یکشنبه 27 دی 1394 - 23:47

در بهبهان نامزدهای شاخص رد شدند + اسامی

براساس این گزارش 13 گزینه رد صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه عبارتند از :

اگر چه از هفته گذشته گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص آمار رد و تایید صلاحیت‌های احتمالی مجلس دهم وجود داشت اما با نزدیک شدن به روز نهایی اعلام رای شورای نگهبان و از عصر روز گذشته گمانه‌زنی‌ها شدت بیشتری گرفته و حتی در این میان لیست‌های مختلفی هم ارائه شده که بعضا مربوط به انتخابات مجلس هفتم و یا هشتم می‌باشند که به اشتباه و به عنوان لیست‌های مجلس دهم دست به دست می‌گردند. در این میان البته اصلاح‌طلبان هم که سابقه بیشتری در رد صلاحیت کاندیداهای خود دارند با شور و حرارت بیشتر و البته اخبار درست و غلط بیشتری انتخابات را پیگیری می کردند.

به گزارش بویرنیوز ، با اعلام اسامی داوطلبان تایید شده و نام هایی که در پرونده آنها عدم احراز صلاحیت درج شده ، جای خالی 13 نامزد دراین میان بچشم میخورد که با تطابق با فهرست اولیه تایید صلاحیت های هیات اجرایی ، از چهره های شاخصی مانند محمد باقرشریعتی و محمود رضا ضرغامی درمیان دو فهرست تاییدی و حتی عدم احراز بچشم نمیخورد.

براساس این گزارش 13 گزینه رد صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه عبارتند از :

1-شاهرخ بهادر

2-مراد راهداری

3-کورش مودت

4-غلامرضا دهملایی

5-محمد باقر شریعتی نماینده فعلی بهبهان

6-بهمن شجاعی

7-بهروز مشهدی

8-حمید حسینی

9-محمود رضا ضرغامی

10-کیومرث باج

11-عزیزاله بابلی بهمئی

12-صدراله آقامیری

13-غلامرضا گوهری

دقایقی پیش خبرنگار ما از خوزستان با خبرشده دکتر ولی الله شجاع پوریان نماینده مردم بهبهان در دو دوره مجلس و نامزددهمین دوره مجلس از  حوزه انتخابیه اهواز بودند که صلاحیت وی نیز در هیات نظارت رد صلاحیت شد.

راک نیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=177574
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما