پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 17:35

رادیو فردا: همه ایرانیها سگ باز، معتاد، مست، و بی حجابند!

رادیو دیروز: تلاش کنید هیچگاه اخبار رادیو فردا را از دست ندهید تا واقعیتهای اطرافتان از قاره ای دیگر به شما منتقل شود! فقط دقت کنید اتفاقات آنطور که آنها می گویند پیش نخواهد رفت، لذا تقریباً همه چیز را برعکسِ گفته آنها قبول کنید!
به گزارش بویرنیوز به نقل از  رادیودیروز به تازگی کتابی در توصیف ایران چاپ شده و از روی چند عکسِ این کتاب، رادیو فردا موفق شده در مورد زندگی حدود ۸۰ میلیون ایرانی نتیجه گیری کند! رادیو فردا در شرح خبری با تیتر “« اتاق نشیمن ایرانیان»؛ تصویرگر زندگی‌های خصوصی” می نویسد:”اتاق نشيمن ايرانيان تصويرگر زندگی متفاوت آدم‌های معمولی است. ۱۵عکاس جوان ايرانی با عکس‌های خود، بيننده را در سراسر جهان به درون «اتاق نشيمن ايرانيان» می‌برند؛ جايی‌که جوانان و خانواده‌ها طوری زندگی می‌کنند که حکومت مذهبی ايران آن را دوست ندارد و سال‌هاست که آن را ممنوع کرده است. در اين اتاق‌های نشيمن، در اين حريم‌های خصوصی، زندگی به گونه‌ای ديگر در جريان است. دختران مستِ بی‌حجاب با آرايش‌های غليظ و بينی‌های عمل کرده، پسران خوش لباس، سگ‌های خانگی، مُد و دود سيگار و قليان، ميهمانی‌ها و روابط پنهانی، همه در کتاب تصوير و روايت می‌شوند. تصاوير تلاش دارند راوی اين حقيقت باشند که آنچه در زندگی خصوصی ايرانيان می‌گذرد، اغلب، با آنچه در رسانه‌های رسمی جمهوری اسلامی و حتی در خارج از ايران به نمايش در می‌آيد، متفاوت است”رادیو فردا ظاهراً با همین تصورات از مردم ایران همیشه اخبار مبنی بر فروپاشی انقلاب ایران تا چند روز و چند ماه دیگر را تهیه می کند. با همین خیال پردازیها هر روز از حمله عن قریب اسرائیلیهای شکست خورده از شهری در حصر چند ساله به نام غزه، ما را می ترسانند! همین افکار آنها را به بزرگنمایی آمریکایی که از پسِ طالبان و القاعده و دزدان دریایی سومالی بر نمی آید وا می دارد.
اگر خوشبینانه به اخبار رادیو فردا بنگریم و بپذیریم به دنبال حقیقت است، احتمال اینکه پول هنگفت به کلاهبردارانی که با نام فال قهوه و رمالی این اطلاعات ناب را به آن می فروشند بسیار بالا به نظر می رسد.

183866_600
رادیو دیروز به رادیو فردا اینگونه اثبات می کند که در اشتباه است:
آدم های سگ باز، نتوانسته اند برای خود در بین صدها انسان، همدم و همفکری مشابه پیدا کنند لذا مانند اسرائیلی ها و سربازان آمریکایی، سگ صفت شده، با سگ همدمند. معتاد و دائم الخمر و این تیپ افراد که شما از آنها دم زده اید قادر به اختراع ماهواره امید، دستیابی به فن آوری های نوین در زمینه سلولهای بنیادین، نانو، غنی سازی اورانیوم، و خلاصه ده ها مورد مشابه که آنقدر محرز باشد تا دستگاههای نظارتی کاملاً تحت سلطه غرب را وادار به اعتراف کند که جوانان ایرانی توانسته اند نرخ پیشرفت علم را به حداقل ۱۱ برابر متوسطِ سرعت پیشرفت آن در دنیا برسانند، نیستند. اگر جوانان این مرز پر گهر، مست و دائم الخمر بودند امروز اربابان آمریکاییِ شما برای به انحراف کشاندن آنان به شما کرور کرور دلارهای کثیف نمی دادند تا روی فکرشان کار کنید و آنها را شست و شوی مغزی بدهید، چرا که معتاد و دائم الخمر که دیگر انحرافی لازم نخواهد داشت!
اگر جوانان ایرانی به این نحوی می بودند که شما دوست دارید آنها را معرفی بکنید، مراسمات محرم، اعتکاف ها، نماز های جمعه و جماعت مساجد مختلف آکنده از جوانان نمی بود. چشمان کورتان را باز کنید و ببینید همین هایی که شما آنها را در حد یک فرد سگ باز پایین می آورید، در مراسمات شبهای احیاء پیش رو چه غوغایی با حضور بصیرانه خود خلق خواهند کرد.
شما دسترسی به حقایق ایران ندارید لذا ما از شما انتظار تغییر نظر نداریم اما بدانید اندک مخاطبانتان، با دیدن این صحنه ها و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ها، انتخابات ها، و خلاصه هر جا که حضور لازم بوده، بارها و بارها دیده اند که شما جز دروغگویی و خوش کردن دل خودتان به این دروغ ها، هنر دیگری ندارید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58540
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. H گفت:

    تاسف بارِ

دیدگاه شما