چاپ این برگه

تعامل فارغ از قومیت گرایی راه کار پاسخگویی به حقوق حقه جامعه مهندسی

منتخب رشته مکانیک در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارسال یادداشتی از جامعه مهندسی و مسئولان برگزرای این انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش بویر نیوز، متن یادداشت مهندس “جهانگیر احسانی” بدین شرح است:

DSC072592-578x1024

بسمه تعالی

بدینسیله بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین در برگزرای سالم و بدون حاشیه انتخابات نظام مهندسی، از همه مهندسان عزیز که با حضور پرشور و شعور خود در این اتفاق بزرگ برای مهندسان استان سهیم بودند قدردانی میکنم.

اینجانب ضمن قدردانی از آرای تک تک عزیزانی که به بنده اعتماد کردند، نهایت تلاش و جدیت را برای پیگیری وعده های انتخاباتی ام که حق مسلم همه عزیزان بوده و هست خواهم کرد و تلاشم را بر تعامل خوب و سازنده با همه عزیزان حاضر در هیئت مدیره خواهم گذاشت چرا که معتقدم با تعامل و همکاری و همیاری بهتر و بیشتر میتوان در مسیر خدمات رسانی به مهندسان گرانقدر تلاش کرد.

در پایان بر خود لازم میدانم ضمن تبریک به همه عزیزانی که به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد راه یافته اند، از همه این عزیزان درخواست داشته باشم که به دور از هرگونه حاشیه و بخث های قومی و قبیله ای با تعامل سازنده و حداکثری در تحقق خواسته های به حق همه مهندسان و ارتقای جایگاه مهندس و مهندسی در استان نهایت تلاش و جدیت را به کار ببندند.

با تقدیم احترام فراوان   جهانگیر احسانی