چاپ این برگه

افتتاح 5 پروژه آبرسانی آبفار کهگیلویه و بویراحمد با بهره‌مندی 10 روستا

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 5 پروژه آبرسانی آبفار استان با بهره‌مندی 10 روستا در هفته دولت خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، فیض‌الله پاسره ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دولت و تبریک این روز به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شرکت آبفار کهگیلویه و بویراحمد نیز چندین پروژه افتتاحی دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمده پروژه‌های افتتاحی شرکت در هفته دولت به منظور اصلاح و بازسازی شبکه‌های روستایی است، گفت: پنچ پروژه آبرسانی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

19714_394

پاسره با تاکید بر اینکه اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی در قالب پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است، گفت: افتتاح فاز دوم آبرسانی امامزاده جعفر روستاهای ناصرآباد ـ  امامزاده جعفر ـ گلستان امامزاده جعفر و جنگ زدگان نیز با 500 متر مکعب حجم و بهره‌مندی چهار روستا با 449 خانوار و هزار و 826 نفر جمعیت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول دومین پروژه  بازسازی شده و قابل افتتاح در هفته دولت را فاز دوم آبرسانی مظفرآباد و هفت چشمه با حجم مخزن 300 متر مکعب با بهره‌مندی یک روستا عناون کرد و گفت: با افتتاح این فاز 48 خانوار با جمعیتی بالغ بر 227 نفر نیز بهره‌مند می‌شوند.

پاسره افتتاح فاز دوم آبرسانی سرآبننیز تلخاب شیرین گچساران با 500 متر مکعب و بهره‌مندی یک روستا را از دیگر پروژه‌های افتتاحی بیان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح 281 خانوار با هزار و 80 نفر جمعیت نیز از بهره‌مند می‌شوند.

وی آبرسانی به روستاهای پوله (سرتنگ و پوله گراب) با 300 متر مکعب  با 200 متر خط انتقال و بهره‌مندی سه روستا با 152 خانوار را از دیگر پروژه های آبرسانی عناون کرد و گفت: با افتتاح و بازسازی شبکه آبرسانی این منطقه 645 نفر جمعیت نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی پشته زیلایی (شیخ هابیل) چرام را از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه یک روستا با 36 خانوار و 138 نفر جمعیت نیز بهره‌مند می‌شوند.

پاسره در پایان با بیان اینکه از پنچ پروژه آبرسانی در هفته دولت 10 روستا با 966 خانوار و سه هزار و 916 نفر جمعیت بهره‌مند می‌شوند، گفت: افزایش ظرفیت مخازن، دستیابی به منابع تامین آب پایدار را از اهداف طرح‌های افتتاحی عنوان کرد.