چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:31

روایت مهندس پناه از پیگیری هایش برای بازگشایی شرکت آرد و نشاسته یاسوج

معاون سازمان اقتصادی کوثر گفت: با شروع به کار کارخانه آرد و نشاسته یاسوج و فراهم کردن زمینه‌های تولید، اکنون نگاه بدبینانه گذشته به این واحد تولیدی در نزد مسئولان کشوری وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: رفع نگاه بدبینانه از فعالیت شرکت آرد و نشاسته یاسوج

به گزارش  بویرنیوز غلامرضا پناه ظهر دیروز در بازدید از کارخانه آرد و نشاسته یاسوج که به همراه مسئولان ارشد استانی صورت گرفت به روند راه‌اندازی مجدد این کارخانه و واحد تولیدی معروف در استان اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی کارخانه عزم و اراده مسئولان استانی به خصوص استاندار و مدیران‌ کل سازمان‌های صنعت و تجارت و تأمین اجتماعی و غله قابل وصف بود.

معاون سازمان اقتصادی کوثر در ادامه گفت: در تهران پیشینه و سابقه خوبی از عملکرد این کارخانه در گذشته وجود نداشت و مخالفان زیادی برای راه‌اندازی آن در ابتدای کار داشتیم.

پناه افزود: جلسات شش‌گانه برای راه‌اندازی این کارخانه در تهران داشتیم که در نهایت پس از برگزاری پنج جلسه مقدماتی آخرین جلسه را در حضور دکتر اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسه مهم هر یک از موافقان و مخالفان ادله‌های خود را برای راه‌اندازی بیان کردند و مدیرعامل هم پس از شنیدن این صحبت‌ها رأی موافقان را پذیرفت و حمایت همه جانبه وی را اکنون پشت سر این واحد تولیدی داریم.

معاون سازمان اقتصادی کوثر با بیان این‌که همه آبروی خود را به عنوان فردی بومی و مشتاق برای راه‌اندازی کارخانه در راستای تولید و اشتغال به کار گرفتیم، تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان استانی و نیروهای کارخانه سنگ تمام گذاشتند و آبروداری کردند تا این که توانستیم آن را دوباره پس از سال‌ها رکود و سکون راه‌اندازی مجدد کنیم.

پناه از همراهی کارگران این کارخانه برای راه‌اندازی مجدد و چرخیدن چرخ‌های زنگ‌زده کارخانه سخن به میان آورد و گفت: از تعدادی کارگران خواهش کردیم به خاطر این که بتوانیم فازهای بعدی را راه‌اندازی کنیم به بیمه بیکاری مراجعه کنند که استقبال آن‌ها از پیشنهاد ما خوب بود، هر چند که همه کارگران آرد و نشاسته یاسوج از نیروهای کیفی و ارزشمند در سطح استان هستند.

وی با قدردانی از مدیریت این کارخانه تصریح کرد: مهندس پاسره فردی فنی و آشنا به حوزه آرد و نشاسته است که می‌تواند در آینده این کارخانه را به یکی از بهترین واحدهای تولیدی در نوع خود در کشور تبدیل کند.

پناه از راه‌اندازی قریب‌الوقوع واحد گلوکز این کارخانه گفت و افزود: این کار را با خرید حتی نشاسته از جاهای دیگر و سایر استان‌ها انجام خواهیم داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=91516
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    چرا هر اتفاقی را نماینده ها پی گیری می کنند تو دامن میزنی مگر تونخود هر اشی چرا ذهن مردم منحرف میکنی

  2. حقیقت بویراحمدودنا گفت:

    درود بر حاج زارع و پناه اخرش موفق شدند.

  3. ببببببب گفت:

    ادم خندش میگیره از نظر بعضی ها حقیقت جان مردم که بچه نیستند زارع کجا بود

  4. ناشناس گفت:

    متاسفانه داد همه مردم و نانواها بخاطر کیفیت بد آرد کارخانه آرد و نشاسته بلند شده.

  5. نانوا گفت:

    یه مکینه ای راه اندازی وابیه صد نفر باید بیان هی قهرمان بازی دربیارن هی تراق بوندن و بلف بزنن و برن !!!!!! احتمالا پناه هم بوبو ایکنه سی کاندیدی !! بگوتوهم بیو !!!

دیدگاه شما