پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 10:07

راه‌اندازی سرسره آبی در یاسوج

سرمایه‌گذار مجموعه ورزشی کارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخر مجموعه کارگران یاسوج مجموعه‌ای کم‌نظیر در جنوب کشور برای ورزش و تفریح جوانان این دیار است.

خبرگزاری فارس: استخر مجموعه کارگران یاسوج مجموعه‌ای کم‌نظیر در جنوب/راه‌اندازی سرسره آبی در یاسوج

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سرمایه‌گذار مجموعه ورزش کارگران کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در ورزش می‌تواند به نشاط و سر زندگی جامعه کمک کند.

حمید کرمی افزود: روزی من و بسیاری از جوانان این استان، آرزوی استفاده از استخر و دیگر امکانات ورزشی را داشتیم و امروز خوشحالم که خدمتی هر چند کوچک را به مردم انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری شخصی، بسیاری از امکانات ورزشی از جمله، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، تنیس، ماساژور درمانی، ماساژ حرفه‌ای، سالن بدنسازی و و سایل ورزشی چون تریدمیل را در این مجموعه راه‌اندازی و تکمیل کردم و به زودی نیز این مجموعه را با اضافه کردن سرسره آبی و زمین چمن فوتبال، تکمیل می‌کنم.

سرمایه‌گذار مجموعه ورزش کارگران کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی برخی ورزش‌های آبی، چون سرسره و سقوط آزاد در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: سفرهای زیادی در ورزش به نقاط مختلف کشور داشتم و به این نتیجه رسیدم که امکانات ورزشی استان ما، در شان این مردم نیست و  با محرومیت ورزشی دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ مردم باید لذت ببرند و این حق آنها است و به همین علت، در این حوزه که از توانم ساخته بود وارد عمل شدم و چنین مجموعه‌ای را برای استفاده عموم مردم، تجهیز کردم.

وی با بیان اینکه، خودم یک فرد ورزشی هستم و مسئولیت کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال و آنالیزور تیم فوتبال شهرداری یاسوج را به عهده دارم، تصریح کرد: با هدف توسعه ورزش و عمل به توصیه پیامبر در اهمیت دادن به ورزش شنا، به این وادی وارد شدم که امید است بتوانم، عملکرد موفقی در این زمینه داشته باشم.

به زودی سرسره آبی را راه‌اندازی می‌کنم

کرمی اذعان داشت: سازه استخر خلیج فارس و مجتمع ورزشی کارگران را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل گرفتم و 70 تا 80 درصد امکانات ورزشی را با هزینه شخصی راه‌اندازی کردم که سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، ماساژ درمانی، ماساژ حرفه‌ای، استخر، استخر مخصوص کودک، حوضچه آب سرد، سونا، جکوزی نمونه‌ای از آنها است و به زودی سرسره آبی و چند ورزش آبی را در صورت موافقت مدیرکل کار و رفاه اجتماعی نیز راه‌اندازی خواهم کرد.

وی، مظاهری، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی را فردی ورزش دوست دانست و بیان کرد: وی دیدگاه حمایت از ورزش را دارد ولی برخی فشارها هم علی‌رغم حمایت‌های وی از ورزش وجود دارد به‌طوری که برخی هزینه‌هایی که در این مجموعه انجام دادم، پذیرفته نشدند؛ خودروی زیر پایم را فروختم و حدود 200 میلیون تومان در این مجموعه سرمایه‌گذاری کردم که به من می‌گویند بعد از اتمام قرارداد وسایل را جمع‌آوری کن و با خودت ببر! در زمان مدیریت قبلی (زینل‌زاده) هماهنگی لازم شده و او اجازه داده تا تجهیزات به روز را با هزینه شخصی مستقر کنم.

مدیر استخر خلیج‌فارس، ابراز داشت: از کلید موتورخانه این مجموعه تغییر، تعمیر و اصلاح کردم به‌طوری که اگر خودم استخری را از صفر می‌ساختم در همین اندازه بیشتر هزینه نمی‌کردم؛ وقتی کلید این مجموعه را گرفتم یک متروکه بوده که چون عاشق کار ورزشی هستم با همه وجود و با حمایت‌های آقای مظاهری و همکارانش برای آن هزینه کردم؛ اکنون انتظار دارم که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدیران از این اقدام من و از توسعه ورزش و رفاه  و سلامتی مردم حمایت کنند.

