پنجشنبه 14 تیر 1403 - 9:34

سخنان تأمل برانگیز آیت‌الله ملک‌حسینی/حرمت صندوق ها حفظ شود تا فاحشه سیاسی خوانده نشويد/امیدوارم این نامه به استاندار درست نباشد!!

بویرنیوز: آیت الله سید شراف الدین ملک حسینی در سخنانی نگرانی خود را از بروز تخلفات گسترده در برخی از هرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد.

وی گفت: از برخی استان‌ها نامه‌ای در صفحه مجازی برای حقیر ارسال شد. خواندم و چقدر دلم سوخت که از استان دیگری نامه را فرستادند.(مرتبط با تخلفات انتخاباتی در باشت)

وی افزود: یعنی این نامه در همه جای کشور پخش شد نامه‌ای بود خدمت استاندار محترم استان که آرزو داشتم که دروغ باشد.

نماینده مردم کهگیلیویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بر همین آرزو هم هستم و خدا کند که دروغ باشد. اما اگر راست باشد بسیار شرم آور است

آیت الله ملک حسینی خاطر نشان کرد: خیانت به صندوق رای خیانت به ناموس اجتماعی و سیاسی و به نظام جمهوری اسلامی است. خیانت به رای مردم است.

وی ادامه داد: این کار خیانت به حقوق امتی است که انقلاب کردند. خیانت به حقوق انسان‌هایی است که برای انقلاب خون دادند. خیانت به نسل‌های آینده که خواهند آمد.

ولی در این نطق آتشین اظهار داشت: بیایید حرمت این صندوق را حفظ کنیم تا آیندگان ما را به عنوان فاحشه‌ها و هرزه های سیاسی نخوانند.

هر کسی به ناموسش خیانت کند به عنوان هرزگی و فاحشه‌گری در تاریخ شناخته می‌شود.

باید صیانت کرد این صندوق‌ها چون این کار علیه فریب، دروغ و خیانت ضایع شدن حق است. بی‌حرمت کردن دوستان خودتان است. چون اگر یکی دو سه صندوق تخلفی صورت گرفته باشد.

بنابراینکه راست باشد می‌گوییم‌ خدا کند دروغ باشد در باب تعمیم اجتماعی مردم یکی دو سه مورد را ببینند تعمیم می‌دهند و اگر تعمیم دهندآبروی دوست تو می‌رود.

بگذارید مردم احساس کنند که سلامت و امنیت صندوق‌ها حفظ خواهد شد.

و می‌دانیم در کنار عنوان‌هایی از دروغ، فریب، نفاق، خیانت بدترین اتفاق برای بی اعتماد کردن مردم به صندوق ها است. اگر فردا کسی نیامد به بهانه اینکه اعتماد ندارم. خدا شاهد است ما نسل‌های قبل هیچ پاسخی در برابر خدای متعال نداریم.

مردم باید در کنار انقلاب باشند تا خدای متعال با آمدن مردم و بودن آنها صیانت کند از انقلابی که خون‌های پاکی در مسیر آن و برای رسیدن به اهداف ریخته شد.

نصیحت می‌کنم مسئولان را و خود نیز مسئولم. مبادا برای رضایت کسی و موفقیت کسی کاری کنیم که خدا ناراضی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حجت اله علیزاده گفت:

    بسم رب الشهداء و الصدیقین
    درود به شهداء و امام شهداء و مرد پاک نجیب ایران و رهبر و پیر فرزانه ایران زمین و نماینده ولی فقیه در استان و پدر بزرگوارشان که مظهر شجاعت و قدرت و بازوی استان در کشور بوده و هستند و تمام بزرگانی که برای رفاه و آسایش مردم ایران مخصوصاً مردم محروم استان تلاش کرده یا میکنند
    خدا قوت

  2. ناشناس گفت:

    درود بر شرقتان سید شرف
    ولی متاسفانه حب پست و حکومت و ثروت و از همه مهنمر نابودی مخالفان سیاسی جای همه چیز را گرفته

دیدگاه شما