چاپ این برگه

شيرين ترين روز زندگي نماينده بويراحمد و دنا رقم خورد

نماينده بويراحمد و دنا در گفتگويي با خبرنگار بويرنيوز اعلام كرد كه مسير جاده لوداب به ياسوج كه قبلا مردم مجبور بودند تا از راهي سخت و طاقت فرسا ابتدا به مارگون رفته و سپس از آنجا به ياسوج بروند، با پيگيري هاي انجام شده اين مسير با مسيري بسيار آسان و كم هزينه جايگزين شد.

غلام محمد زارعي افزود: پس از قبولي در انتخابات يكي از وعده هاي خود را حل مشكل مردم لوداب براي دسترسي آسان به مركز استان اعلام كردم و پس از آن با معاون وزير راه  بصورت پياده اين مسير سخت را طي كرديم ( پیاده روی زارعی و معاون وزیر راه در مناطق صعب العبور بویراحمد ) و در خصوص مشكلات فراوان مسير براي مردم منطقه با ايشان به صورت ويژه مذاكره كرديم.

زارعي افزود متاسفانه شرايط بد مالي كه در كشور حاكم شد موجب كندي كار شد كه با تلاش ها و جلسات فراوان سعي كرديم تا اين پروژه به كار خود ادامه دهد و در اين راستا توانستيم بعد از جلسات فراوان با وزارت راه و شهرسازي مبلغ 4 ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه كه شركت پارس گرما مجري آن بود دريافت كنيم.

عضو كميسيون صنعت و معدن مجلس افزود، اكنون خوشبختانه اين مسير ايجاد شده است و مردم لوداب بدون نياز به استفاده از مسير صعب العبور قبلي از مسير جديد كه البته هنوز زير ساخت آن كامل نشده استفاده كنند و اين مسير حداقل يك ساعت زمان رفتن به ياسوج را براي مردم شريف لوداب كوتاه خواهد كرد.

زارعي به خبرنگار بويرنيوز گفت” امروز شيرين ترين روز زندگي من بود”