چاپ این برگه

واکنش معاون استاندار به آگهی استخدام در جهاد کشاورزی

پایگاه خبری سلام دنا نوشت:

سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار آگهی استخدامی در پورتال خود و یکی از روزنامه های محلی استان در نظر دارد تا ۲۳ نفر نیروی انسانی در قالب قراردادکار معین استخدام کند؛ این در حالی است که در این آگهی تاریخ، زمان و محل این آزمون استخدامی مشخص نشده است! و در همان ساعات های اولیه انتشار حاشیه ساز شد!

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گوی کوتاه خود با خبرنگار ما با بیان اینکه آگهی استخدام منتشر شده را پیگیری می کند و در صورت عدم شفافیت و وجود ایرادهای قانونی،موضوع را به  بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری برای پیگیری محول می کند.

همچنین سایت خبری بویر نیوز نیز در مطلبی با عنوان آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ ابهامات آگهی و سردرگمی متقاضیان (+شرایط و جزئیات) به این موضوع پرداخته است.

 انتظار می رود نسبت به رفع ایرادهای قانونی موجود در این آگهی بالاخص درباره نحوه برگزاری، زمان و همچنین منابع آزمون و عدم هماهنگی در بعضی از رسته های شغلی، اقدام لازم از طرف مراجع ذیربط صورت پذیرد و نتیجه جهت جلوگیری از هرگونه سو برداشت نیز  به مردم عزیز اطلاع رسانی شود.