چاپ این برگه

فروش انواع چماق لری، تجاری، مجلسی در سایزهای مختلف + تصاوير

پيام پرهيز – کودک کراواتی؛ روحانی انقلابی با چماق لری، کسیکه نمیتوانست کامپیوتر را روشن خاموش کند، مضحکه رسانه ها، ناطق دله دزد به خانواده رفسنجانی، فریادگر مرگ بر میرحسین مرگ بر کروبی با شالی سبز، استوار نظر “گفتم نگفتم، نگفتم گفتم”؛ نماینده من نیست.

شخصی که عکسش با کراوات در مجلس دست به دست می چرخد، ادعای مدرس مجلس دارد و نمایندگان مردم را چاپلوسان دولتها می نامد اما خود تا آنجا میرود که در مجلس و تلویزیون لقب دستمالکشی احمدی نژاد را از نماینده مشکین‌شهر میگیرد؛ نماینده مردم فهمیده و باصفایی از جنس «حسین پناهی» نیست.

بزرگواری شاید نماینده همان صاحبان چماق لری باشد البته اگر این قشر انگشت شمار ایشان را نماینده خود که حداقل مرامی محکم دارند و با هر دولت و حکومت رنگ و لباس عوض نمیکنند بپذیرند.بزرگواری5 1024x765 کراواتی با چماق لری

در ده سالی که صاحب رسانه های کوچک محلی و کشوری هستم، اولین باری است مطلب و نظر شخصی م را منتشر میکنم ؛ چماق کشی بزرگواری در مجلس برای وزرای رییس جمهور منتخب مردم به نمایندگی از طرف خودم و همشهریانم از هر چه ظلم در این همه سال بر این منطقه دورافتاده رفت سنگین تر بود.

بزرگواری بهتر نبود این بار وقتت را می فروختی تا اینکه حرفی بزنی که این قبیل پیامکها برای من و برخی دیگر موکلانت بیایید:

“فروش انواع چماق لری، تجاری، اداری، مجلسی در سایزهای مختلف با قابلیت زدن وزرای روحانی/آدرس: دهدشت، دفتر نماینده مردم کهگیلویه در مجلس”

 

 

 

بزرگواری13 150x113 کراواتی با چماق لری

 

بزرگواری4 150x85 کراواتی با چماق لری
e201 150x105 کراواتی با چماق لری
d2 150x112 کراواتی با چماق لری

 

1544 150x93 کراواتی با چماق لری
p txt1 150x117 کراواتی با چماق لری
منبع : سایت استان