شنبه 7 اردیبهشت 1392 - 11:23

مدارس تا 16 اردیبهشت فعال است

خبرگزاری فارس: مدارس تا 16 اردیبهشت فعال است/ پایان امتحانات تا پیش از انتخابات

علی حنظل عیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در خردادماه امسال انتخابات را در پیش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امتحانات امسال پیش از سال‌های قبل آغاز و به پایان خواهد رسید.

وی افزود: مدارس ابتدایی که به شیوه ارزشیابی توصیفی است، مدارس تا هجدهم اردیبهشت‌ماه دایر خواهد بود و پس از آن و با توجه به اینکه در شیوه ارزشیابی توصیفی امتحانات پایان ترم وجود ندارد، دانش‌آموزان این مقاطع تا 18 اردیبهشت در کلاس حاضر خواهند بود.

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: هم‌اکنون پایه‌های اول تا چهارم ابتدایی به شیوه ارزشیابی توصیفی در حال برگزاری است.

عیدانی تصریح کرد: در پایه پنجم ابتدایی نیز امتحانات از 17 اردیبهشت ماه آغاز و تا اول خرداد ماه ادامه دارد و پایه ششم ابتدایی نیز که آزمون‌ها به شکل هماهنگ منطقه‌ای است از 22 اردیبهشت آغاز و تا یکم خرداد ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در مقطع راهنمایی نیز امتحانات از 17 اردیبهشت ماه تا 13 خردادماه و مقطع سوم نیز که به شکل هماهنگ استانی است از 21 اردیبهشت تا 13 خرداد امتحانات خود را برگزار می‌کنند.

مسئول دایره امتحانات آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در مقطع متوسطه نیز پایه‌های اول و دوم متوسطه در کلیه رشته‌های نظری، فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش از 17 اردیبهشت‌ماه تا 13 خرداد امتحانات برگزار و در پایه سوم متوسطه که آزمون نهایی هماهنگ کشوری است امتحانات تا 20 خرداد ادامه خواهد داشت.

عیدانی افزود: دوره پیش‌دانشگاهی نیز با توجه به برگزاری امتحان کنکور در تیرماه امتحانات از 22 اردیبهشت آغاز و تا چهارم خرداد به پایان می‌رسد.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌ها نیز گفت: مدارس و کلاس‌های درس در همه مدارس تا 16 اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36668
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما