یکشنبه 10 تیر 1403 - 18:34

حمایت روحانی سرشناس کهگیلویه و بویراحمد از پزشکیان

بویرنیوز؛ روحانی سرشناس ومتنفذ استان حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محمدقاسم محقق طی پیامی حمایت خود را از دکتر پزشکیان اعلام نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد؛

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی به نیمه راه خود رسیده است که ایران عزیزمان روزهای سخت، حساس ونگران کننده‌ای را می‌گذراند و معضلات و بحران های پیچیده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شرایط زندگی را برای مردم نجیب و بزرگوار کشورمان دشوار کرده است.

طی چند سال اخیر، دشمن تراشی‌ها، منازعه طلبی ها و سوء تدبیرها در عرصه سیاست خارجی حجمی عظیم از فشارهای بین المللی و تحریم های کمرشکن را به کشور تحمیل کرده است. همزمان ترکیب تحریم ها با سیاست‌های ناکارآمد، نابلدی ها و بی تدبیری ها، فساد و رانت خواری بی سابقه ، هدر دادن فرصت‌ها، منابع و سرمایه های خدادادی باعث شده است که اقتصاد خرد و کلان کشور در آستانه فروپاشی قرار گرفته، معیشت مردم سخت تر از هر زمانی شود، طبقه تنگدست و فقیر جامعه بزرگ و بررگتر شده، ناامیدی از آینده ابعاد بی سابقه ای به خود گرفته و مهاجرت و ترک وطن اصلی ترین دغدغه نسل جوان و متخصصان وکارآفرینان کشور شود.

در کنار این معضلات اقتصادی و سیر نزولی شاخص های رفاه و توسعه اجتماعی، بی‌توجهی حاکمیت به حقوق و آزادی های اجتماعی و سیاسی شهروندان، دخالت همه جانبه در امور شخصی مردم، سواستفاده های حزبی و جناحی از دین و اعتقادات مردم، از بین رفتن احساس امنیت و آرامش اقشار مختلف و بسیاری موارد دیگر در حوزه اجتماعی هم عرصه را بر مردم تنگتر و دین گریزی نسل جوان را تشدید کرده است.

در چنین اوضاع و احوالی، با تقدیر الهی و پیش از موعد مقرر، ناگهان فرصتی فراهم آمده تا مردم ایران بتوانند باردیگر برای نجات خود و بازگشت به زندگی طرحی نو در اندازند و سرنوشت و آینده خود و کشور را در قالب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم بزنند. روز جمعه گذشته و در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری با رای مردم عزیز، دکتر مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافته است.

دکتر پزشکیان، این پزشک دلسوزی که من و مردم ایران در این مدت شناخته ایم آمده است تا طبیب قلوب زخم خورده میلیون ها ایرانی شود. او مردی است از جنس همین مردم کوچه و بازار، دانشمندی مصلح و ساده زیست و جوانمردی صادق، نیک اندیش، نیک گفتار و درستکار است که هم درد و رنج طبقات اجتماعی مختلف جامعه و هم مشکلات کشور را با پوست و استخوان لمس کرده و راه و نسخه شفابخش نجات کشور و جامعه را به خوبی یافته است. او که در اوج توانمندی و تخصص و تبحر بی ادعاست و می خواهد امور را به کارشناسان بسپرد، گمشده عصر ماست.

شکی نیست که بی‌تفاوتی مردم به فرصت به دست آمده بر مشکلات کشور خواهد افزود.

لذا عقل حکم می‌کند که در دو راهی سخت روز جمعه 15 تیرماه همه با هم با اینده نگری بهترین انتخاب را داشته باشیم.

اینجانب بار دیگر به جناب آقای دکتر پزشکیان رای می دهم و از مردم شریف استان نیز می‌خواهم با مشارکت حداکثری خود، سکان سرنوشت کشور را به دست دکتر پزشکیان که شایسته‌ترین فرد برای این جایگاه در این دوران است بسپاریم و از فرو رفتن بیش از پیش کشور در منجلاب بحران ها و توهمات جلوگیری کنیم.

سید محمدقاسم محقق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360933
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر سید بزرگ قاضی شریف و حقوقدان برجسته

  2. ناشناس گفت:

    درود بر روحانی مردمی

دیدگاه شما