شنبه 14 دی 1392 - 5:20

کمیته مدیریت حوادث در سازمان صنعت و معدن استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته مدیریت حوادث در این سازمان در جهت پیگیری و اقدامات لازم در خصوص مشکلات صنعتگران و معدنکاران استان فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده افزود: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و بارش نزولات جوی در روزهای اخیر کمیته ای به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان در جهت تسریع در حل مشکلات احتمالی فعال شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و حجم بارش نزولات در سطح استان و به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از ایجاد وقفه در روند کار این واحدها تشکیل چنین کمیته ای می تواند سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در این امر یاری نماید.

دیودیده گفت: در کنار مواردی همچون شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی، حوادث غیره مترقبه دیگر همچون زلزله، سیل و غیره که به نحوی خللی در فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان ایجاد کند در حوزه وظایف این کمیته خواهد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کلیه صنعتگران و معدنکاران استان موارد مربوطه را به این سازمان و یا به آقای علی حیدری اصل با شماره تماس 09171431346 مدیریت کمیته حوادث در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا رسیدگی و اقدامات لازم در اسرع  وقت بعمل آید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما