دوشنبه 10 شهریور 1393 - 13:02

افتتاح مرکز مدیریت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان شهرستانی، مرکز مدیریت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح مرکز مدیریت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، صبح امروز و با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان، مرکز مدیریت راه‌های استان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز علی خوان‌پایه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نقش اصلی مرکز مدیریت راه‌ها را شناسایی سریع‌تر وقایع و نیازهای جاده‌ای و رفع گلوگاه‌های ترافیکی و اطلاع‌رسانی به موقع برای جلب اعتماد کاربران دانست.

وی، دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه ثبت وقایع و حوادث کشوری، دستگاه‌های تردد شمار، دوربین‌های ثبت تخلف و دستگاه‌های توزین در حال حرکت را از جمله بخش‌های مرکز مدیریت راه‌ها برشمرد.

وی افزود: در حال حاضر 10 دستگاه دوربین نظارت تصویری، جاده‌های استان را به طور کامل پوشش تصویری می‌دهند، همچنین چهار دستگاه دوربین ثبت تخلف اکنون در حال بهره‌برداری است و 18 دستگاه تردد شمار آنلاین، تردد در جاده‌های استان را ثبت می‌کنند.

خوان‌پایه هزینه این طرح را 13 میلیارد و 760 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این گامی در جهت شکوفایی حمل و نقل جاده‌ای استان است و  امیدواریم که در آینده نزدیک گام‌های بهتری در این راستا برداریم.

غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این مراسم گفت: استان ما نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلند مدت است و آمار دقیق و صحیح که به وسیله این دوربین‌ها و دستگاه‌های تردد شمار به‌دست می‌آید و می‌تواند زمینه لازم برای برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان ارائه دهد.

وی گفت: امیدواریم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم افق‌های روشنی در زمینه هوشمند‌سازی جاده‌های استان داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119404
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    باسلام واحترام وخسته نباشيد به كاركنان زحمت كش اداره كل حمل ونقل مركز مديريت راههاي استان يكي از كاملترين پروژه هاي افتتاحي استان بود

  2. دنا گفت:

    مگر استان چند مركز مديريت داره يك مركز هم درراه وشهر سازي ساختمان شماره 3 كه نادر شجاعي چند سال صاحبشه وهيچ كاري هم نيكنه صبحها يكسري ميزنه ديگه نيستش تا 2و3 روز ديگر

  3. ع گفت:

    جهانگیری معلوم نیست چکارست .البته از همون اولم اینکه کاره ای نبود خوان پایه تصمبم گیرنده بود .حالا هم که رفته حمل و نقل بازم خودش همه کارست به نظرم جهانگیری ابرومندانه اعلام بازنشستگی کنه بره کشاورزیش و بکنه

  4. بویر احمد گفت:

    سلام خطاب به جناب دنا
    اگر در استان خصوصا اداره راه چند نفر به کار دانی وسخت کوشی نادر شجاعی داشتیم وضعیت به مراتب بهتر از حال بود به وجدانت مراجعه بفرما

دیدگاه شما