پنجشنبه 14 تیر 1403 - 12:22

ادعای برخی رسانه ها: فرمانداری بویراحمد حامی پزشکیان را از صندوق سیار خط زد!

بویرنیوز؛ فصلی نو نوشت: صندوق ۱۵۲ سیار بویراحمد حوزه دشتروم از حذف نام خود برای روز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد .

خشنودی در تماس با این رسانه اظهار داشت : هفته قبل تنها نیروی صندوق ۱۵۲ سیار بویراحمد من بودم اما امروز با مراجعه به فرمانداری بویراحمد جهت تحویل صندوق اعلام کردند که شما از لیست اعضای این صندوق سیار حذف شدید .

علی خشنود ادامه داد : در فرمانداری بویراحمد بطور صریح گفتند شما را حذف کردیم و آقای عباسی یکی دیگر از هواداران آقای جلیلی را اضافه کردیم تا صندوق سیار کاملا یک دست شود .

مدیر اسبق آبفای دنا خاطرنشان کرد : تاکید مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالیرتبه کشور دال بر مشارکت حداکثری و اجرای عدالت در انتخابات است این گونه رفتارهای فرمانداری بویراحمد جز بدبین کردن مردم به نظام چه عایدی دارد .

وی ادامه داد : استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در انتخابات پیش قدم بود و بالاترین مشارکت را داشته است اما با این گونه اقدامات از جمله حرکت امروز فرمانداری بویراحمد مردم از نظام مقدسی که تمام دغدغه اش حضور حداکثری مردم پای صندوق رای است بی اعتماد و دلسرد می شوند .

خشنودی افزود : آرا هفته قبل مشخص است و این نتیجه برای دوستان فرمانداری بویراحمد غیر قابل انتظار بود حالا قطع به یقین تغییری در تصمیم مردم بوجود نمی آید و نتیجه با توجه به انتخابات دور اول تغییر چندانی ندارد که در غیر این صورت نقش فرمانداری بویراحمد در این بین مشخص خواهد شد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360997
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باشت گفت:

    متاسفانه داران خون شهدا را پایمال می کنند ….

  2. XX گفت:

    حالا شاید دور قبل خودشون کارهای اشتباهی انجام دادن و گزارش شده باشه

  3. شهروند گفت:

    اقای احمدکریمی دوراول نماینده فرماندار بود الان حذفش کردن…چطور رو صندوق تقلب نشه..این عدالت نیست .شکایت کجا بریم

دیدگاه شما