چاپ این برگه

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، این سخنان در شأن شما نبود!

گروه فرهنگی – استاندار محترم کهگیلویه  و بویراحمد در جلسه ای به منظور بررسی مشکلات زیر گذر گچساران مطلبی را بیان نمود که جای سوال آن باقیست.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی پنجشنبه شب پس از بازدید ازپروژه زیرگذر گچساران جهت بررسی و موانع مشکلات این پروژه جلسه ای را در فرمانداری تشکیل داد و ایشان در پایان این جلسه اظهار داشت: خسرو باقری ، نصرالله خادمی و کوهرگانی سرمایه های این استان هستند.

جناب آقای خادمی به چند دلیل این گونه سخن گفتن شما دارای اشکال است.

1- لطفا برای مردم توضیح دهید که با کدام متر افراد را اندازه گیری کرده اید که برخی را به عنوان سرمایه استان خطاب کرده اید و میزان شما برای این نامگذاری چه بوده است؟

2- فکر نمی کنید این گونه بذل و بخشش ها در اعطای القاب دردسر ساز خواهد شد و دیگران نیز این انتظار طبیعی را خواهند داشت که شما آنها را سرمایه این استان تلقی کنید!

3- جناب آقای خادمی شما اخیرا نشستی با پژوهشگران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اید و درمیان این افراد بودند کسانی که در جهان بواسطه تعداد زیاد مقالات و تولیدات علمی شناخته شده هسستند، اما شما لفظ سرمایه استان را به آنها ندادید و این موضوع خدایی ناکرده خود این شائبه را ایجاد نمی کند که شما از قشری خاص در جامعه حمایت می کنید!

4 – آقای دکتر خادمی آیا می دانید این گونه لقب دادن شما به افراد باعث مشکلات عدیده خواهد شد و به طور مثال این افراد با چنین عناوینی برای خود یک دژ محکم در برابر قانون احساس می کنند و به همین منوال احساس شهروند برتر بودن در آنها پدید می آید بگونه ای که پلیس ، دستگاه قضا و بانک ها و سایر نهادها در برابر این افراد دست بسته خواهند ماند

امید است استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد به رعایت عدالت در خطاب قرار دادن افراد همت گمارد و به افراد به اندازه وزن و جایگاه آنها لقب دهد تا موجبات سرخوردگی سایر افراد جامعه نشود