یکشنبه 19 مهر 1394 - 0:49

تعامل فارغ از قومیت گرایی راه کار پاسخگویی به حقوق حقه جامعه مهندسی

جهانگیر احسانی

منتخب رشته مکانیک در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارسال یادداشتی از جامعه مهندسی و مسئولان برگزرای این انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش بویر نیوز، متن یادداشت مهندس “جهانگیر احسانی” بدین شرح است:

DSC072592-578x1024

بسمه تعالی

بدینسیله بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین در برگزرای سالم و بدون حاشیه انتخابات نظام مهندسی، از همه مهندسان عزیز که با حضور پرشور و شعور خود در این اتفاق بزرگ برای مهندسان استان سهیم بودند قدردانی میکنم.

اینجانب ضمن قدردانی از آرای تک تک عزیزانی که به بنده اعتماد کردند، نهایت تلاش و جدیت را برای پیگیری وعده های انتخاباتی ام که حق مسلم همه عزیزان بوده و هست خواهم کرد و تلاشم را بر تعامل خوب و سازنده با همه عزیزان حاضر در هیئت مدیره خواهم گذاشت چرا که معتقدم با تعامل و همکاری و همیاری بهتر و بیشتر میتوان در مسیر خدمات رسانی به مهندسان گرانقدر تلاش کرد.

در پایان بر خود لازم میدانم ضمن تبریک به همه عزیزانی که به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد راه یافته اند، از همه این عزیزان درخواست داشته باشم که به دور از هرگونه حاشیه و بخث های قومی و قبیله ای با تعامل سازنده و حداکثری در تحقق خواسته های به حق همه مهندسان و ارتقای جایگاه مهندس و مهندسی در استان نهایت تلاش و جدیت را به کار ببندند.

با تقدیم احترام فراوان   جهانگیر احسانی

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165172
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شرکت کیان پل بویر گفت:

    این موفقیت رو به شما و جامعه مهندسی استان تبریک عرض میکنیم .با آرزوی توفیقات روز افزون 

  2. شعبانی گفت:

    باسلام :جناب آقای مهندس احسانی انتخاب مجدد جنابعالی در هیات مدیره نظام مهندسی استان در رشته مکانیک را تبریک گفته آروزوی توفیق و سربلندی و خدمت را برای جنابعالی ارزومندیم :

  3. مخاطب بویر گفت:

    درود بر بویر نیوز و همه عوامل اطلاع رسانی صادق و همه کسانی که به فکر مردمند.اقای اخسانی بفرمایید جایگاه حقوق مردم که همه مهندسان و غیر مهندسان از آن بهره مهند میشوند لجای و چه میشه باید از مردم عذر خواهی نمود بابت قصورهای گذشته در حق آنان

  4. علی گفت:

    خدایی خمو نیم کار نیارم ولی هئیت اجرایی خوب کمکت کرد

  5. حسن گفت:

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ناشناس گفت:

    با اخلاق و موٌدب و با شخصیت هستن، لیاقتش را داررند

دیدگاه شما