شنبه 1 شهریور 1393 - 23:41

افتتاح 5 پروژه آبرسانی آبفار کهگیلویه و بویراحمد با بهره‌مندی 10 روستا

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمده پروژه‌های افتتاحی شرکت در هفته دولت به منظور اصلاح و بازسازی شبکه‌های روستایی است، گفت: پنچ پروژه آبرسانی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 5 پروژه آبرسانی آبفار استان با بهره‌مندی 10 روستا در هفته دولت خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، فیض‌الله پاسره ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دولت و تبریک این روز به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شرکت آبفار کهگیلویه و بویراحمد نیز چندین پروژه افتتاحی دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمده پروژه‌های افتتاحی شرکت در هفته دولت به منظور اصلاح و بازسازی شبکه‌های روستایی است، گفت: پنچ پروژه آبرسانی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

19714_394

پاسره با تاکید بر اینکه اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی در قالب پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است، گفت: افتتاح فاز دوم آبرسانی امامزاده جعفر روستاهای ناصرآباد ـ  امامزاده جعفر ـ گلستان امامزاده جعفر و جنگ زدگان نیز با 500 متر مکعب حجم و بهره‌مندی چهار روستا با 449 خانوار و هزار و 826 نفر جمعیت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول دومین پروژه  بازسازی شده و قابل افتتاح در هفته دولت را فاز دوم آبرسانی مظفرآباد و هفت چشمه با حجم مخزن 300 متر مکعب با بهره‌مندی یک روستا عناون کرد و گفت: با افتتاح این فاز 48 خانوار با جمعیتی بالغ بر 227 نفر نیز بهره‌مند می‌شوند.

پاسره افتتاح فاز دوم آبرسانی سرآبننیز تلخاب شیرین گچساران با 500 متر مکعب و بهره‌مندی یک روستا را از دیگر پروژه‌های افتتاحی بیان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح 281 خانوار با هزار و 80 نفر جمعیت نیز از بهره‌مند می‌شوند.

وی آبرسانی به روستاهای پوله (سرتنگ و پوله گراب) با 300 متر مکعب  با 200 متر خط انتقال و بهره‌مندی سه روستا با 152 خانوار را از دیگر پروژه های آبرسانی عناون کرد و گفت: با افتتاح و بازسازی شبکه آبرسانی این منطقه 645 نفر جمعیت نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی پشته زیلایی (شیخ هابیل) چرام را از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه یک روستا با 36 خانوار و 138 نفر جمعیت نیز بهره‌مند می‌شوند.

پاسره در پایان با بیان اینکه از پنچ پروژه آبرسانی در هفته دولت 10 روستا با 966 خانوار و سه هزار و 916 نفر جمعیت بهره‌مند می‌شوند، گفت: افزایش ظرفیت مخازن، دستیابی به منابع تامین آب پایدار را از اهداف طرح‌های افتتاحی عنوان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117812
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ای خدا گفت:

    به خدا آب در جوب کشاورزی یه وفور در شهر مادوان روان است ولی دریغ از یک قطره آب در لوله های خانگی از ساعت 6 صبح تا ساعت 2بعداز نصف شب . این پروژه ها فکر کنم فردا همین مشکل را دارند .

    • بازرسی گفت:

      با سلام خدمت دکتر بزرگوار اقای دکتر روزانه گزارشات زیادی به این سازمان در مورد شما داده میشود یک نصیحت از برادرت گوش کن معاونت مالی از مدیران دولت قبله که به صلاح شما نمی باشد برای تداوم مدیریتتان حذفش کنید.

  2. اختری گفت:

    احسن اما متاسفانه یک نفر ابدار دارد که به ایشان ظلم میشود بیش از بیست روستای بزرگ با فاصله سی کیلو متری راباپای پیاده سه سال است می پیماید بدون هیچ دستمزدی پمپ اتوماتیک ندارد هرروز شیر های اب باید بادست باز بسته شوند این امر سبب نارضایتی مردم شده

  3. بویراحمد گفت:

    بنازمت دکتر در همین مدت کوتاه از مدیریتت کارهای بزرکی کردی1- مجوز گرفتن 3000متر زمین در ابن سینا 11شهر یاسوج2-مجوز گرفتن مهمانسرا در بهترین نقطه تهران3- انقلاب در حوزه مشترکین4- واگذاری ابداران به بخش خصوصی5- واریز حقوق ومزایای پرسنل شهرستان هااز محل درامدخود شهرستان

  4. دهدشت گفت:

    واقعا آب وفاضلاب روستایی جان تازه ای در خصوص حل مشکل آب اشامیدنی به خود گرفته

  5. م تهران گفت:

    دکتر پاسره از مدیران دوران اصلاحات است.او با 8 سال تجربه ی موفق مدیریتی بار دیگر در راس شرکت آبفای روستای استان قرار گرفته و اینک تلاش می کند آب شرب بهداشتی را برای همه روستاها بویژه برای روستاهای پرت و صعب العبور استان تامین نماید.
    قطع یقین دکتر پاسره اینبار نیز چون گذشته منتهی اینبار با آمیختن علم و تجربه در امر خدمات رسانی به مردم موفق بوده و کاری می کند کارستان که ماندگار بماند انشالله

  6. دوست گفت:

    واقعاً از زمانیکه آقای مهندس پاسره این مسئولیت را به عهده گرفتن.سیستم جان تازه ای گرفته وامیدوارم همیشه موفق باشند.جابه جایی ها نیاز است

    • همکار گفت:

      با سلام خدمت مدیر خستگی ناپذبر واقعا دست مریزاد . دکتر تنها نقص سیستم مدیریتی جنابعالی وجود مدیران قبلی از جمله معاونت مالی و ر
      ئیس شهرستان دنا میباشند که باید تعویض گردند و مطمئن باش که شما را به زمین خواهند زد همون نارضایتی پرسنل از اینها حاکی از همین حقیقت دارد.

  7. پاکباز// گفت:

    خدمات دکتر پاسره در رفع مشکلات روستاها در زمینه آب آشامیدنی در شهرستانهای بویراحمد و دنا در طول دوران اصلاحات و طی یک سال گذشته از دولت تدبیر و امید قابل تحسین است به نمایندگی از مردم بخش کبگیان و بویژه روستاهای آبگرمک ها آبزالو ها و بهزادی ،بلوط کارون و ….مراتب سپاس و تقدیر و تشکر خود را به این خدمتگزار صدیق اعلام می نماییم /پاینده و موفق باشند ان شاء اله

  8. مردم گفت:

    آب آشامیدنی مردم مهریان از نقطه ای برداشت میشود که روزانه ده ها مسافر و گردشگر کمی بالاتر آبتنی مکنند و جوراب و ……. هایشان را آبکشی میکنند !!!!!! البته آقای پاسره هم کماکان در جریان هستند !!!!!!!

دیدگاه شما