پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 13:08

زمزمه های تغییر مدیرکل یکی از سازمان های بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد!

عدم ثبات مدیریت یکی از معضلاتی است که سالهاست باعث زیان به سازمان ها در کهگیلویه و بویراحمد شده و سیاسی کاری ها در انتصابات بشدت به توسعه استان و مردم محروم این دیار ضربه زده است.

گروه سیاسی – در یکی از سازمان های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد زمزمه های مبنی بر تغییر مدیرکل سازمان به گوش می رسد.

به گزارش «بویر نیوز»، در برخی از محافل و در میان کارمندان یکی از سازمان های مهم و بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد شایعه شده است که قرار است مدیرکل این سازمان جای خود را به فرد دیگری بدهد که اهل استان دیگریست.

پیگیری های خبرنگار ما و کسب اطلاع از سیاسون و منابع موثق حاکی از اینست چنین تغییری به هیچ وجه مدنظر نیست و این شایعه پراکنی ها از سوی افراد خاصی صورت می گیرد که منافع شخصیشان بواسطه عملکرد مدیرکل و عدم پذیرش سفارش به خطر افتاده است.

به گزارش «بویر نیوز»، این مدیرکل که حدود یکسال است به این سمت دست یافته عملکرد نسبتا مطلوبی از خود بجای گذاشته است و تاکنون چندین بار مورد تقدیر استاندار و نمایندگان نیز قرار گرفته است.

شکی نیست اگر تغییر در این سازمان اتفاق بیفتد همه تلاش ها و کارهای صورت گرفته در یکسال اخیر عملا به هدر می رود و مدیر جدید هم تا خود را با شرایط وقف بدهد و تغییرات مدنظرش را اعمال کند چند ماه دیگری نیز می گذرد و پس از آن تحولات سیاسی و انتخابات مجلس و حتی تغییرات احتمالی دولت نیز ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیر دیگری به این سازمان شود که قطعا ضرر و زیان آن متوجه کارکنان سازمان و مردم خواهد بود.

عدم ثبات مدیریت یکی از معضلاتی است که سالهاست باعث زیان به سازمان ها در کهگیلویه و بویراحمد شده و سیاسی کاری ها در انتصابات بشدت به توسعه استان و مردم محروم این دیار ضربه زده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137982
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گرسیوز گفت:

    جناب مدیرکل سفارش نمی پذیرد…

  2. هیات علمی گفت:

    مگه ارث باباشه که بهش دست یافته!
    شما هم با این تحلیل ها گاهی تملق و گاهی تخریب به کجا می خواهید برسید…

  3. جعفر گفت:

    احتمالا مدیرکل سازمان مهم وبزرگ دخانیات استان باشه!!!!!!!!!!!!!!

  4. محمود گفت:

    کاش همه مدیر کل های بومی عوض بشن چون هیچکدام به دلیل قوم و خویش بازی کارآیی ندارن

  5. علي گفت:

    خدايي چراشايعه پراكني ميكنيد بذاريدهركي به كارخودش برسه به قرآن اين شايعات هيچ چيزي را كه درست نميكنه بمشكلات بيشترهم ميشه اگه كسي راخواستن تغيير بدن خودشون مكتوب اعلام ميكنن چرا شايع واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما