چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 17:14

واکنش معاون استاندار به آگهی استخدام در جهاد کشاورزی

پایگاه خبری سلام دنا نوشت:

سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار آگهی استخدامی در پورتال خود و یکی از روزنامه های محلی استان در نظر دارد تا ۲۳ نفر نیروی انسانی در قالب قراردادکار معین استخدام کند؛ این در حالی است که در این آگهی تاریخ، زمان و محل این آزمون استخدامی مشخص نشده است! و در همان ساعات های اولیه انتشار حاشیه ساز شد!

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گوی کوتاه خود با خبرنگار ما با بیان اینکه آگهی استخدام منتشر شده را پیگیری می کند و در صورت عدم شفافیت و وجود ایرادهای قانونی،موضوع را به  بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری برای پیگیری محول می کند.

همچنین سایت خبری بویر نیوز نیز در مطلبی با عنوان آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ ابهامات آگهی و سردرگمی متقاضیان (+شرایط و جزئیات) به این موضوع پرداخته است.

 انتظار می رود نسبت به رفع ایرادهای قانونی موجود در این آگهی بالاخص درباره نحوه برگزاری، زمان و همچنین منابع آزمون و عدم هماهنگی در بعضی از رسته های شغلی، اقدام لازم از طرف مراجع ذیربط صورت پذیرد و نتیجه جهت جلوگیری از هرگونه سو برداشت نیز  به مردم عزیز اطلاع رسانی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممو گفت:

    ای اقا این دکتر گوهرگانی دست نشانده و بستگان تاجگردونه50نفر بدون امتحان جذب نموده شما به شهرستانها سر بزنید بزارید این اخر هم یه 20نفر بقولی با امتحان وارد بشه که یه سر پوشی به بقیه استخدامیاش باشه

  2. pp گفت:

    چرا مردم بازی می دن مگه انقلاب کردیم شهید دادیم که بازیچه بشیم این سردرگمی مردم چه معنی داره سازمان جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابیه انتظار نداشیم اینطور برخورد کنند خیلی از این کار وبی عدالتی ناراحتیم

دیدگاه شما