چاپ این برگه

زمزمه های تغییر مدیرکل یکی از سازمان های بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد!

گروه سیاسی – در یکی از سازمان های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد زمزمه های مبنی بر تغییر مدیرکل سازمان به گوش می رسد.

به گزارش «بویر نیوز»، در برخی از محافل و در میان کارمندان یکی از سازمان های مهم و بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد شایعه شده است که قرار است مدیرکل این سازمان جای خود را به فرد دیگری بدهد که اهل استان دیگریست.

پیگیری های خبرنگار ما و کسب اطلاع از سیاسون و منابع موثق حاکی از اینست چنین تغییری به هیچ وجه مدنظر نیست و این شایعه پراکنی ها از سوی افراد خاصی صورت می گیرد که منافع شخصیشان بواسطه عملکرد مدیرکل و عدم پذیرش سفارش به خطر افتاده است.

به گزارش «بویر نیوز»، این مدیرکل که حدود یکسال است به این سمت دست یافته عملکرد نسبتا مطلوبی از خود بجای گذاشته است و تاکنون چندین بار مورد تقدیر استاندار و نمایندگان نیز قرار گرفته است.

شکی نیست اگر تغییر در این سازمان اتفاق بیفتد همه تلاش ها و کارهای صورت گرفته در یکسال اخیر عملا به هدر می رود و مدیر جدید هم تا خود را با شرایط وقف بدهد و تغییرات مدنظرش را اعمال کند چند ماه دیگری نیز می گذرد و پس از آن تحولات سیاسی و انتخابات مجلس و حتی تغییرات احتمالی دولت نیز ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیر دیگری به این سازمان شود که قطعا ضرر و زیان آن متوجه کارکنان سازمان و مردم خواهد بود.

عدم ثبات مدیریت یکی از معضلاتی است که سالهاست باعث زیان به سازمان ها در کهگیلویه و بویراحمد شده و سیاسی کاری ها در انتصابات بشدت به توسعه استان و مردم محروم این دیار ضربه زده است.