پنجشنبه 8 مهر 1400 - 21:54

حضور وزرای دولت در کهگیلویه و بویراحمد/همه شهرستان های استان شاهد حضور اعضای هیئت دولت (+جزئیات)

پنجمین سفر استانی دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد است.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سید ابراهیم رئیسی، جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

وزیر کار وارد یاسوج شد

وزیر کار با حضور در یاسوج با فعالان اقتصادی و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری دیدار کرد.

عبدالمالکی گفت نماینده ریاست جمهوری در استان است و در همه حوزه ها مشکلات و چالش ها عرضه شود تا دولت که با عزم حل مشکل آمده بتواند موانع را مرتفع کند.

این جلسه اما آنقدر نامناسب پیش رفت که وزیر کار با گلایه از روند آن گفت ۱ ساعتی میشوند اینجا هستیم و چیزی دست گیرمان نشده است.

وزیر بهداشت در بهمئی

عین اللهی؛ وزیر بهداشت نیز با استقبال نماینده کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بهمئی شد.

حضور در شورای اداری و ستاد مدیریت کرونا، بازدید از بیمارستان ۳۲تختخوابی، بازدید از طرح آبرسانی از سد کوثر به این شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و همچنین بررسی وضعیت شهرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان از جمله برنامه های وزیر بهداشت دولت سیزدهم در این شهرستان است.

معاون زنان و خانواده در یاسوج

دیدار با نخبگان علمی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بانوان استان، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های خزعلی به استان خواهد بود.

وزیر نیرو در یاسوج

محرابیان روز جمعه صبح وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد میشود.

بازدید از طرح‌های آب، سد و برق و نشست با حوزه صنعت آب و برق و همراهی رئیس جمهور در بازدید از طرح های مهم حوزه صنعت آب و برق بخشی از برنامه های محرابیان خواهد بود.

وزیر نفت به گچساران می‌رود

«جواد اوجی»؛ وزیر نفت نیز قرار است به گچساران سفر کند تا از نزدیک با چالش های این بخش و ضرورت تسریع در برقراری پتروشیمی های استان روبرو شود.

وزیر راه 

قاسمی وزیر راه نیز از دیگر وزرایی است که سید ابراهیم رئیسی را در سفر به استان همراهی می‌کند.

نماینده وزیر صنعت

نماینده وزیر صمت نیز امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد شد، بازدید از کارخانجات صنعتی و تولیدی مرکز استان و بررسی وضعیت شهرک های صنعتی بخشی از برنامه های امروز نماینده وزیر صمت بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما