحمد و دنا ایجاد نمی کند.
انشقاق در جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا به نفع همه تمام می شود الا خود اصلاحات. فرصت آن رسیده است که اصلاحات در فرستان نماینده خود به مجلس تعجیل کند و قدرت عمل اصلاحات را در اصلاح نواقص و محرومیت ها به رخ سایرین بکشد و البته نباید در این مسیر _یعنی انتخاب کاندید اصلاحات_ اسیر سنگلاخ های راه از جمله تلاش رقبا برای انشقاق در جریان اصلاح طلبی شد. رقبا و سایت ها و رسانه های خریداری شده شان سرعت رشد کاندید اصلاحات را مشاهده می کنند و با نشر مصاحبه های مجعول منصوب به دکتر بهرامی و مصاحبه با شخصیت هایی که تازه پشت لبشان سبز شده است، با انشقاق در جریان اصلاح طلبی راه روشن فردای بویراحمد و دنا را ببندند. باید هوشیار بود که امتحان پس داده ها و مردودی های آزمون نمایندگی چند ساله مجلس رخت شادی ای که امروز بواسطه انتخاب نماینده واحد در بویراحمد و دنا بر تن هوداران اصلاحات پوشانده شده با دروغ پردازی و سیاه نمایی به رخت سیاه تبدیل ننمایند. اصلاحاتی ها باید مراقب باشند و آگاه که تنها کاندید اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا دکتر بهرامی است و لاغیر. پس “یا علی مدد” گویان به یاری اش بشتابیم. “یا علی مدد”

FASLi no