چاپ این برگه

انتقاد مدیرکل حوزه ریاست استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خروجی جلسات

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ساماندهی جلسات و کارگروه های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: بسیاری از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی، مثبت، قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان است.

به گزارش بویرنیوز، سید محمد موحدپور روز دوشنبه در نشست ساماندهی جلسات، کارگروه ها و شوراهای مختلف در کهگیلویه وبویراحمد بااشاره به ضمن نقاط ضعف تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف بر ارایه راهکارهای اصولی برای خروج از چالش های موجود تاکید کرد.

موحدپور یکی از ضعف های اساسی در این زمینه را اجرایی نشدن مصوبات برخی جلسات و شوراها ذکر کرد.

وی تصریح کرد: بارها اتفاق افتاده که دستگاهی با وجود گذشت بیش از یک ماه از نشست یک کارگروه تخصصی ولی هنوز مصوبه مربوط به دستگاه مربوطه را اجرایی و عملیاتی نکرده است.

موحد پور نحوه زمان بندی جلسات و کارگروه های مختلف در دو مقطع شش ماهه از سال و همراهی و مشارکت ضعیف دستگاه ها در این راستا را از دیگر مشکلات و چالش های موجود در برگزاری نشست ها و جلسات متعدد در استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه جلسات، کارگروه ها و شوراهای مختلف در استان با محوریت دفتر حوزه استانداری انجام می شود ،خواستار همراهی و مشارکت بیشتر دستگاه های مختلف برای ساماندهی و برنامه ریزی اصولی در این راستا شد.

وی تداخل جلسات، سردرگمی اعضا بویژه خبرنگاران و رسانه ها برای حضور و پوشش خبری جلسات را از دیگر مشکلات و چالش های مهم در این زمینه دانست.

موحد پور اظهار کرد: خبرنگار باید برای حضور و پوشش خبری، یا اینکه جلسه و کارگروهی محرمانه و امنیتی است از قبل مطلع باشد.

وی گفت: در این راستا دبیرکارگروه و یا جلسه باید اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را با مدیرکل دفتر استاندار و حوزه روابط عمومی استانداری حداقل یک روز قبل از برگزاری نشست انجام دهد.

موحدپور از تدوین شیوه نامه اجرایی تشکیل جلسات ، کارگروه ها و شوراهای مختلف از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دفتر حوزه استانداری خبر داد و گفت: این شیوه نامه نیز بزودی در شورای اداری استان مطرح و به تصویب خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با اجرا و عملیاتی کردن این شیوه نامه بسیاری از چالش ها و مشکلات موجود در نحوه برگزاری جلسات مرتفع خواهد شد.

موحود پور اظهار کرد: این شیوه نامه پس از تصویب و ابلاغ به دستگاه های مختلف به عنوان یک راهبرد و استراتژی مشخص در زمینه ساماندهی ونظم بخشی به نحوه تشکیل جلسات، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.