دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 22:37

توهین به هموطنان عرب خوزستانی در بی‌بی‌سی + فیلم

نکته جالبی که باید بدان اشاره کرد این است که فرد دیگری که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشت “یوسف عزیزی بنی‌طرف” بود ـ که خود از حامیان تروریست‌های موسوم به خلق عرب است ـ هیچ عکس‌العملی نسبت توهین‌های این فرد نسبت به هم‌وطنان عرب از خود نشان نمی‌دهد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، روز سه شنبه 26 فروردین 92، شبکه بی‌بی‌سی فارسی از شخصی به نام غلام‌رضا حمیدی به بهانه دفاع از حقوق پایمال شده هم‌وطنان عرب خوزستان برای شرکت در برنامه «صفحه دو» دعوت کرده بود. این فرد که به نظر می‌رسد از نظر روحی و روانی دچار اضطراب و عصبانیت شدیدی است در پاسخ به سؤال مجری برنامه، شروع به تعریف داستان کوتاهی می‌کند که در این داستان به صورت شرم‌آوری هم‌وطنان عرب خوزستانی را مورد توهین و تحقیر قرار می‌دهد و آنان را با “موش” مقایسه می‌کند.
نکته جالبی که باید بدان اشاره کرد این است که فرد دیگری که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشت “یوسف عزیزی بنی‌طرف” بود ـ که خود از حامیان تروریست‌های موسوم به خلق عرب است ـ هیچ عکس‌العملی نسبت توهین‌های این فرد نسبت به هم‌وطنان عرب از خود نشان نمی‌دهد بلکه در تأیید صحبت‌های او شروع به بیان استدلال‌ها و ادعاهای کذب و واهی می‌کند. در زیر فیلم مربوط به این اقدام زشت و زننده را می‌توانید مشاهده کنید:

 

« لینک فیلم »

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37522
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما