چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 11:08

ناگفته هاي دختر هاشمي رفسنجاني از رد صلاحيت پدرش

فاطمه هاشمی گفت: صبح سه‌شنبه برای ایشان پیغام آوردند که حتما باید از کاندیداتوری انصراف دهند و ایشان هم صراحتا جواب دادند: انصراف نخواهم داد. من نمی‌توانم به مردم خیانت کنم. مردم به من اعتماد کردند و از من درخواست کردند که بیایم و به خاطر آنها آمدم. آنها بسیار از آمدن من خوشحال شدند، حالا چطور از من مي‌خواهید انصراف دهم؟! اصلا بر چه اساسی انصراف دهم؟ من که نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم.

فرزند آيت‌الله هاشمی افزود: ورود ایشان به صحنه انتخابات تنها بخاطر مردم بود. در حقیقت تقاضاهای زیادی از طرف مردم برای ورود آقای هاشمی به صحنه انتخابات شد و از ایشان خواهش کردند که برای آنها و کشور بیایند. مردم به آقای هاشمی مي‌گفتند که شما مي‌توانید کشور و ما را از این بحرانی که بوجود آمده نجات دهید. ایشان هم مي‌گفتند: شرایط خیلی سختی است و براحتی نمی‌شود تمام این مشکلات بوجود آمده را حل کرد، اما فقط بخاطر مردم در صحنه حضور پیدا مي‌کنم.

دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان مي‌کند: الان بسیاری از افرادی که مسئولیت بالایی در کشور دارند از سن خیلی بالایی برخوردارند و علاوه بر آن بیمار هم هستند. بنابراین، کاملا مشخص است که سن بهانه است. امام «ره» در سن هفتاد و نه سالگی وارد کشور شدند و یازده سال هم رهبر کشور بودند و کشور انقلابی را به نحو احسنت مدیریت کردند. سن که نمی‌تواند ملاک باشد. دقیقا پدر چنان دغدغه کشور را داشتند و نگران این اوضاع بودند که در این سن وارد صحنه شدند.
دختر رئیس تشخیص مصلحت نظام در پایان بیان مي‌کند: ایشان هنوز واکنشی به این مسئله نشان نداده‌اند، البته بعید مي‌دانم ایشان اعتراضی به این مسئله کنند. در هر حال ما هم خوشحالیم که آقای هاشمی با توجه به این شرایط وظیفه خود را انجام دادند.

منبع: بهار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. n گفت:

    درود بر مرد خدا ایت اله هاشمی .خدا جای حق نشسته .

  2. رضا گفت:

    حقیقتا مردم از آمدنش خوشحال شدند. خدا شاهد است. وقتی خبر رد صلاحیتش پخش شد دلهای بیشماری غمگین شد. حتما خداوند پاسخ دلهای منتظر مردم را خواهد داد

  3. reza گفت:

    درود بر ابرمرد تاریخ ایران هاشمی بزرگورار
    =من از کربلای ایران خوزستان میگویم دیشب مردم استانم از خبر رد صلاحیت هاشمی گریستند

  4. ناشناس گفت:

    درود بر هاشمی. درود بر غیرت هاشمی. درود بر مردانگی هاشمی. درود درود و درود بر تو ای مرد جاودانه. واقعا مردم با امدن هاشمی خوشحال و تمیدوار شدند. و واقعا دل مردم با تایید نشدن هاشمی بدرد امد. و مطمئنم مردم هیچ انگیزه ای ندارند. فقط میتوانم بگویم برای خودم متاسفم.

  5. ازادمرد گفت:

    سلام و درود خدا بر حضرت ایت الله رفسنجانی خداوند جای حق نشسته .
    اگر مردی باشد که ما را از این اوضاع نجات دهد ان هاشمی است
    برای سلامتی اقای رفسنجانی صلوات

  6. فرشته گفت:

    با سلام اگر اقاي هاشمي رد  صلاحيت شده باشه رأي ما در انتخابات باز به ايشان است ما با رأي دادن به اقاي هاشمي نشان ميدهيم فرشته نجات ومحبوب قلب ما مردم ايران فقط هاشمي رفسنجاني است …….

  7. عسکری گفت:

    درود بر ایت الله درود بر شرافتش درود بر اصالتشو

  8. مریم گفت:

    اقای هاشمی کاش لیاقت رای دادن به شما رو داشتیم
    تنها بهانه برای امدن ما به پای صندوق های رای بودین
    انشاله صد و بیست ساله شوید

  9. سیاست گفت:

    سلام ودرود بر ایت الله جنتی که وظیفه خودرا درست انجام داده

  10. عشق گفت:

    اقای هاشمی برو فرزندانت را درست بکن

  11. کرد گفت:

    درود برهاشمی که امروز برای ما جوانان به الگو وشخصیتی قهرمان شده اقای هاشمی بارد صلاحیت جنابعالی دیگرپای صندوق نمیرویم زیرابین بد وبدترچه چق انتخابی هست?

  12. زارعی گشین گفت:

    در ضمن بویر نیوز فقط پاچه خواری ها را پخش میکنه – چاپلوسی می کنه اگر نظر گذاشتنید که مردم نظر بدهند عرضه داشته باشید نظرات را پخش کنید پخش گزینشی چه معنایی دارد

    • بویر نیوز گفت:

      تمام نظراتی که حاوی تهمت و افترا نباشند و مرامنه نظرات را رعایت کرده باشند منتشر می شوند

  13. محمد رسول الله گفت:

    با آرزوی سلامتی برای آقای هاشمی که پایه و اساس نظام جمهوری اسامی ایران هستند که با لرزش ایشان باید احساس خطر کرد

  14. سکوت گفت:

    سکوتی میکنم بالا تر از فریاد

دیدگاه شما