سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:53

انتقاد مدیرکل حوزه ریاست استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خروجی جلسات

موحدپور یکی از ضعف های اساسی در این زمینه را اجرایی نشدن مصوبات برخی جلسات و شوراها ذکر کرد.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ساماندهی جلسات و کارگروه های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: بسیاری از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی، مثبت، قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان است.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد موحدپور روز دوشنبه در نشست ساماندهی جلسات، کارگروه ها و شوراهای مختلف در کهگیلویه وبویراحمد بااشاره به ضمن نقاط ضعف تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف بر ارایه راهکارهای اصولی برای خروج از چالش های موجود تاکید کرد.

موحدپور یکی از ضعف های اساسی در این زمینه را اجرایی نشدن مصوبات برخی جلسات و شوراها ذکر کرد.

وی تصریح کرد: بارها اتفاق افتاده که دستگاهی با وجود گذشت بیش از یک ماه از نشست یک کارگروه تخصصی ولی هنوز مصوبه مربوط به دستگاه مربوطه را اجرایی و عملیاتی نکرده است.

موحد پور نحوه زمان بندی جلسات و کارگروه های مختلف در دو مقطع شش ماهه از سال و همراهی و مشارکت ضعیف دستگاه ها در این راستا را از دیگر مشکلات و چالش های موجود در برگزاری نشست ها و جلسات متعدد در استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه جلسات، کارگروه ها و شوراهای مختلف در استان با محوریت دفتر حوزه استانداری انجام می شود ،خواستار همراهی و مشارکت بیشتر دستگاه های مختلف برای ساماندهی و برنامه ریزی اصولی در این راستا شد.

وی تداخل جلسات، سردرگمی اعضا بویژه خبرنگاران و رسانه ها برای حضور و پوشش خبری جلسات را از دیگر مشکلات و چالش های مهم در این زمینه دانست.

موحد پور اظهار کرد: خبرنگار باید برای حضور و پوشش خبری، یا اینکه جلسه و کارگروهی محرمانه و امنیتی است از قبل مطلع باشد.

وی گفت: در این راستا دبیرکارگروه و یا جلسه باید اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را با مدیرکل دفتر استاندار و حوزه روابط عمومی استانداری حداقل یک روز قبل از برگزاری نشست انجام دهد.

موحدپور از تدوین شیوه نامه اجرایی تشکیل جلسات ، کارگروه ها و شوراهای مختلف از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دفتر حوزه استانداری خبر داد و گفت: این شیوه نامه نیز بزودی در شورای اداری استان مطرح و به تصویب خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با اجرا و عملیاتی کردن این شیوه نامه بسیاری از چالش ها و مشکلات موجود در نحوه برگزاری جلسات مرتفع خواهد شد.

موحود پور اظهار کرد: این شیوه نامه پس از تصویب و ابلاغ به دستگاه های مختلف به عنوان یک راهبرد و استراتژی مشخص در زمینه ساماندهی ونظم بخشی به نحوه تشکیل جلسات، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157140
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کرمی گفت:

    سلام و درود بر مرد عمل هسته مرکزی استانداری
    از اینکه جلسات از جمله کارگروه ها خروجی ندارند شکی نیست این معلول است بدنبال علت بگردیم در صورتی که ریاست حوزه استاندار از دبیر کارگروه ها پاسخ بخواهد پیشرفت خوبی حاصل خواهد شد متشکرم.

    • لوداب گفت:

      توکه خودت معلم ابتدائی هستی اصلا میتونی واژه کارگروه راتعریف کنی،چه حرفا؟؟؟؟؟؟

      • محمد ب گفت:

        آقای موحدپور یکی از نخبگان بنام استان و لوداب هستند جای شرم داره اظهار نظر مغرضانه حضرتعالی

  2. محمد گفت:

    نکته قابل تاملی هست کلیات در سطح کلان کشوری پایه ریزی میشه مهم و اصل برون داد جلسات و کارگروه های استانی هست که میتونه اثر بخش باشه

دیدگاه شما