دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:03

امیدی که تاجگردون در کهگیلویه و بویراحمد زنده کرد

گروه سیاسی – دیروز بدون شک یک روز تاریخی و دلچسب برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بسیاری از ایرانیان بود.

به گزارش بویرنیوز، انتخاب غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون بودجه مجلس با اکثریت آرا آن هم با همه کارشکنی هایی که مردم از آن مطلع هستند، بدون شک کام همه هم استانی های تاجگردون را شیرین کرد.

تاجگردون درس بزرگ صبرو پایداری را به مردم داد، 4 سال با ناجوانمردی و بی عدالتی تمام از مجلسی که با رای پاک مردم دیارش با تائید همه ارکان نظارتی و امنیتی گرفته بود اما صرفا به دلیل مسایل شخصی و جریانی ایشان از مجلس کنار گذاشته شد اما صبوری کرد و مجددا 4 سال بعد با تکرار رای قابل توجه مردم مجددا به مجلس بازگشت و در مهم ترین کمیسیون مجلس سکاندار شد.

این اتفاق شیرین درسی بزرگ برای  صبر و توسعه و الگویی برای جوانان خواهد بود.

از سویی دیگر تخصص تاجگردون در بودجه این امید را ایجاد کرد که ریل مجلس جدید بر مبای دانش و عقلانیت پایه ریزی خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های زیرساختی ضعیف است و با نرم کشوری فاصله فراوان دارد، در مرکز استان آن برای ساختن یک پل سالها زمان نیاز هست و جاده های ارتباطی آنها سالانه شاهد مرگ بسیاری از مردم است.

در اشتغال و صنعت وضعیت استان با منابع آن یک ناترازی بزرگ دارد، از آب و نفت و گاز این استان نقاط دیگر کشور توسعه پیدا کرده و جوانان این دیار برای یافتن شغل راهی آن شهرها شده و با برچسب غیربومی مورد غضب قرار می گیرند.

باعث تاسف است که وقتی تاجگردون در موضوعی تلاش کرده حق استان را در بودجه ادا کند، دشمنان توسعه استان این اقدام را تخلف و جابجایی بودجه قلمداد کنند.

واقعا حق استانی که همیشه در دفاع از انقلاب هم در جنگ و هم در هه مراحل حساس این 45 سال پیشرو بوده، این است که با وجود داشتن بالاترین منابع آبی و بخش عمده نفت و گاز و فضاهای گردشگری، استانی فقیر در زیرساخت ها و اشتغال باشد؟

به هر روی موضوع تاجگردون درسی بود که نشان داد خداوند اگر برای کسی عزت بخواهد هیچ چیزی مانع آن نخواهد بود، همان گونه که عده ای به ناحق تمام تلاش خود را کردند تا تاجگردون را زمین بزنند اما خدا جلو چشمان همان افراد به ایشان عزت داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360938
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    ی ضرب المثل قدیمی داریم که نقل میکنه : تاجگردون اگر زهر بی ، پازهر هم بی
    قطعا وجود تاجگردون در راس کمسیون بودجه برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد مایه فخر و مباهات هستش و یکبار دیگر امیدها را زنده کردند خدایا بسلامت دارررررررش

  2. حبیب نظری گفت:

    احسنت به سایت بویرنیوز خداوکیلی من خودم به حاطر نبود کارخانه دراستان حدود هشت ساله از دیارم دورم ودر شهر غربت هرگونه انگ به آدم میزنندکه با رابطه اومده مگه تواستان خودتونکارخانه نبست اومدی تو غربت خیلی عذابم میده انشالله اون روز برسه که جوانان استانم به خاطر یه لقمه نون آواره این شهر واون شهر نشن

دیدگاه شما