چاپ این برگه

اظهارات عجیب ضعیف ترین مدیر کهگیلویه و بویراحمد + نگاهی به کارنامه ایشان

 توسعه زیرساخت ها و ایجاد راههای ارتباطی که از نیازهای اولیه و مهمترین عوامل برای توسعه و پیشرفت هر منطقه ای است در سال های اخیر بعلت ناتوانی مدیران این حوزه در کهگیلویه و بویراحمد بسیار مظلوم واقع شده است.

به گزارش بویر نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که ضعف هایی وی در حوزه های اداری و کاری بر هیچ کس پوشیده نیست در اظهاراتی غیرمعقول به تلاش ها و پیگیری های نمایندگان ادوار قبل مجلس اشاره کرده و از خدمات نمایندگان فعلی استان ( تاجگردون و زارعی ) کاملا چشم پوشی کرده است و عملا ناتوانی خود را به گردن نمایندگان مجلس انداخته است.

bidarpour

« “خیبر بیدارپور” از تلاش های نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس هشتم ونهم شورای اسلامی تقدیر کرد.

وی گفته است: آقای دکتر هدایتخواه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هشتم شورای اسلامی بهمراه ” مهندی نیکزاد ” استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد برای موضوع محورهای ارتباطی بویژه خط آهن اقلید به یاسوج تلاش های زیادی از خود نشان دادند.»

هر چند تلاش های هدایتخواه و نیکزاد  و همه زحمتکشان برای توسعه راهها و زیرساخت ها ستودنی است اما با گذشت مدتها از پایان دوران مسئولیت این دو نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد بیدارپور این سخنان را در حالی مطرح کرده است که علیرغم “مصاحبه های مختلف” و “وعده های مکرر” وی، تاکنون هیچ اقدام عملی در این حوزه صورت نگرفته و سخنان وی به مثابه کوبیدن “طبل توخالی” است.

بیدارپور به اقدامات بزرگواری برای موضوع محوری در این حوزه اشاره داشته که پروژه ی مد نظر وی موضوعی ملی است و بارها “سردار هاشمی” تاکید کردند که مدیران و نمایندگان نقشی در پروژه پاتاوه – دهدشت نداشته اند  و عملا بعد از رفتن ایشان از شرکت نیرو گستر این پروژه راکد شده است و این سخنان در حالی مطرح شده است که زمانی که صابری به استان آمد بزرگواری از سه مدیر به عنوان ضعیف ترین مدیران استان اشاره کرد که یکی از آنها “بیدار پور” بود.

این در حالی است که تاجگردون نائب رئیس کمیسیون بودجه بوده و چانه زنی های فراوانی برای جذب اعتبارات عمرانی برای استان انجام داده و زارعی هم در بخش جذب اعتبار برای فرودگاه، تونل لوداب، خط آهن یاسوج وپروژه بیمارستان یاسوج بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش بویر نیوز، بیدارپور در سخنان خود باز هم به خط آهن اقلید- یاسوج اشاره کرده و صرفنظر از اینکه چه کسی برای جذب اعتبارات آن تلاش کرده است، هنوز این پروژه شروع به کار نکرده است که ایشان از کمبود اعتبار می نالد و این سوال پیش می آید که با همان اعتبارات سابق کجا آباد شد؟

1

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد البته یادش هم رفته است که در زمان مدیریت ایشان که با حمایت های همه جانبه نمایندگان و استانداران سابق و کنونی همراه بوده نتوانسته است هیچ پروژه مهمی را به سرانجام برساند که از جمله مهمترین آنها بیمارستان شهر یاسوج است که علیرغم تامین اعتبار در سایه ناتوانی مدیریت ایشان هرگز به سرانجام نرسیده است.

ایشان درباره محورهای یاسوج – بابامیدان، دهدشت- پاتاوه، یاسوج – سپیدان و بسیاری دیگر از راههای روستایی و پروژه های عمرانی که بارها وعده افتتاح آنها را داده است و وسیله تبلیغات کرده است حرفی به میان نیاورده است چرا که ایشان منتظر هستند تا نمایندگان پیگیر اعتبارات شوند و به دست ایشان برسانند تا شاید کاری انجام شود و شاید هم نشود!

2

مرگ و میر های فراوان در جاده های در حال احداث استان که داغ عزیزان زیادی را بر دل مردم نشانده است و در بیشتر مواقع پیمانکار و اداره راه مقصر اصلی آن بودند هم ظاهرا تقصیر نمایندگان بوده است!

سهل انگاری پيمانكاري در ياسوج 5 نفر را به كام مرگ فرستاد

البته بیدارپور در دوران مدیریت خود سابقه عزل چندین پیمانکار که حقوق خود را تمام و کمال دریافت کرده اند، دارد وچیزی که برای ایشان باقی مانده است پروژه های ناتمام و اعتبارات از دست رفته است!

درباره مسکن مهر هم تقریبا نیازی به هیچ توضیح اضافه ای نیست چرا که بی کیفیتی و عدم رضایت مالکان آنها و همچینین خسارات و تلفات جانی زیادی که تاکنون در بر داشته است بارها به تیتر اول رسانه های مختلف تبدیل شده است و انتقادات فراوان مردم و مسئولین را در پی داشته است.

كودك 6 ساله قرباني مسكن مهر ياسوج + تصاوير

آشفتگی درون سازمانی و بی نظمی در سازمان تحت کنترل ایشان موضوع جدیدی نیست و آمارهای هوایی در سازمان ایشان از روند پیشرفت پروژه ها که بارها مورد تکذیب سایر مسئولان و البته گاهی خود ایشان قرار گرفته است از دیگر نمونه های توان مدیریتی ایشان است که در زمینه ارائه آمار غیرواقعی و کاذب در نوع خود منحصر بفرد است.

كودك 6 ساله قرباني مسكن مهر ياسوج + تصاوير

البته همه اینها برای مدیری که به حوزه کاری خود شناخت ندارد و بعنوان نمونه وقتی از ایشان درباره جاده روستایی “تنگ چویل” می پرسند از وجود چنین منطقه ای اظهار بی اطلاعی می کند این مسائل را نباید سخت گرفت.