دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 11:53
رئیس دانشگاه آزاد گچساران اعلام کرد،

برگشت 7 میلیارد ریال بودجه پژوهشی هزینه نشده به دانشگاه آزاد گچساران

آرمین محمودی امروز در نشست تخصصی اساتید گروه‌های عمران، معماری و مکانیک واحد گچساران اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست تخصصی، استفاده از ایده‌های خوب همکاران است و تنها زمانی می‌توانیم موفق باشیم که از خرد جمعی بهره‌مند شویم.

وی افزود: تصمیم صحیح  و استفاده از ایده‌های برتر منوط به شنیدن پیشنهادات و پذیرفتن انتقادات است و اعتقاد دارم اگر موفقیتی را کسب شده افتخار آن برای همه همکاران است و اگر جایی نیز نقیصه‌ای وجود دارد، باید همه با هم برای رفع آن تلاش کنیم.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، محمودی با بیان اینکه با تمام توان برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان این دانشگاه تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: ایجاد سه رشته جدید مهندسی، تلاش برای تصویب دانشکده مهندسی و ارائه بیش از یک هزار و 500 مقاله در دو همایش ملی در سال 91 از افتخارات این واحد دانشگاهی  و گامی موثر در بلوغ واحد گچساران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری دو همایش ملی و ارائه یک هزار و 500 مقاله از سوی پژوهشگران در سال گذشته خاطر‌نشان کرد: 7 میلیارد ریال بودجه پژوهشی هزینه نشده سال‌های گذشته به دانشگاه برگردانده شده است.

محمودی تأکید کرد: با توجه به آماده شدن مقدمات و زیرساخت‌های این واحد دانشگاهی، دانشکده فنی و مهندسی در آینده نزدیک به تصویب می‌رسد که واحد گچساران با تحقق این مهم به ارتقاء در سطح جامع شدن نزدیک می‌شود.

در پایان این نشست مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی  دانشگاه آزاد جلسه‌ای صمیمانه با رئیس دانشگاه آزاد گچساران داشته و نقطه نظرات و راه‌کارهای خود را در راستای بهبود کیفیت آموزشی بیان کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما