چاپ این برگه

اولین گفتگوی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بویرنیوز

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خود را اعلام کرد.

دکتر سید موسی خادمی در اولین گفتگوی خود  با خبرنگار «بویر نیوز» انجام شد؛ به تشریح اولویت های خود برای توسعه استان پرداخت.

دکتر خادمی در گفتگو با بویرنیوز گفت: اصلی ترین اولویت استان اکنون مسئله توسعه استان است و در تمام زوایای اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی علیرغم منابع فراوان اما متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد محروم ترین استان کشور است.

دکنر خادمی تاکید کرد که فرصت این را نداریم که به مسائل کم اهمیت و حاشیه ای همچون سردسیری و گرمسیری اهمیت دهیم و اکنون باید با همدلی به دنبال رفع محرومیت از استان باشیم.

دکتر خادمی افزود که البته تفکر من اصلاح طلبی است اما اعتقادی به این که در اجرا بخواهم گرایشات سیاسی را دخیل کنم ندارم.

خادمی افزود با غلام محمد زارعی روابط خوبی دارم و از قدیم به ایشان ارادت دارم، و همچنین با آقای تاجگردون روابط حسنه دارم و با جناب بزرگواری هم به همین شکل در ارتباط بوده و این ارتباط از این به بعد برای توسعه استان بیشتر خواهد شد.

دکتر خادمی اضافه کرد که اکنون تمام فرزندان این استان در نقاط مختلف کشور هر کدام یک ظرفیت برای استان است و هنر ما باید این باشد تا از این ظرفیت ها بخوبی استفاده شود.

وی گفت من خوشحالم که هر سه نماینده استان روی بنده توافق داشتند و خود این همگرایی بین نمایندگان استان یک فرصت بزرگ و نقطه عطفی در استان می باشد.

خادمی تاکید کرد اعتقادی به قبیله گرایی و دخالت دادن گرایشات سیاسی در کار اجرا ندارم و امید دارم با همدلی و همکاری همه فرزندان استان بتوانیم استانی در شان مردم دیارش داشته باشیم