چاپ این برگه

پسر کوچکي که براي نداشتن پول درد مي‌کشد / سینا هر سه ساعت یک بار دیالیز می‌شود+عکس

سينا کودکي است نابينا که به خاطر نداشتن پول مجبور است، درد کليه را به جان بخرد.

به گزارش بويرنيوز؛ سينا که کودکي است مثل ساير کودکان ايران زمين ولي با کمي تفاوت که شايد درک آن براي کساني که اين مشکلات را ندارند کمي سخت باشد.

سينا به طور مادرزادي نابينا به دنيا آمد و از نارسايي کليه نيز رنج مي‌برد و شب و روز در حال درد کشيدن است.

پدر سينا چند سال پيش به يک حادثه برق گرفتگي دچار معلوليت شد و قادر به درآوردن مايحتاج زندگي نيست.

مادر سينا، زهرا محمودي مي‌گويد: پرونده پسرش در بيمارستان تکميل شده و تنها نياز به 10 ميليون تومان پول دارد تا کليه ديگري به پسرش پيوند بزند و يکي از دردهاي آن را کم کند.

سينا کوچولو در هر سه ساعت يک بار دياليز مي‌شود، و اکثر وقتش را در روي تختش مي‌گذراند.

اين پسر نابينا زماني که از درد توانش تمام مي‌شود، با دندان ديوار را مي‌جود، مادرش مي‌گويد اين کار، سينا را کمي آرام مي‌کند.

سينا کوچولو که از آغاز تولد تنها دوستي که شناخته بود درد بود، يک دلخوشي دارد آن هم تابي هست که مادرش در وسط خانه آويزان کرده.

مادرش مي‌گفت: اين تاب تنها مونس و همدم فرزندم است، اين تاب تنها رفيقي است که به سينا وفادار مانده و مثل يک سنگ صبور به همراش مي‌سوزد و مي‌سازد.

البته ناگفته نماند خيرين تا حال حاضر براي رسيدن به بهشت از يکديگر سبقت گرفته‌اند ولي هزينه درمان و هزينه‌هاي بعد از عمل دغدغه‌اي است که خواب را از مادر سينا گرفته است.

سينا شايد در دل خواهشي دارد که نمي‌تواند بيان کند خواهشي که شايد در يک دعا خلاصه شود، دعايي که شايد اين باشد، بازي کودکانه در کوچه‌ و خيابان‌هاي ساري…..

منبع: باشگاه خبرنگاران