کرمی با بیان اینکه امید است حمایت‌ها و نگاه ورزشی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی تداوم داشته باشد، عنوان کرد: از استاندار، نماینده ولی فقیه و دیگر مقامات ارشد استان انتظار دارم که از نزدیک بیایند این مجموعه را ببینند، بدون شک از وجود چنین مجموعه‌ای خوشحال خواهند شد.

با همه وجود قولی را که به مردم دادم، عملی می‌کنم

وی ادامه داد: ادارات هم برای استفاده از این مجموعه مجهز ورزشی بهانه نبود اعتبار در زمینه ورزش و رفاهیات را می‌آورند ولی فرهنگ ورزش و سلامتی جا خواهد افتاد و نباید زود ناامید شد؛ بدون شک پیامبر اکرم بدون دلیل تا این حد روی ورزش شنا تاکید نکردند و بسیاری از آسیب‌های بدنی از جمله دیسک کمر با استفاده مداوم از استخر بهبود می‌یابد و آب درمانی معجزه می‌کند.

مدیر استخر خلیج فارس و مجموعه ورزشی کارگران یاسوج اضافه کرد: با همه وجود و اراده راسخ، این کار را ادامه می‌دهم و حتی اگر وام هم بگیرم قولی که به مردم داده‌ام را عملی میکنم و این مجموعه به ویژه سرسره آبی سقوط آزاد و استخر ویژه کودکان زیر 6 سال را تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌دهم.

وی تصریح کرد: استقبال مردم به این علت که فکر می‌کنند، استخر، فاصله زیادی از شهر دارد، در حد انتظار نیست ولی به زودی تبلیغات لازم را از طریق رسانه‌ها و پیامک آغاز می‌کنم.؛ از هر نقطه شهر که مردم بخواهند به این استخر بیایند کمتر از 5 دقیقه است ضمن اینکه مسیر بدون ترافیکی هم دارد.

بخش ویژه بانوان نیز راه‌اندازی شده است

کرمی ادامه داد: در روزهای فرد، و از ساعت 12 ظهر تا 5 عصر نیز استخر ویژه بانوان را راه‌اندازی کردم هر چند تعداد بسیار کمی از بانوان استقبال می‌کنند و درآمد ما در حد یک سوم هزینه‌ها است ولی این کار را ادامه می‌دهم چرا که استفاده حتی تعداد کمی از بانوان نیز موجب افتخار است و از سوی دیگر یقین دارم فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به سلامتی، آن هم با چنین ورزش سالمی، جا خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اکنون در اداره این مجموعه مشکل دارم و حتی هزینه‌های آب و برق و گاز را هم درآمد ندارم، گفت: حدود 12 نیرو را استخدام کردم و با توسعه آن، اشتغال‌زایی این مجموعه نیز بیشتر خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: این استخر از استخرهای بی‌نظیر جنوب کشور است و مقامات کشوری میهمان در مقاطع مختلف از چنین مجموعه‌ای لذت بردند که امید است مدیران استانی نیز ضمن استفاده از این استخر، حمایت‌های لازم را انجام دهند.

وی هماهنگی عصب و عضله را از الزامات کار یک ورزشکار دانست و ابراز داشت: ورزش شنا از بهترین ورزش‌ها برای این کار است و افرادی که زیاد پشت فرمان اتومبیل می‌نشینند و یا کارمندان و عمده اقشار جامعه با استفاده از استخر می‌توانند نشاط و سلامتی را برای خود به ارمغان بیاورند.

کرمی در پایان تاکید کرد: از مسئولان ارشد این استان به ویژه استاندار محبوب و بومی انتظار دارم، که فارغ از فضای تعارف و تعریف و تمجید،  ورزش شنا و این مجموعه ورزشی و رفاهی را کمک کنند.

به گزارش فارس، ورزش شنا و بازی‌های آبی طرفداران زیادی در کهگیلویه و بویراحمد دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=95429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    با سلام آدرسش کجاست

دیدگاه شما